Erkenden kalkıp koşuya çıktım. Ve uzun bir süre koştum. Bu arada da akınların söylediğini düşünmeye başlamıştım. Bunu bir daha konuşmak için bir toplantı yapmaya karar verdim. Biraz daha hızlanıp geri döndüm.Eve geldiğimde ege ve arda uyanmıştı.
Ege:Nerden?
Damla:koşuya çıktım.
Arda:Biz de seni bekliyorduk.
Damla:Neden?
Arda:Kahvaltı için.
Damla:Oldu canım siz baya alıştınız bu işe kalkın kendiniz yapın be bundan sonra yapmıyorum.
Arda:Ama
Damla:Ama yok arda bey ben duşşa giriyorum çıkana kadar kahvaltıyı hazırlayın sonra hep birlikte bir toplantı yapmamız gerek.
Arda:Peki.
Onlara öpücük atıp odama çıktım ve kapımı kilitledim. Üstümdekileri çıkartıp banyoya girdim. Hızlıca bir duş aldım ve bornozumu giyip saçımı havluyla sardım. Odama geçip çamaşırlarımı giydikten sonra bir eşortman ve tişört giydim. Saçımı da kurumaya üşendiğim için güzelce sarıp odadan çıktım. Aşağı indiğinde arda ve ege itilerek kahvaltı hazırlıyorlardı.
Damla:Ne yapıyorsunuz siz?
İkisi de korkup zıplamıştı.
Ege:Senin bu sevgilin itip duruyor beni canım kardeşim. Yaralı olduğum için o hazırlayacağına bir de ona yardım ediyorum.
Arda:Hiçte bile asıl senin bu ağın beni itip duruyor ve hiçbir şeye de yardım etmedi.
Damla:İki tane mafya adamsınız çocuk gibi mızmızlanıyorsunuz. Yuh size ya oturun hadi.
Zaten herşeyi masaya koydukları için çayları döküp ben de yerime oturdum. Sessizce kahvaltımızı yaptık. Sonra da ege ve arda hazırlandı ben de saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım ve diğerlerine mesaj attık. Buluşma noktasına geldiğimizde akın sessizce bir kenarda oturuyordu. Gidip yanına oturdum.
Akın:Böldü neden topladınız bizi buraya?
Damla:Bu ortaklıkla ilgili konuşmak istedik. Bize ne gibi yararları olur?
Akın:Bir kere daha az ilgilenmen gerekicek. Ayıca artık kimse bizden mal almıyor. Ne silahlar ne de uyuşturucular satılıyor. Bu adamlar bunu çözebilir. Tek istedikleri uyuşturucu işinden çekilmemiz.
Damla:Ben zaten bu işi yapmak istemiyorum ki.
Akın:İstersen adamlara haber verelim bir yemek düzenleyelim.
Damla:Olabilir.
Akın:Birde kavga etmeden önce mantıklı düşünsen çok daha iyi olacaksın ama gel buraya.
Akın kollarını açınca sarıldım. Bu masadaki herkes benim için çok değerliydi. Onlar benim çok az sayıda olan arkadaşlarımlar ve onları kaybetmek bu hayatta isteyeceğim son şey. Biraz daha konuştuktan sonra bir şeyler yapmaya karar verdik. Ve en güzeli olarak ta yüzmeye gitmek olacağı için kızlara da mesaj attık ve eşyalarımızı almak için evlere dağışdık. Eve gelince odama çıktım ve koyu yeşil bikinimi giyip üstüne şort ve beyaz bir tişört giydim. Eve dönerken giymek için de bir tane kapri ve tişört koydum ve saçımı salıp taradım. Gözlüğümü de taktıktan sonra güneş kremlerinin olduğu poşeti alıp çantama koydum. Odamdan çıktığım zaman egeler de hazırdılar. Arabaya bindik ve sahile gittik. Herkes geldiğinde yer bulup oturduk. Tabiki hemen üstümdekileri çıkartıp saçımı topladım ve güneş kremimi sürdüm. Uzun zaman sonra hep birlikte olduğumuz için gayet mutluyduk. Hep birlikte denize girdik. Ben ve arda yarıştık sonra da sudeyle akın arasla batu uarıştı ve kaybedenler kazananlara yemek ısmarladı. Yemeklerimizi de yedikten sonra uzandım ve güneşlendim. Güneşlenirken uyuyakalmışım. Arda gelip omzuna dokununca zıplayarak yerinden kalıktım. Omuzlarım açıyordu. Arda yine dokununca ufak bir küfür mırıldandım.
Damla:Yanmış acıyo elleme.
Arda:Özür dilerim sevgilim.
Damla:çantamdan şortumu verirmisin?
Arda şortumu verince bikiminin üstüne giydim. Eşyaları da topladığımızda herkes evlerine dağıldı. Eve dönünce hemen duşa girdim. Güzelce yıkanıp bornozumu giydim. Odama geçip iç çamaşırlarımı giydim ve omuzlarına güneş sonrası kremini sürdüm. Hâla çok acıyordu. Üstümü de giydikten sonra kendimi yatağıma attım ve bir süre kitap okudum. Kitap okurken uykum geldiği için kitabı kapatıp kenara koydum ve gözlerimi kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...