Mediada sahile gidenler.
Sabah alarmın sesiyle uyandığımda yorganı teperek kalktım. Hiç forma giyesim gelmediği için ve okul üniforması giyme zorunluluğu olnadığından altıma siyah taytımı giydim. Üstümede altı siyah üstü beyaz tişörtümü giydim. Çantama gereken kitapları ve defterleri doldurdum ve saçımı tarayıp makyaj masama oturdum. Kırmızı rujumu sürüp gözlüklerimi taktım. Kulaklığımı ve telefonumu alıp aşağı indim. Babam uyanmamıştı. Çantmdan bir kağıt kalem çıkartıp babama not yazdım.
Nota yürüyerek gitçeğimi yazıp ucunu vazonun altına sıkıştırdım ve spor ayakkabılarımı kapının önüne koydum.montumu aldım ve ayakkabılarımı giyip kapıyı çektim.
Yürüyerek okula giderken yine o çocuğu gördüm.
-Of ama ya sen benimi takip ediyon.
-Seni ne takip edicem.
-Offffffff.
Daha hızlanarak okula girdim. Sınıfa çıkıp çantamı masama attım ve sudeyi aradım.
-Alo sude nerdesiniz?
-Geliyoruz.
-Tamam.
Telefonumu sesize alıp kantine indim ve masama geçtim. telefonum çaldı.
-Alo efendim rüya.
-Melis biz geldik sen nerdesin?
- Kantinde.
- Tamam.
Tostumu bitirip kağıdı çöpe attım ve sütümü içmeye başladım. Kızlarda gelince biraz sohbet ettiler. Ettiler çünkü ben etrafı izlediğim için konuşulanları duymadım.
Bilmediğim bir muhabbeti dinlemek saçma geldiği için kaktım.
-Nereye gidiyorsun?
-sınıfa sizde sonra gelirsiniz.
- Tamam .
Okula girip sınıfa çıktım.
Sırama oturup kulaklığımı taktım. Müzik listemden ras gele birşey seçip dinlemeye başladım. Tam şarkının en sevdiğim kısmınagelmiştim ki biri kulaklığımı çekip çıkarttı. Bunu kim yaptığını öğrenmek için kafamı kaldırdım. Kafamı kalırmamla plotoniğim denizi gördüm. Bu ne ya sürekli peşimde. Biz bir araler bununla çıkmıştık. Ozamanlar onu çok seviyordum ama bir gün okulun deposunda başka bir kızla öpüşürken görmüştüm. Sonrada terk ettim. Şimdide peşimi bırakmıyo ve beni sevdiğini onun değil kızın onu öptüğünü söyleyip duruyo.
-Nevar yine bi defol.
-Bak melis ben seni seviyorum ve o kızı ben öpmedim.
-Def ol daha bir haftada beni aldatan adamla işim olmaz benim.
-Ama bak melis ben öpmedim o beni öptü.
-Kızı sömürürken öyle demiyordun.
-Melis bir dinle bak ben sadece seni seviyorum.
-Siktir git deniz.
-Beni dinlemek zorundasın melis ben seni seviyorum.
-Bende seni sevmiyorum.
-Bir gün benim olucaksın bunu aklına iyi kazı bir gün benim olucaksın.
-Defol git deniz.
-Şimdi gidiyorum ama yine gelicem ve istediğimi alıcam.
-Tabi tabi kesin öyle olur.
Kulaklığımı çıkartıp çantama koydum ve facebookumu açtım. İki arkadaşlık isteyi gelmişti. İkiside denizden ben onu engellediğimden beri bilmem kaçıncı hesap açıp istek yolluyo. İsteği sildikten sonra biraz daha bakınıp çıktım ve telefonumu kapatıp çantama koydum. Ders geometriydi. Şu an geometri işliyecek havamda değilim ama babama söylerler diye girmek zorundayım. 2 dakika sonra hocaderse girdi. Herkes ayağı kalktı. Hoca otutun dediğinde yine oturup defter ve kitaplarımı çıkartıp masama koydum. Hoca ders anlatmaya başlayınca bende not almaya başladım. Dersin ortasında kapı çalındı. Hoca gel deyince kapı açıldı. Bu bu sabah ve dün gördüğüm çocuk. Bu benim başıma belamı ya salak her yerde önüme çıkıyo.
-Hocam ben bu okula yeni geldim beni buraya verdiler.
-Boş bir yere geç.
Şu an düşündümde bizim sınıfta tek boş yer benim yanım.
Yanıma doğru gelip çantasını sıraya attı ve benim eşyelarımı kenara iterek kendine yer açtı. Çantasından defterini çıkartıp tahtada yazanları not almaya başladı.
-Şansa bak yine karşılaştık.
-Evet ne şans ne şans ben bi git istiyorum sen her seferinde dibimde bitiyosun.
-Bu arada benim adım Aras.
-Melis.
-Memnun oldum.
-Ben hiç memnun olmadım.
-Çok şakacısın.
Bu ne ya birinden kurtulmaya çalışırken diğeri geliyor.
-Tenefüste okulu gezdirirmisin?
-Gezdiremem.
-Tamam bende beni gezdiricek birini bulması için müdüre giderim.
-Banane ne yapıcağını bana söylemene gerek yok.
5 dakika sonra tenefüs zili çaldı. Sıradan kalkıp kantine indim. Tost ve çikolatalı süt alıp masama oturdum. Tostumu bitirip sütümü içtim ve kalkıp bahçedeki çimenlere oturup telefonumu çıkarttım. Ben telefonu çıkartır çıkartmaz babam aradı.
-Alo baba
-Melis hemen benim odama gel.
-Tamam.
İki dakika oturmak yok. Kalkıp babamın yanına gitmek için asansöre binip 4. kat düğmesine bastım. Gelince inip kapıyı tıklattım.
-Gir.
Kapıyı açıp girdim.
-Efendim öğretmenim beni çağırmışsınız.
-Arkadaşını gezdireceksin.
-Tamam.
Odadan çıktık. Asansörü çağırdım ve beklemeye başladık. Asansör gelince bindik.
-Neden asansör ile iniyoruz yürüsek ya.
-Dört kat yürümek mi? Delirdin galba.
-Yoo.
-İstersen sen yürü ama benim öyle bir niyetim yok.
-Ama ben bu okulu bilmiyorum kaybolurum.
-Sence umurumda mı?
-Tamam hadi binelim.
Asansöre binip -1 e basıp asansörün inmesini beklemeye başladık.
-Bak şu an indiğimiz yer kütüphane. Bide spor salonu bilgisayar odası gibi yerler var. En alt katta ise depo var genelde bu katlarda telefon çekmez.
-Tamam.
Asansör durunca indik. Sırayla bütün yerleri gezdik. Zil çalınca sınıfa girdik. Yerime geçip oturdum.
-Ders ne?
-Ne bileyim bir tek sabah ders programına bakarım.
-Olsun ders önemli değil okulu ekelim mi?
-Cidden okulu ekebilecek en son kişi benim.
-Neden?
-Müdür benim babam.
-O zaman bende tek kaçarım.
-Sen kaç ama okulun köşesinde beni bekle.
-Tamam.
Ders bittiğinde arasla çantalarımızı topladık. Aras direk kaçtı benda babamın yanına gittim.
Kapıyı çalıp açtım. Şansım varmış ki odada kimse yoktu.
-Baba benim çok karnım ağrıyo kızlarla rüyaların eve gidicez olur mu?
-Olmaz.
-Ama baba.
-İyi tamam ama akşam eve gel.
-Tamam.
Babamı öpüp çıktım. Asansöre binip 0'a basıp beklemeye başladım. Asansör durunca sınıfa gittim.
-Kızlar babamdan üçümüz için izin aldım gelmek istermisiniz?
-Olur.
-Tamam siz çıkar birlikte gezersiniz benim işim var.
-Tamam.
-Ben gidiyom bay.
-Tamam.
Okuldan çıkıp köşeye gittim.
-Hah sonunda geldin.
-Okuldan kaçtık ama ne yapıcaz akşama kadar?
-Bilmem.
-Ben biliyorum.
-Ne yapıcaz.
-Sahile gider yüzeriz. Akşamda ateş yakarız.
-Olur.
-Ben bizimkileri arıyorum.
-Tamam.
Telefonumu çıkartıp egeyi aradım.
-Alo ege.
-Efendim?
-İşin yoksa sahile gel akını efeyi ve batuyu felanda çağır olabildiğince kalabalık gelin.
-Tamam.
-Hızlı olun ama.
-Tamam.
Telefonu kapatıp cebime koydum.
-Sen de arkadaşkarını çağırmak istermisin?
-Yok gerek yok zaten bir arkadaşım var.
-Akınları mı tanıyorsun?
-Hayır seni tanıyorum sen de benim arkadaşımsın.
-Ben senin arkadaşın değilim.
-Peki neden hiç bilmediğin biriyle yüzmeye gidiyorsun?
-Abim ve arkadaşlarımda olduğundandır.
-Tamam. Ozaman ben gidiyim.
-İki dakika düz dur.
-Tamam tamam.
-Hadi bizde yavaş yavaş gidelim yer kaparız.
-Tamam.
-Taksi çağıralım mı?
-Olur.
Telefonumu çıkartıp taksi durağını arayıp taksi yollamalarını söyleyip kapattım.
-Geliyor.
-Tamam.
Beş dakika sonra taksi geldi arkaya bindim.Arasta yanıma bindi.
-Nereye gidiyoz abla.Dedi taksici. Arasta cevap verme görevini üstlenip
-Sahile.
Dedi.
Çantamdan kulaklığımı çıkartıp telefonuma taktım ve sevdiğim bir şarkıyı açıp kafamı arasın omuzuna koydum. O anda aklıma bir ley geldi bizim mayolarımız ve eşyalarımız yok. Arasın kulağına eğilip
-Aras bir sorun var bizim eşyalarımız yok.
-O zaman önce eve gidelim.
-Tamam.
-Önce benim evime gidelim.Arkadaşlar bu bölüm biraz uzun sürdü o yüzden iki bölümden oluşuyo umarım beyenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Roman pour AdolescentsDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...