Biri omzuma dokunduğunda gözlerimi açtım ve arkamı döndüm. Adam elindeki tepsiyi yanımdaki masaya koydu.
Damla:Denizi görebilirmiyim?
Adam:Hayır deniz bey Burda değil.
Damla:O zaman yemeyeceğim al şu tepsiyi.
Adam:Yemek zorundasın.
Damla:Istemezsem yemem.
Adam odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Ben de tepsiye baktım yine bir kase çorba var. Ardayı tıklamanız üstünden tam iki hafta geçti ve ben iki haftadır sadece yatıyorum ve ilk hafta gelen çorbaları yememe rağmen ikinci hafta yememeye başladım. Sürekli de aynı çorba geldiği için sıkıldım ve yemediğim için de zayıflamaya başladım. Tam olarak bir haftadır su ile yaşıyorum. Tepside duran bardağı aldım ve suyu içip tepsiye geri koydum ve tepsiyi alıp ayağa kalktım ve kapıyı açıp tepsiyi almalarını söyledim. Getiren adam gelip tepsiyi aldığında kafasını iki yana salladı ve kapıyı kapatıp gitti. Ben de yatağıma geri döndüm. Tam arkamı dönmüş yatıyordum ki kapım açıldı. Arkamı döndüğümde içeri deniz girdi. Kenardaki sandalyeyi çekti ve önüme gelip oturdu.
Deniz:Neden yemek yemiyorsun?
Damla:Istemiyorum.
Deniz:Yemekleri mi beğenmedin?
Damla:Iki hafta boyunca aynı çorbayı verirsen yememe normal.
Deniz:Yoo bıraktığım listede çeşit çeşit yemekler vardı.
Damla:Deniz lütfen beni burdan çıkart abimi,arkadaşlarımı özledim. Burda sıkılıyorum nefes almıyor gibiyim.
Deniz:Olmaz dışarı çıkamazsın.
Damla:Lütfen deniz bu şekilde olmaz.
Deniz:Beni sevdiğini söyle.
Damla:Deniz ben seni sevsem sevsem arkadaş olarak severim lütfen çıkmak istiyorum uzaktan bile olsa egeyi görmeliyim.
Deniz:Yaklaşmak yok.
Damla:Söz.
Deniz:Akşam yemeğini yersen seni çıkartırım.
Damla:Teşekkür ederim.
Deniz ayağa kalktı ve sandalyeyi yerine koyup odadan çıktı. O gittikten kısa bir süre sonra içeri yemek getiren adam geldi ve tepsiyi masaya bıraktı. Tepsiyi kucağıma alıp çorba gelmediği için şükrederek yemeğimi yedim ve suyu da içip ayağa kalktım ve kapıyı açıp tepsiyi almaları için seslendim. Adam gelip tepsiyi aldı ve kapıyı kapatıp gitti. Ben de yatağımın üzerine oturdum ve sıkılırsam diye verdikleri kitabı okumaya başladım. Tam olarak iki haftadır aynı kitabı üç kere bitirdim ve bu dördüncü okuyuşum kitabı bir süre okuduktan sonra sıkılıp yerine geri bıraktım ve odamdaki pencerenin önüne gittim. Orman çok güzel görünüyordu. Biraz dışarıyı seyrettim ve yatağıma geri döndüm. Bir süreoylece yattım. Daha sonra kalkıp odada dolandım en son tuvaletim gelince kapıyı açıp tuvalete gitmem gerektiğini söyledim. Adam gelip zinciri açtı ve beni tuvaletin kapısına kapar götürdü. Ben içeri girdiğimde o da arkasını dönüp kapıda beklemeye başladı. Tuvaletimi yaptıktan sonra sifonu çekip ellerimi yıkadım ve yüzümü de yıkayıp kurulduktan sonra tuvaletten çıktım. Adam yine kolumu tutup beni odama götürdü ve yine bağladı.
Damla:Deniz nerede?
Adam:Deniz bey yukarda odasında dinleniyor.
Damla:Cagirabilirmisiniz?
Adam bir şey demeden odadan çıktı ve ben de yatağıma oturup beklemeye başladım. Bir süre sonra deniz geldi.
Deniz:Yemeğini yemişsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...