Sabsh uyandığımda belim ağrıyordu. Ee sonuçta deniz kenarında örtünmeden uyudum. Sabah sabah telefonumun çalmasıyla telefonumu elime alıp açtım. Arayan egeydi açıp konuşmaya başladım.
Damla:Alo ege noldu.
Ege:Bu gün her ay tekrarlanan mafya toplantılarından biri olduğu için antalyaya geliyoruz sen ne yapıyorsun?
Damla:Bende iyiyim oteldeyi yeni uyandım.
Ege:Sevgilin nasıl adı neydi mm.
Damla:Arda mı iyi dir herhalde dünden beri konuşma fırsatımız olmadı.
Ege:Tamam biz gelince bir görelim bakalım şu ardayı.
Damla:Neyi görcen abi ya sizinle yaşıt o da mafya ve aynı bizim gibi çook ünlü iş yerleri şirketleri var.
Ege:Maddi durumu iyi yani.
Damla:Evet iyi.
Ege:Senide üzmüyo demi.
Damla:Üzmüyo
Yalan söylemiştim dün kalbimi fazlasıyla kırdı.
Ege:Bir şey olursa söyle döverim ben onu.
Damla:Neyse abi ben kapatıyom bay bay.
Telefonu kapatıp cebime attım ve bavulumu alıp koşarak ardanın evine gitmeye başladım. Eve geldiğimde durup soluklandım ve kapıyı çaldım. Arda kapıyı açtı. Beni görmeyi beklemiyordu herhalde ki önce şaşırdı sonra sarıldı. Hemen ondan ayrıldım. Onu sevmeme rağmen hala kızgındım.
Arda:Noldu neden koştun?
Damla:Abim. Abim geliyormuş.
Arda:Eee bunda sorun ne?
Damla:Senide görmek istiyo.
Arda:Neden?
Damla:Geri zekalı ben senden abime bahsetmiştim o da gelip seninle tanışmak istiyo ve ayrıldığımızı bilmiyo.
Arda:Damla ben özür dilerim zaten toplantı dolayısıyla gergindim o yüzden sana bağırdım .
Damla:İçeri girebilirmiyim yoruldum ne kadar yolu bu baulla koştum senin haberin var mı?
Arda kapının önünden çıktı bende içeri girdim. Arkamdan bavulumuda çekip kenara koydum ve salona geçip oturdum.
Damla:Ege bizi sevgili sanıyo o yüzden ona birşey çaktırmıyacağız. Anladın mı?
Arda:Benimle barışıp gerçekten sevgilim olmassan egeye herşeyi söylerim.
Damla:Offf arda off.
Arda:İşine gelirse.
Damla:Of ya böyle olmaz ki tamam seviyorum ama bir topla tı için o kadar insanın arasında azarladın.
Arda:Bak ben özür dilerim böyle yapmak istememiştim. Affet sende söyledin işte hala seviyorsun.
Damla:Tamam affettim barıştık.
Arda:Seni seviyorum.
Damla:Bende seni seviyorum.
Ardaya sarıldım ve bir süre öyle durdum. Onu seviyordum bunu inkar edemezdim ve beni ne kadar kırsada ondan vaz geçemiyeceğimide biliyordum.
Damla:Birdaha beni sakın üzme bende seni bırakmıyayım.
Arda:Üzmem sen korkma.
Ardadan ayrılıp kalktım.
Arda:Nereye?
Damla:Alışveriş yapmam lâzım egeye en sevdiği yemekleri yapıcam.
Arda:Bende geleyim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...