Bölüm-12

3.8K 213 2
                                    

"Melis'in ağızından"

Sabah uyandığımda beni saran iki kol sayesinde kıpırdayamadım. Arkama dönmeye çalışsamda dönemedim. Kafamı çevirip baktığımda ardanın bana sarıldığını gördüm. Arda yı dürtüklemeye başladım. Uyanmayınca elini ısırdım. Elini çekip homurdanarak uyumaya devam etti. Kalkıp dolabımdan mavi kareli gömleğimi kot şortumu ve göbeğimi açıkta bırakan düz beyaz tişörtümü alıp banyoya girdim. Kapıyı kapayıp kilitledim ve üstümü değiştirip saçımı ördüm ve bağlayıp yanıma saldım. İçeri dönüp masadan kırmızı rujumu sürdüm. Kolyemi de iki kat yapıp taktım. Zincir ve derilerden oluşan bilekliklerimi taktım üstünede saatimi takıp çıktım. Ben odaya döndüğümda arda yoktu. Buda iyi alıştı iki gündür. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittiğimde arda omlet hazırlıyordu. Kapıya yaslanıp onu izlemeye başladım.

A:Manzara güzel mi bali.

M:Daha önce yemek yapan erkek görmemiştim.

A:İyi zaten bende yemek yapmam ama napalım açım sende bir saat tuvaletten çıkmayınca.

M:Tamam sen hazırla ben içerdeyim.

Salon a geçip televizyonun kumandasını alıp koltuğa oturdum ve ayaklarımı sehpanın üstüne uzatıp yayıldım. Her hangi bir kanalı açıp izlemeye başladım. Bir süre sonra sıkılınca televizyonu kapatıp telefonumu çıkarttım ve resim çekinip facebook a attım altınada "antalya ne güzel bir şehir hem arkadaş bulmak zor değil hemde seni rahatsız eden kimse yok" yazıp yolladım. Anında abim beni aramaya başladı. Önce açmamayı düşündüm sonra açıp konuşmaya karar verdim ve ekranda çıkan tuşu kaydırıp açtım.

M:Alo abi nasılsın?

E:Melis şu attığın fotoğrafta bahsettiğin arkadaş kim.

M:Aa olmuyo ama abi bende abim beni özlemiş diye sevinmiştim.

E:Melis o kim kız demi.

M:Heee kız.

Ben abimle konuşurken arda bağırmaya başladı.

A:Melis hadi gel kahvaltı hazırr.

E:Kim lan o erkek sesi geliyo hiç inkar etme melis.

M:Abi tünele girdik galba Abi abi sesin gelmiyo hadibayy.

Azımla acayip sesler yapıp telefonu kapattım. Oturduğum yerden kalkıp mutfağa gittim ve sandalyeye oturup kahvaltımı yapmaya başladım... kahvaltımı bitirip kalktım ve banyoya gidip ellerimi yıkadım. Bu gün gezmek istediğim için ardayla konuşucaktım beni gezdirmesi için.

M:Arda benim canım çok sıkılıyo.

A:Napıyım?

M:Beni dışarı çıkart.

A:Peki hazırlan.

M:Hazırım zaten şapşal.

A:Peki ayakkabılarını giy bekle.

Odaya dönüp minik mavi çantamı alıp içine anahtar ve telefonumu koyup yanıma aldım. Dolabımı açıp üst raftaki kırmızı bilekli spor ayakkabılarımı alıp kapıya çıktım. Ayakkabıların bağlarını çözüp giydim daha sonrada sıkıca yine bağladım. Arda da gelince yürümeye başladım. Otelden çıkarken arda dışarı bakındı ve bileğimi tutup ters yöne doğru yönlendirdi.

M:Noluyo?

A:Gazeteciler benim burda olduğumu duymuş olmalılar.

M:Tamam.

Arka çıkış olarak düşündüğüm yerden çıktığımızda arkaya bakmak için döndük ve tam birbirimize bakıp gülümsemiştik ki yüzümüze patlayan flaşla erken sevindiğimizi fark edip hemen o yöne döndük. Burdada gazeteciler vardı. Biri koşarak diğer teraftakilere habervermeye gitti. Ben şaşkınlıktan birşey yapamasken arda birden önüme atladı ve benim resmimi çekmelerini engelledi. Arka taraftakilerde buraya gelipte muabirler üstümüze gelmeye başlayınca geri geri gitmeye başladık. Gazeteciler çoktan bizi soru yağmuruna tutmuşlardı.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin