Uyandığımda daha sabah olmamıştı. 4 haftadır burada olduğum için sahilin yerini falan öğrenmiştim o yüzden üstümü değiştirip güneş doğmadan sahile inip güneşin doğuşunu izleme kararı aldım. Dolabımı açıp siyah taytımı ve siyah üstüne beyaz yazılı tişörtümü alıp giydim. Üstüne de yeşil gömleğimi giyip kollarını kıvırıp düğmeledim. Siyah sırt çantamı da alıp içine telefon para ne gerekirse koydum ve bir askısını omuzuma astım. Odadan çıkmadan önce odanın ve ardanın arabasının anahtarını alıp çıktım ve kapıyıçekip aşağı indim. Anahtar ile arabayı açıp bindim ve sahile doğru sürmeye başladım. Sahile geldiğimde arabadan indim ve kapıları kilitleyip bir şezlonga oturdum. Güneş yavaş yavaş doğuyordu. Birden telefonum çalmaya başladı. Telefonumu alıp baktığımda bilinmeyen numara olduğunu görünce açmama kararı aldım ama sonradan açıp konuşmaya başladım.
Damla:Alo kimsiniz?
Arda:Damla nerdesin sen arabanın anahtarınıda alıp çıkmışsın.
Sesini duyunca beni arayanın arda olduğunu öğrendim.
Damla:Sahile indim.
Arda:Tamam geliyorum.
Damla:Tamam.
"Ardanın ağızından"
Bu gün ona olan hislerimi açıklıyacaktım ama korkuyordum sonuç olarak o bursalıydı ve sürekli burda kalamazdı orda bir ailesi vardı tamam babası ve annesi ölmüştü ama abisi arkadaşları onu sürekli çağırıyorlardı. Bir süredir onu sevdiğimi fark ettim ama ona çıkma teklifi ettiğimde vereceği tepkiden korkuyordum ama bu gün bu işkence bitecekti ne olursa olsu ona çıkma teklifi edeceğim. Üstümü değiştirip altıma siyah kot pantolon üstüme de beyaz tişörtümü giydim ve saçlarımı tarayıp önleri hafif diktim. Otelden çıkıp sahile doğru yürümeye başladım. Yol kenarında bir çiçekçi gördüm ve gidip bir tane gül aldım ve yoluma devam etrim. Biraz daha ileride arabamı görünce damlanında burada olduğunu anladım. Güneşin doğuşunu izleyen damlayı görünce hemen yanına gittim. Çiçeği arakama saklayıp yanına oturdum.
Damla:Selam.
Arda:Selam.
Bir süre nasıl teklif edeceğimi düşündüm. En sonunda bodozlama dalma kararı aldım.
Arda:Benimle çıkarmısın?
Sorduğum an çiçeğide ona uzattım ve beklemeye başladım.
Damla:Ha?
Ne demek istediğimi anlamamıştı.
Arda:Yani şey sevgilim olurmusun?
Damla:Ateşin yok dimi.
Al işte kendi kendimi rezil etmiştim istemiyordu. Şimdi benden uzaklaşmak isteti burdan gidebilirdi.
Arda:Yok ya boş ver birşey demedim.
Damla:Evet evet olurum.
O evet mi demişti yoksa ben mi yanlış anlamıştım?
Arda:Evet dedin demi?
Damla:Evet evet dedim.
Hemen kalkıp sarıldım ve onu döndürmeye başladım.
Damla:Dur arda arda başım dönüyo DURRR
En son bağırınca durdum.
Damla:Allah belanı vermesin başımdöndü.
Arda:Şimdi sen benim sevgilim mi oldun?
Damla:Bir kere daha sorarsan seni terk ederim.
Arda:Tamam tamam.
Şu an çok mutluydum. Ona sıkıca sarıldım. Ondan ayrılıp elini tuttum ve yürümeye başladık. Sahil boyu öylece yürüdük en son damlanın telefonu çalınca durduk. Damla telefonunu açıp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...