Bölüm-35

908 38 0
                                    

Uyandığımda ege uyuyordu. Sessizce kalkıp lavaboya gittim ve saçımı toplayıp yüzümü yıkadım ve mutfağa geçtim. Ege için bildiğin ne varsa yapıp masayı hazırladım ve ardayı uyandırdım. Arda mutfağa geçtiğinde egenin yanına gittim ve yanağını öptüm.

Damla:Abi kalk hadi.

Ege gözlerini açıp gülümsediğinde sarıldım. Özlemiştim.

Ege:Ohoo damla hanım bu kadar duygusallık bu kadar sevgi nerden?

Damla:Sus öküz korktum bir şey olcak diye.

Ege:Abiye öyle denmez damla hanım.

Damla:Hadi hadi biraz daha burda durursak arda bitiricek her şeyi.

Ege:Vallaha öldürürüm onu bu kadar süredir açım.

Damla:Gel hadi gel.

Abimle mutfağa girdiğimizde arda kızarmış patatesleri ağzına tıkıyordu.

Ege:Lan.

Korkunca yerinden sıçradı ve öksürmeye başladı. Biz de gülmeye başladık. Egeyi yerine oturttuktan sonra ardanın sırtına vurdum. Öksürmeye devam edince su verdim ve yerime oturdum. Hep birlikte kahvaltımızı yaptık. Ege ve arda salona gidince nen de masayı topladım ve salona geçtim. Egenin yanına oturup sarıldım.

Damla:Abi seni vuranı öldürdüm biliyormusun.

Ege:Böyle olduğu için çok üzgünüm bitanem keşke babam ölmeseydi ve keşke sen böyle bi şey yapmak zorunda kalmasaydın.

Damla:Sen üzelme abicik ben hiç mutsuz değilim. Tamam birini öldürmek hoşuma gitmedi ama sana zarar veren birinin yaşaması olmazdı.

Ege:Damla bırakmak istermisin kardeşim?

Damla:Hayır ege ben babamın bana bıraktığı işi devam ettiricem.

Ege:Eğer bırakmak istersen hiç sorun değil sadece söylemen yeterli.

Damla:Eğer istersem çekinmem zaten ege.

Bi süre sessizce oturduk. Daha sonra ardanın telefonu çalmaya başladı. Arda oturduğu yerden kalkıp mutfağa gitti ve konuşması bitince geri geldi.

Arda:Damla gidelim akınlar çağırıyo.

Damla:Neden?

Arda:Bir şeyler söyleyeceklermiş.

Damla:Nerden çıktı bu ya. Neyse tamam beş dakikaya geliyorum.

Egenin yanından kalkıp odama çıktım ve siyah kotumla siyah gömleğimi giydim ve altına da topuklu siyah botlarımı giyip klasik bordo rujumu sürüp eyeliner çektim. Saçımı da at kuyruğu yapıp silahımı aldım ve siyah montumu da alıp çıktım. Salona indiğimde arda ile ege konuşuyorlardı. Ben gelince arda ayağa kalktı.

Arda:Hadi gidelim.

Damla:Ege sen de yat dinlen çok sürmez heralde çıkınca direk eve gelmeye çalışıcam.

Ege:Hadi ama ben çocuk değilim.

Damla:Ege kızdırma beni.

Ege:Tamam tamam hadi gidin.

Egeyi öpüp evden çıktım. Ardanın arabasına bindik ve bizim depoya gittik. Herkes orda bizi bekliyordu.

Aras:Hoşgeldiniz.

Damla:Hoşbulduk. Neden toplanmak istediniz?

Akın:Öldürdüğün adamın ortakları sorun çıkartıyo.

Damla:Napıyorlarmış?

Aras:Senin konuşmak istediler.

Damla:eee ne var bunda?

Aras:Bunda bir şey yok ama adam sana bu işi onlara devretmeni istiyorlar.

Damla:O zaman daha çok beklerler.

Akın:İşte biz de bunu biliyorduk ama eğer adama uygun bi anlaşma vermezsek güçlü bi düşman kazanmış olucaz.

Damla:Peki ne öneriyorsun akın?

Akın:Adamlarla ortaklık yapalım hem daha güçlü oluruz hem de senin yapman gerekenler azalır.

Damla:Böyle bir şey imkansız.

Arda:Bu kadar kolay kestirip atmasan olmaz mı?

Damla:Böyle bir şey söz konusu değil. Egeye zarar verenlerle ortaklık yapan birisiyle ortaklık yapmam.

Akın:Peki daha 18 yaşında ve yeni başladığın işinde nasıl ayakta kalmayı düşünüyorsun? Bu adamlar yıllardır yapıyolar ve herkes onlara senden daha çok güveniyor.

Damla:Biz sadece babamın ortaklarıyla ortaklık yapabiliriz.

Akın:Hep bu şeklide kafanın dikine gidersen biz bu piyasada çok kalamayız. Erkan abi işinde iyiydi ve ne yaptığını biliyordu ama senin hiçbirşeyden haberin yok. Babanın ortakları bile sana güvenmiyor.

Damla:O zaman güvenmelerini sağla akın bu senin işin değil mi?

Akın:Ben erkan abinin yardımcısıydım.

Damla:Peki o zaman istediğini yapmakta özgürsün ister git istersen de babama yardım ettiğin gibi bana da yardım et.

Arda:Damla çok ileri gidiyorsun. Akın zaten çok uğraşıyo ve haklı da bu şekilde çok fazla ayakta kalamayız.

Damla:Kalmayalım o zaman arda kalmayalım.

Bu toplantıların sonunda hep kavga etmekten sıkılmıştım. Ben sadece işimi yapmak ve kimseye bulaşmamak istiyordum. Zaten uyuşturucu, alkol alıp satmaktan hiç memnun değilim. Bir de yaptığımız işin yasal olmaması ve her an bir sevdiğimi kaybedebilme olasılığım beni yoruyo. Akınla eskiden o kadar yakın olmamıza rağmen artık bu kadar kavga etmemiz. Kızşarla uzun süredir buluşmama. Okula devam etmemem(ki bu o kadar sorun değil) gerçekten zordu. Arda da geldi ve arabayı çalıştırdı.

Arda:Keşke o kadar...

Damla:Bu konuda konuçmak istemiyorum lütfen en kısa yoldan eve gidelim.

Sessiz geçen yolun ardından arabayı park edince indim ve eve girdim. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ve egenin odasına gittim. Yatağında kitap okuyordu. Geldiğimi görünce kitabı kenara koydu ve gülümsedi.

Ege:Ne oldu neden toplantı yapmak istemişler?

Damal:Seni vuran adamın ortakları sorun çıkartıyormuş. Akınlar da onlarla ortaklık yapmamızı teklif etti ben de sana zarar veren biriyle ortak olamayacağımızı söyledim.Akın da eğer böyle devam edersem çok fazla bu işi sürdüremeyeceğimizi söyledi.

Ege:Doğru söylemiş damla. Önüne gelen her fırsatı sırf o ona öyle yaptı bu böyle dedi diyerek reddedersen çok fazla dayanamazsın.

Damla:Siz bana inanın ben dayanırım abi ama siz bu şekikde beni küçük görürseniz ben de yapamam. Bir yıl öncesine kadar hiçbirşey bilmiyordum şimdiyse öğrenmeye çalışıyorum ve silaha dail bir şey bilmezken dün adam öldürdüm. Rahat gibi davranmaya çalışıyorum ama adam aklıma geliyo abi. Tamam pişman değilim ama yine de gözümün önüne geliyo.

Ege:Böyle bir şeye mecbur kaldığın için üzgünüm bitanem.

Damla:Uyuyalım mı abi çok yoruldum.

Ege:Gel fıstık.

Damla:Bide acaba senin tişörtlerden

Ege:Al hadi hangisini istiyorsan.

Egenin dolabından bir tişört bir de eşortman aldım ve banyoda giyip egenin yanına uzandım. Ege kenara kayınca bana ayırdığı yere uzandım ve kafamı göğsüne koyup sarıldım. Uykuya dalmak çok uzun sürmemişti.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin