"EGE'NİN ANLATIMI"
Saba uyandığımda melis hala uyanmamıştı. Hasret kaldığım camım kareşimi biraz izledim daha sonra kalkıp duşa girdim. Duş alıp çıktıktan sonra giyinip havlu yardımıyla saçlarımın nemini aldım. Yine melis'in yanına yattım. Bir süre sonra meliste uyandı.
-Günaydın.
-Günaydın.
Herzaman böyleydi sabah uyandığında aynı bebek gibiydi. Kısık gözleri pembe minik yanakları çok tatlı oluyordu. İyiki kardeşim diye içimden geçirdim. Bu aralar onu mutlu etmeye çalışıyordum çünkü babamın öldüğünü duyduğunda yıkılıcaktı. Babam bir düşmanı tarafından öldürülmüş ve melisin onunyerine geçmesini istemişti. Ama ben buna izin vermiyecektim o işler çok tehlikeliydi. Akın ve Batu ona yardım edeceklerdi ama yinede izin veremezdim. Kalkıp odadan çıktım. Mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım. Hazırladıklarımı masaya koydum ve krep yapmaya başladım. Krepleride masaya koydum. Meliste gelince beni öpüp yerine geçti bende yerime geçtim diğerleride gelince hep birlikte yemeğe başladık. Melis kadar iyi olmasada benim kreplerimde güzel oluyordu. Hep birlikte kahvaltımızı yapıp kalktık. Bu gün evimize dönüyorduk. Masadan kalkıp salona geçtik. Biraz televizyon izledikten sonra odalarımıza dağıldık. Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim ve giyindim. Bir süre bekledikten sonra kapıyı açtım. Melis siyah pantolan üstünede beyaz bir tişört giymişti. Canım benim aynı annem gibiydi çok güzel, zarif, narin, kırılgan bir okadarda sert, dayanıklı, kırılmaz. Babamın neden onu seçtiği belliydi. Ben kaba acımasız biriyken o güzel vicdanlı ve akıllıca davranan biriydi. Kardeş olmamıza rağmen birbirimizin zıttı gibiydik. Ben aceleci sert ve oldu bittiye getiren biriyken o sabırlıydı. Melisin yanına gidip ona sarıldım.
-Noldu şimdi durup dururken böyle sarılmazdın?
-Özleyemezmiyim?
-Özleyebilirsin.
-İyi ozaman kapa çeneni.
-Gerizekalısın olum.
-Olum.
Dedim sorarcasına.
-Evet.
Gülüp daha sıkı sarıldım. Odadan çıkıp salona geçtik. Sonunda okul bitiyordu. Pazartesi gününden itibaren sadece 6 gün kalmıştı.
-Ege babama söylesek benim karnemi ordan verseler zaten bu okuldakilerin karneleride değişik hem bazı aileler başka okullardan alıyorlar karnelerini.
-Tamam.
-E hadi birşeyler yapalım ben sıkıldım.
-İyi ozaman ben nereye gidiceğimizi biliyorum.
-Nereye?
- siz gelin beni takip edin.
-Tamam.
"Melis'in Anlatımı"
Hava güzel olduğundan enahtarımı ve telefonumu cebime koyup siyah spor ayakkabılarımı giydim ve çıktım. Herkes çıkınca kapıyı kilitleyip yürümeye başladım. Biraz yürüdükten sonra ilerde bir çocuk parkı göründü çok dolu değildi 2 3 çocuk vardı. Oraya doğru yürümeye başladım. Diğerleride beni takip ediyorlardı. Parkın önüne geldiğimizde bir salıncağa oturdum. Diğerleri bana salakmışım gibi bakarken ben sallanmaya başladım. Ege ciddi olduğumu anladı ve gidip bir banka oturdu. Diğerleride yavaş yavaş banka otururken sude yanımdaki salıncağa oturdu. Biz sallanırken yanımıza bir oğalan çocuğu geldi. Bana bakarak
-Abla bi resim çekebilirmiyiz?
-Neden?
-Çok güzelsiniz.
-Gel bakalım telefonun nerde?
Çocuk telefonunu çıkartıp verdi. Ön kamerayı açıp bir resim çekindik ve çocuğu öpüp telefonunu geri verdim.
-Teşekkür ederim.
-Önemli değil.
-Birşey sorabilirmiyim?
-Sor bakalım.
-Şey ben büyüğene kadar beni beklermisin?
-Neden?
-Büyüdüğümde seninle evlenicem.
Gülüp
-Tamam beklerim.
Çocuk yanımızdan gidince sude kahkaha atmaya başladı.
-Ooo melis hanım büyükleri bırakıp küçüklerede sevdirmişsin kendini.
-Offfff sudee.
-Güzel olduğunu biliyorduk ama bukadarda değil.
-Sude kaşınma.
-Tamam tamam.
Kalkıp diğerlerinin yanına oturdum. Bir süre sonra kalkıp yürümeye devam ettik. Biraz gezinip bir takıcı dükkanına girdik. Dükkanın içindeki şeylere baktıktan sonra kolyelerin olduğu yere gittim. Ege yazan bir kolye buldum ve parasını verip taktım.oradan çıktıktan sonra biraz daha gezindik ve eve döndük. Ben eve girdim diğerleride gitme kararı aldılar. Onlar gidince odama çıkıp üstümü değiştirip yattım ve direk uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...