Bölüm-2

16.7K 480 43
                                    

Medyada ege var melis'in abisi

"Melis'in anlatımı"
Sabah uyandığımda bu gün kızlarla birlikte alışv yapıcağımız aklıma geldi. Yorganımı teperek attıktan sonra kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.
Dolabımdan kot şortumu çıkartıp giydim. Üstümede yarım beyaz kelebekli desenli tişörtümü giyip saçlarımı tarayıp renksiz parlatıcımı sürdüm. Aşağı indiğimde masada arkası dönük biri vardı. Masaya yaklaştığımda arlası dönük olan kişinin abim olduğunu fark ettim. Hemen koşup sarıldım.
-Melis dur melis boğuluyom.
-İyi tamam be sarılmam sana bi daha.
-Tamam sarıl hadi
-Hayır sarılmıycam.
-İyi sen gelmessen ben gelirim.
Abim arkamdan sarılınca kıyamadım ve bende sarıldım. Oh be amma çok özlemişim abimi. Abim geçen sene Roma'ya gitti.
-Baba bu gün biraz alışverişe gidicem olurmu.
-Tek mi gidicen?
-Yok kızlarla gidicez zaten onlarda dün gece bizdeydiler.
-Tamam.
Babam şirketlerle uğraşırken gece eve gelemediği oluyo o yüzden fark etmemesi doğal.
-Neyse ben kahvaltı yapmıycam kızları uyandırıyım hemen gideriz.
-Tamam kızım iyi eylenceler.
-Ha baba şey sen bize senin şoförlerinden birini verirmisin.
-Veririm.
-Baba sen hiç şöförlerinden birini yollama ben götürürüm onları.
-İyi tamam.
-Ama poşetleride taşırsın abicik.
-Tamam.
-Olley.
Abimi öpüp yukarı kızların odasına gittim. Önce Rüyayı uyandırmaya karar verdim ve odaya daldım.
-Rüya kalk hadi.
-Git başımdan melis.
-Alışverişe gelmiyecekmisin?
-Gelicem ama babamı aramam lazım bi şöför yollasın.
-Şöför işi tamam hatta bizimle gelip poşetlerimizide taşıyacak
-Ooo bakıyorumda alışverişe gitmeye can atıyosun.
-Şöför özel olunca öyle oluyo.
-Hadi sen git bende hazırlanıp geliyim.
-Tamam.
Rüya'nın odasından çıkıp Sude'nin odasına girdim.
-Sude hadi uyan.
-Ya bırak beni.
-Alışverişe gelmiyecekmisin?
-Aaa doğru ya sen çık ben geliyorum.
-Tamam.
Odadan çıkıp abimin yanına indim.
-Abiiiii.
-Efendim.
-Canım benim nekadar özlemişim.
-Sen beni değil arabamı özlemişsindir.
-Onuda özledim ama seni daha çok.
-Canım benim bende seni özledim.
-Kızlar birazdan iner ben de bi odamam gidip saçımı düzeltiyim.
-Tamam.
Odama çıkıp dolabımdan beyaz şort ve siyah baskılı tişörtümü giyip makyaj masama oturdum çoook açık kırmızı rujumu sürdüm. Saçımı hafif dalgalandırdım.
Beyaz yere kadar uzanan hırkamıda giyip aşağı indim.
Ben indiğimde   kızların inmediklerini görünce kontrol amaçlı kızların odalarına gittim. Önce sudenin odasına girdim.
-Noldu kız giyinemedin mi?
-Aşağı indiğimde Ege abinin geldiğini gördük ve yukarı çıkıp yeniden üstümüzü değiştirmeye karar verdik.
-İyi tamam.
-Sence hangisini giyiyim?
Elinde iki tane elbise biri siyah beyaz puantiyeli. Diğeride düz beyaz.
-Beyazı giy.
-Bende öyle düşünmüştüm saol.
-Neyse bengidip rüyayada bi bakıyım sen giyin başkada bişey yapma sakın.
-Ama makyaj yapıcaktım.
-Ben yaparım sen merak etme.
-Tamam. Ama saçımı da yap.
-Tamam.
Odadan çıkıp Rüya'nın kaldığı odaya girdim.
-Rüya hadi giyinemedin mi?
-Sence bunumu giysem bunumu?
Elinde iki şort vardı biri benimkisinin aynısı diyeri düz beyaz.
-Pantolon giy.
-Hayır bunlardan birini seç.
-İyi ozaman beyazı giy üstünede siyah tişörtü giy başkada birşey yapma.
-Ama makyaj.
-Ben yaparım Sude'nin makyajını ve saçınıda ben yapıcam.
-Tamam.
Odadan çıkıp aşağı indim.
-Abi sen bize bi yarım saat ver ben bunları en az yarım saatte aşağı inmeye ikna ederim.
-Tamam ama yarım saati geçerse gitmem.
-Tamam.
Hemen yukarı koşup Sude'nin odasına girdim.
-Oh be sonunda
-Sus şimdi yarım saatim var.
-Ney için yarım saatin var?
-İkinizinde hem saçını hem makyajını yapmak için.
-Tamam ozaman Rüya'yıda çağır öyle başla.
Odadan çıkıp rüyanın odasına girdim.
-Hah son
-Sus şimdi gel hadi sudenin odasında yapıcam.
-Tamam.
Rüra'yla rüya'nın kaldığı ofdadan çıkıp sudenin odasına geçtik.
-Hadi önce saçlarınızı yapalım.
-Tamam.
-Benim saçımı düzleştir.
-Benimkinide kıvırcık.
-iyi önce sudenindini yapalım.
Düzleştiriciyi fişe takıp ısınmasını beklemeye başladım. Düzleştirici ısınınca sudenin saçını tokayla üstte topladım ve altta açık bıraktığım saçları tarayıp düzleştirdim.....
Böyle böyle sudenin saçının nerdeyse hepsini bitirdim.
Son kalan tutamıda düzleştirdikten sonra çok bozmamaya özen göstererek saçının tamamına sıprey sıktım.
-Evet senin işin bitti hadi sen kalk rüyanın saçınıda 15 dakikada bitirirsem son beş dakikadada makyajlarınızı yaparım ve biter.
-Tamam.
Rüyanın saçları biraz gür olduğu için bütün hepsini düzgünce tarayıp yine sudenin saçlarınıda yukarda toplayıp alttan alttan yapmaya başladım. Her katı bitirdiğimde sıpreyde sıktım böylece tamda tahmin ettiğim gibi 15 dakikada bitirdim. Son 5 dakikayına iki buçuk iki buçuk değerlendirmeye karar verdim.
-Evrt sıra makyajlarda.
-Önce benimkini yap.
Dedi sude.
-İyi.
Masadan açık renk parlatıcıyı alıp sürdüm ve sudeyi kaldırdım rüyayada daha koyu bir renk ruj sürüp kaldırdım.
-Evethazırsınız hadi aşağı.
-Tamam.
Onların önüne geçip aşağı indim.
-Abiiiiii.
-Efendim
-Biz hazırız.
-Tamam.
Ayakkabılıktam siyah topuklu ayakkabılarımı giydim ve çıktım. Arabaya binince onu ne kadar özlediğimi anladım. Rahat sıcak ve hızlı. Abim hızlıca bizi avm ye götürdü. Arabadan inip içeri girdik. Önümüze gelen ilk mağazaya girdik. Ege sandalyelerden birine oturdu ben ve kızlarda raflara koştuk. Raflardan birinde siyah bir etek gördüm. Aslında biraz kısa ama olsun çok güzel. Üstünede yarım beyaz bir tişört alıp danedim. Çok güzel olmuştu ama ege kızabilirdi. Kabinden çıkıp egenin yanına gittim.
-Egem aşkım nasıl olmuş?
-Güzel ama kısa.
Birşey söylemeden kabinlere doğru yürümeye başladım. Üstümü değiştirip çıkardıklarımı aldım ve ayakkabı reyonuna gittim. Biraz bakındım ama birşey bulamayınca ayakkabı almamaya karar verdim. Yine kıyafet bölümüne geçtim. Askıda dar beyz bir kot buldum. Bana göre olanından aldım üzerinede ayıcıklı çok tatlı bir tişört alıp danedim. Egeye göstermek için oturduğu yere gittim.
-Ege bu nasıl?
-Güzel.
-Tamam.
-Hadi artık gidelim tamam kızlarıda bulıyım.
-Tamam.
Önce kabinlere gidip üstümü değiştirdim sonrada eteği pantolonu ve tişörtleri aldım.
Kabinden çıkıp kızları bulmak için etrafa bakındım. İkiside ayakkabı bölümündeydi.
-Kızlar hadi ne alıyorsanız alın gidelim.
-Tamam.
İkiside birsürü şey almıştı. Aldıklarımızı ödemek için sıraya girdik. Benimkiler toplam 100 tl tutmuştu. Kızlarda aldıklarını verdiker. Kızların aldığı şeyler 250 tl tutmuştu. Kızlar cüzdanlarını ararken çantamdan 600 tl çıkarıp veriyordumki ege benden önce davranıp aldıklarımızın parasını ödedi. Kızlarda egeye teşekkür etti. Sonunda cüzdanlarını bulunca 250 tl çıkartıp egeye veriyorlardıkı ellerinden paraları aldım ve çantalarına geri koydum.
-Bunlar bizden size hediye.
-Olmaz.
-Olur.
-Olmaz.
-Beni sir etme sude olur dediysem olur.
-Ama olmaz.
-Benim size ödetiklerim yerine sayın ozaman.
-Bıkmıycaksın dimi.
-Hayır bıkmıyacağım.
-İyi.
Mağazadan çıkıp biraz daha ilerideki ful elbise olan bir mağazaya girdik. Poşetleri egeye verip her birimiz ayrı yerlere dağıldık. Toz pembe dizlerimin yaklaşık iki karış üstünde biten sade bir elbise gözüme çarptı. Bedenimi bulup kabinlere girdim. Üstümü değiştirdim. Aynada kendime baktığım çok güzel olmuştu. Bunu almaya karar verdim ve üstümü değiştirip elbiseyide aldım ve biraz daha bakındım. Mavi straplez bir elbise daha denedikten sonra bunları almaya karar vererek kasaya yöneldim. Kasadaki adam elbiseleri teker teker okuttu. Çantamdan 400 tl çıkartıp adama verdim. Paketlerimi alıp diğerlerinide bulmaya gittim. Resmen kafalarını elbiselere gömüp deli gibi elbise arıyorlardı.
-Kızlar benim tuvalete gitmemlazım işiniz bittiğinde yemek katına çıkın.
-Tamam.
Kızların yanından ayrılıp poşetleri egeye verdim ve mağazadan çıkıp lavaboların oraya doğru giderken biri bana çarptı. Çarpmanın etkisiyle sendeleyerek yere düştüm.
-Önüne baksana.
-Asıl sen bak.
- Salakmısın olum sen.
- Bana kendini anlatma.
-Off seninle uğraşamıyacağım.
Yerden kalkıp lavabolara doğru yürümeye devam ettim. Lavaboya gelince makyaj çantamı çıkartıp bordo rujumdan hafifçe sürdüm. Göz kalemi ve eyeliner çekip saçımı tarasım ve lavabodan çıkıp egeyi aradım.
-Alo ege siz hala mağazadamısınız?
-Yemek katındayız.
- Tamam ben eve gitmek istiyorum yoruldum arabanın oraya gelin.
-Sen nerdesin?
- Arabanın yanına gidiyorum.
-Tamam.
Biraz daha yürüdükten sonra arabanın yanına vardım. 3 dakika sonra Ege'ler de geldi. Arabaya binip eve gittik.
Eve gelince poşetlerimi alıp eve girdim ve odama çıktım. Üstümi değiçtirip yattı.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin