Sabah kalktığımda Arda yanımda yoktu. Ben de gerinerek kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indiğimde ardayı mutfakta gördüm. Kapıya yaslanip onu izlemeye başladım.Arda:Nasıl yakışıklıyım dimi?
Damla:Çok
Arda:Benim karşımda da çok güzel biri var.
Damla:Seni seviyorum.
Arda:Bende seni seviyorum ve seni asla bırakmam.
Damla:Bana birşey olursa tabii hayatına devam edeceksin kendine birini bulacaksın.
Arda:Hayır kimseyi bulmam sensiz hayatıma devam edemem.
Damla:Elbette devam edersin.
Arda:Mecburen yaşamaya devam etsem bile başka birini hayatıma almam.
Damla:O zaman iyimi seni seviyorum.
Ardaya sarıldım ve o da bana sarıldı. Bir süre öylece durduk daha sonra da birlikte kahvaltı hazırladık ve Ege de gelince kahvaltımızı yapıp hazırlanmak için odalarımıza dağıldık. Arda zaten hazır olduğu için salona geçti. Ben de odama gidip siyah taytımı ve siyah bustiyerimi giydim. Saçlarımı da tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım ve aşağı indim. Ege de hazır beni bekliyordu. Hep birlikte evden çıktık. Ege yolda herşey anlattı ben de ona göre bir terslik çıkması tehlikesine göre bir plan yaptım. Her şey yolunda giderse hiçbir sorun çıkmaz. Ege arabayı durdurunca derin bir nefes alıp indim. Arda yanıma gelip elimi tuttu. Hep birlikte diğer adamların yanına gittik. Herkes selam verdi ve derin bir sessizlik oldu. Herkes çok rahattı. Ben ise ardanın elini sıkıp duruyordum. O da güven vermek istercesine yavaşça elimi sıktı.
Sonunda tır gelince derin bir nefes aldım. Adamın teki-Kim bu tırı sabah olana kadar goturubilicek?
Arda:Ben götürürüm.
Damla:Hayır sen hiçbir yere goturemessin.
Ege:Ben götürücem.
Damla:O da olmaz.
Ege:Damla ben götürücem o kadar.
Damla:Sana bir şey olmasına izin veremem o yüzden gidemezsin.
Ege:Damla bunu ben götürücem ve hicbirsey olmayacak.
Ege tıra yaklaşıp kapıyı açtı. Tam biliyordu ki silah sesi duyuldu ve Ege yere düştü. Herkes etrafımızı sardı. Bende egenin yanına gittim.
Damla:Ege ege iyimisin?
Ege:Sadece b-biraz canım acıyor.
Damla:Sana sen götürme dedim.
Arda yanımıza gelince egeyi yerden kaldırdık ve kimseye farkedilmemeye çalışarak arabaya bindirdik ve Arda hızlıca kullanmaya başladı. Araba bizin evin önünde durunca ardaya baktım.
Arda:Sadece yardım et.
Egenin kolunu omzuma attım ve Arda da attı. Arda egeyi kendine doğru yasladı. Ege artık zor nefes alıyordu. Anahtar ile evin kapısını açtım.Arda bodruma doğru yöneldi. Bodruma gelince ışığı açtık ve en köşedeki dolabın oraya gittik.
Arda:Şimdi egeyi duvara yaslayalim.
Arda egeyi duvara yaslayıp dolabı ittirdi. Dolabın altında bir kapak vardı. kapağı açtı ve egeyi yine kaldırdık aşağı inince ışığı açtı. Burda tıbbi bütün eşyalar vardı. Egeyi sedyeye yatırdık ve Arda birini aradı. Telefonu kapatınca yanımıza geldi. Ve sedyenin yanındaki makası alıp egenin tişörtünü kesti. Kurşunun girdiği yer belliydi. Egenin elini tutum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...