Bölüm-10

4.2K 210 5
                                    

Sabah uyandığımda okula gidesim gelmediği için bu günü uyuma günü ilan ettim ve bir sürahi su doldurup yatağın başındaki sehpaya koydum. Bir bardak su içip uyumaya devam etmek için gözlerimi yumdum. Rüyamda babam önümde koşuyor ben de onu takip ediyordum. Labirent gibi bir yerdeydik. Babam hızlanıp bir yerden döndü. Ben ona yetişene kadar bir silah sesi duyuldu. Hızlanıp babamın döndüğü yerden döndüm ve biraz ileride babam yerde hareketsiz bir biçimde yatıyordu. Yanına koşup yere çöktüm ve nefes alıyormu diye baktım ama nefes almıyordu. Ağlamaya başladım.
-Babaaaaaaa uyan babaaaa.
Boğazım yırtılırcasına bağırıyordum.
Bir süre daha aynı şekilde bağırıp ağlamaya devam ettim. Bir süre sonra ege geldi. Beni kaldırdı ve götürmeye başladı. Egeden kurtulmak için debelenip bağırıyordum ama bırakmıyo yürüyo ve susuyodu. Birden durdu ama salmamıştı.
-Melis babam öldü artık kendini harap etme geri eglmiyecek.
-HAYIR BENİM BABAM ÖLMEDİ ÖLEMEZ .
Ege yine yürümeye başladı. Ağlamaktan ve bağırmaktan sesim kısılmış ve yorulmuştum. Bir süre o şekilde egenin peşinden sürüklendikten sonra gözlerim karakdı ve bayıldım. Gözlerimi açtığımda hepsinin rüya olduğunu anlayıp derin bir nefes aldım ve bir bardak su içtim. Daha fazla uyumak istemediğimi fark edince kalktım ve üzerimi değiştirip siyah şort,siyah beyaz bir tişört giydim ve çantamı alıp çıktım. Okula vardığımda Murat ve Melih bahçede oturuyorlardı. Hiç beklemeden sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfa gelince yerime oturdum ve dersin kitaplarını çıkarttım. Hoca girene kadar kafamı sıraya koydum. Bir süre sonra Murat yerine Melih te yanıma oturdu.
-Kaç gündür neden gelmedin?
-Abimlerleydim zaten sadece 2 gün gelmedim.
Hoca girince ayağa kalktık. Hoca tahtaya birşeyler yazıp anlatmaya başladı. Tahtada yazanları defterime geçirirken derse odaklanmaya çalışıyor ama başaramıyordum. Gördüğüm rüya ile ilgili düşünceler beynimin her yerindeydi. Zorlada olsa düşüncelerimi kovalayıp dersi dinledim. Bir süre sonra hoca çıktı ve 10 dk'lık tenefüsümüz başladı. Bahçeye çıkıp bir banka oturdum ve düşünmeye başladım. Bu rüya neyin nesiydi? Babama birşeymi olmuştu? gibi sorular beynimde yankılanıyordu. Son 2 gün aslında bu 2 günü okula gelmekle harcamama gerek yoktu. Yarın evime dönüyorum bu kadar yeter. Sınıfa girip defter ve kitabımı çıkartıp sıraya koydum. Hoca girdi ve kalktık oturun dediğinde oturup kafamı sıraya koydum. Uzun ve sıkıcı bir günün ardından eve döndüm ve bütün eşyalarımı valizlere koydum. Geldiğim zamanki gibi bütün eşyaları örttüm ve kapıyı kilitleyip çıktım. Telefirikle gitmeye karar verdim ve telefiriklerin olduğu yere gidip bir tanesine bindim. Yükseklik korkum olsada takmadım. Bir süre sonra telefirik kenara yanaştı ve indim. Valizlerimi sürükleye sürükleye bir taksi durağına gittim. Bir taksiye binip arkama yaslandım. Adam valizleri bagaja koydu ve sürmeye başladı. Evin adresini verip dışarıyı seğretmeye başladım. Taksi durunca valizlerimi alıp indim. Kapıyı çalmak yerine süpriz yapmaya karar verdim ve arka bahçeye doğru yürümeye başladım. Tam süprizz diye bağırarak çıkıcaktımki abimin sesini duydum.

Ege:Bunu melise nasıl söyliyeceğim. Duyarsa yıkılır.

Aras:Ama bunu bilmek onun hakkı.

Ege:Peki pek zeki arkadaş melisin karşısına geçip bak melis babam öldü ve senin onun yerine mafya işlerini yürütmeni ve şirketleri sana bıraktığı ile ilgili bir vasiyet yazmış. Mı demeliyim yoksa
Melis babam öldü şirketi ve mafyalık işini sana okulu da bana bıraktı. Mı demeliyim?

Akın: En azından kendi imkanları ile öğrendiğinden daha az üzülür. Sen onun tek dayanağısın ve eğer babasının öldüğünü başkasından duyarsa seninde onu sevmediğini düşünür.

Abimlere çaktırmadan ikerledim ve konuşmaya başladım.

Melis: Bence de akın abimde beni sevmiyor ve babamın öldüğünü benden saklıyo zaten beni seven kim varki?

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin