Bölüm-18

3.3K 171 44
                                    

Medyada damlanın eski arkadaşı eylül.

"Ege nin ağızından"

Sabah uyandığımda biraz öylesine yattım. Damla benden önce uyanmıştı herhalde ki yanımda yoktu. Aşağıdan gülüşme sesleri gelince yataktan kalkıp üstümü değiştirdim ve siyah pantolon siya tişört giydim ve odadan çıkıp aşağı indim. Salona baktığımda kimse yoktu mutfağa gidip baktım. Arda ve damla kahvaltı hazırlıyorlardı. O kadar uyumlu çalışıyorlardı ki bir süre onları izledim. Damla nın yüzündeki gülücük o kadar içten okadar güzel gülüyor ki arda yı gerçekten sevdiğini anladım. Yaslandığım yerden kalkıp damlanın yanına gittim ve sarıldım. Damlada elindeki bıçağı bırakıp bana sarıldı.

Damla:Ege sen yemek odasına geç biz nerdeyse herşeyi bitirdik birazdan diğerlerinide uyandırır geliriz.

Ege:Tamam o zaman ben yemek odasındayım.

Damla:Tamam hedi sen git otur.

Yemek odasına geçip oturdum ve beklemeye başladım. Damla arda akın sude ve rüya da yerlerine oturunca kahvaltımızı yaptık.

"Damla'nın ağızından"

Kahvaltımızı yapıp kalktıktan sonra tuvalete gittim ve ellerimi yıkatıp odama çıktım üstümü değiştirip beyaz bir pantolon
Üstüne de siyah bir tişört giydim ve saçımı atkuyruğu yapıp eyeliner çektim. Aşağı inip egenin yanına oturdum ve konuşmaya başladım"Hadi gelin dışarı çıkalım" dedim. Hiç kimseden ses çıkmayınc"Yaa kimse beni duymuyormu?" Dedim. Ege de"Ya otur oturduğun yerde." Dedi. Oflayıp ardanın yanına gittim. "Arda aşkım dışarı çıkalım mı? Nolur nolur nolur." Arda dönüp egelere baktı kimse istemediği için o da hayır dedi."Ama yaa lütfen lütfe onlar gelmezlerse gelmesinler biz gidelim." Dedim arda da oflayıp tamam manasında kafasını salladı. Kalkıp ayakkabılarımı giydim ve evden dışarı çıktım. Arda da gelince elini tutup yürümeye başladım. Biraz öyle boş boş yürüdükten sonra bir kafe ye geçip oturduk arda çay bende limonata söyledim. İçeceklerimiz gelince sessizce içmeye başladık. Arda çayını bitirdiğinde bende limonatamı bitirmiş oldum. Kalkıp kasaya ilerledik. Kasaya gelince cüzdanımdan 20 tl çıkartıp kız uzattım tam kız alıyordu ki arda parayı çekip aldı ve kendisi kartını uzattı bende ondan kartını alıp parayı uzattım o benden parayı alıp kartını uzattı derken ona karşı direnemeyeceğimi anlayınca parayı cüzdanıma koyup ödemesine izin verdim. Arda parayı ödeyince kafeden çıktık ve yürümeye devam ettik.

Damla:Arda alışveriş merkezine gidelim mi benim alışveriş yapmam gerek.

Arda:Tamam gidelim ama açık şeyle almak yasak.

Damla:Tamam aşkım.

Arda:Birdaha söylesene.

Damla:Neyi. Tamam ı mı?

Arda:Hayır aşkım ı.

Damla:Aşkımmm.

Dedim "m"yi uzatarak. Arda gülümseyip başımı öptü ve beni kendine çekti. Biraz öylece yürüdük. Yürürken birini gördüm. Bu bu kız benim en iyi arkadaşım olan eylüldü. Çiçekli bir gömlek giymiş saçını at kuyruğu yapmış. Altında da şort vardı. Oda beni görmüş olacak ki yanıma gelmeye başladı. Bende ona doğru ilerlemeye başladım. Eylülün yanına gelince ikimizde sıkıca birbirimize sarıldık.

Eylül:Damla senin burda ne işin var?

Damla:Tatile gelmiştim.

Eylül:Seni çok özledim kardeşim.

Damla:Bende kardeşim.

Eylülün koluna girip ardaya doğru ilerlemeye başladık. Ardanın yanına gelince konuşmaya başladım.

Damla:Arda bu eylül çok iyi bir arkadaşım. Eylül bu da aras benim sevgilim.

Eylül elini uzattı ve ardayla el sıkıştılar. Hep birlikte yürümeye başladık.

Damla:Eylül bizimle alışverişe gelsene.

Eylül:Olur.

Sevinçle zıplayıp eylüle sarıldım. Hep birlikte avm ye doğru yürümeye devam ettik. Avm ye girince önümüze çıkan ilk mağazaya girdik. Arda kenara bir yere oturunca eylülle bakınmaya başladık. Siyah sırtı açık biraz da kısa bir elbise buldum. Çok güzeldi ama ardanın kısa almak yok lafını çiğniyordu. Elbiselerin arasından bedenimi buldum ve kabine girdim. Elbiseyi denedim. Çok güzel olmuştu. Arda yanına gittim. Arda kaşlarını çattı.

Arda:Bu biraz kısa değilmi?

Damla:Biraz ama çok güzel oldu ne olur alabilirmiyim. Lütfen lütfen lütfen.

Arda:Olmaz alamassın.

Damla:Ama aşkım ne olursun.

Arda:Şöyle deme dayanamıyorum.

Damla:Aşkım aşkım aşkımm.

Arda:Off of tamam al.

Gidip arda'ya sarıldım ve yanağını öpüp kabine gittim. Allahtan sırtını görmedi. Kabine girip üstümü değiştirdim ve elbiseyi alıp bakınmaya devam ettim. Eylül'ün elinde de yüksek bel siyah bir pantolon ve beyaz bol bir tişört vardı. Elindekileri bana verdi ve beni kabine doğru itekledi. Kabine girip elimdekileri denedim. Tişörtün uçlarını pantolonun içine soktum. Giüzel olmuştu ama çok dar dı tabi bedeni uymuştu ama arasın tepkisini merak ediyordum. Kabinden çıkıp arasın yanına gittim.

Arda:Uzun ama dar olmaz.

Damla:Yaa ama lütfen zaten sürekli yanındayım.

Arda:Ama gidiceksin unuttun mu 1 haftan var.

Damla:Ama ordada ege yanımda o beni korur.

Arda:İyi al.

Kabine gidip üstümü değiştirdim ve aldıklarımı ödedim. Mağazadan çıkıp biraz daha baktık. Bir mağazaya daha girdik. Beyaz düşük bel bir pantolon ve beyaz bir tişört buldum. Tişört kısa olduğu için göbeğim açık kalıyordu. Kabine girip denedim. Güzel olmuştu. Üstümü değiştirip alıcaklarımı aldım ve bakınmaya devam ettim. Kot bir şort ve yine göbeğimi açık bırakacak siyah kolları düşük bir tişötl bulup aldım. Denemeye üşendiğim için direk alıp kasaya gittim. Aldıklarımı ödeyid ardayla eylülün yanına gitrim. Hep birlikte avm den çıktık ve yürümeye başkadık.

Damla:Arda poşetleri alırmısın kollarım ağırdı.

Ardapoşetleri benden aldı ve yürümeye devam ettik.

Damla:Eylül sende bizimle arasın evine gelsene ege ve diğerleride orada.

Eylül:ama siz zaten kalabalıksınız ben yer kaplamayayım.

Damal:Eylül sende bizimle geliyorsun itiraz istemiyorum.

Eylül:Ama damla.

Damla:Aması felan yok geliyorsun dediysem geliyorsun.

Eylül:Tamam peki.

Hep birlikte eve doğru yürümeye başladık. Eve gelince içeri girdik. Ben poşetleri odama götürdüm ve aşağı indim.

Damla:Ege bak ben kiminle karşılaştım.

Dedim ve eylül geldi.

Ege:Eylül sen nerden çıktın?

Eylül:Bende sizi çok özledim ege.

Ege:Tabi canım bende çok özledim ama birden şaşırdım.

Damla:Neyse biz eylülle gidelim biraz konuşuruz.

Eylük:Tamam hadi gidelim.

Eylül ile birlikte benim odama çıktık. Dolabımdan batmanlı pijamalarımı çıkarttım ve giydim. Eylül içinde kalpli pijamalarımı çıkartıp ona verdim. O da üstünü değiştirdikten sonra yatağıma oturduk ve konuşmaya başladık. En son konuşurken uyuyakalmışız. Eylüle sarılp uyumaya başladım. En iyi arkadaşım çok sevdiğim abim ve herşeyim bir sevgilim olduğu için huzut içerisinde gözlerimi kapattım ve iyice uykuya daldım.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin