Bölüm-25

2.5K 134 14
                                    

Bizim eve geldiğimizde kendimi koltuğa attım . Diğerleri de gelip oturdu.

Damla:Işlerin ne oldu nasıl geldin?

Arda:Birini buldum oradaki işlerle o uğraşacak. Bende Burda bir yer bakıcam.

Damla:Tamam.

Ege:Er böyle oturacak miyiz?

Damla:Ne yapalım?

Ege:Uzun zamandır paten sürmüyorduk.

Damla:Olabilir hadi gidin hazırlanın. Arda senin için de bu paten alırız.

Arda:Tamam.

Herkes hazirlaninca patenlerimizi giydik ve evden çıktık. Kapıyı kilitledim ve arasa paten alacağımız yere kadar paten sürdük. Dükkanın önüne gelince içeri girdik ve arasa bir çift paten aldık ve Aras ta giydi ayakkabılarını da poşete koydu ve hep birlikte paten sürerek bizim her zaman gittiğimiz yere gittik. Piste girer girmez Ege akın ve Batu rampalara gittiler ve bir o tarafa bir bu tarafa giderek yarış yapmaya başladılar. Bizde arda geziyorduk. Arda beni belimden tuttu ve kaldırıp ilerlemeye başladı. Sonra beni indirdi ve bir elimi tutup beni ittirip daha sonrada kendisine çekti. Ne yaptığını anlamasan da ona uyum sağladım ve  birlikte dans etmeye başladık. Bir iki sene önce jimnastik kursuna da gittiğimden aklıma birey geldi ve ardaya beni kaldırmasini söyledim. O beni kaldırınca ellerimi omuzlarına koydum ve ayaklarımı yukarı kaldırdım. Arda da ellerini iki yana açıp paten sürmeye devam ediyordu. Bir elimi daha kaldırdım ve tek elimle onun omzuna tutunup kendimi öneri doğru saldım. O da beni belimden tuttu ve yere indirdi. Bir ellerimizi birleştirip etrafımızda dönmeye başladık. Daha sonra ben bir ayağımı kaldırdım ve diğerini de kaldırdığımda Aras ben ellerimden tutup daha hızlı dönmeye başladı. En son ayaklarımı onun omzuna koydum ve omuzlarına oturduğumda o da durdu. Biz durunca etraftan bir alkış sesi geldi. Buradaki herkes ortalama olarak bizim yaşlarimizdaydi ve hepsi bizi alkışlıyoruz. Arda da beni bacaklarından tutup yere indirdi ve eğilip selam verdi.bende ona uydum ve eğildim. Kalktığımızda egeler de yanımıza gelmişti.

Ege:Güzel gosteriydi.

Akın:Bir ara dönerken düşeceksin diye korktum.

Damla:Bilerek yapmamıştım ki ben sadece ardaa uydum.

Arda:Gayet güzel yaptın ama.

Damla:Neyse ben yoruldum biraz dinlenmek istiyorum.

Dedim ve kenardaki banklardan birine oturdum. Ben etraftakileri izlerken biri yanima geldi ve oturdu. Cocuga bakip onume dondum. Adini bilmedigim cocuk konusmaya basladi.

Şey biz sizin yaptiginiz hareketleri gorduk. Bizim bir gurubumuz var ona sizi de davet ediyoruz.

Damla:Ardaya sormam gerek.

Cocuk:Biz sorabiliriz.

Damla:Olabilir ben yaparim.

Hep birlikte oturdugumuz yerden kalktik ve ardanin yanina gittik. O da kabul edince cocukla tanistik. Adi aliymis yanindaki kizin adi asli onun yanindaki enes onun yanindaki de sudeymis. Enesle sude aliyle de asli sevgiliymis bu yuzden boyle bir cift bulabilmek icin hep burda dolasiyorlarmis. Hepbirlikte biraz konustuk ve telefon numaralarimizi birbirimize verdik. Biz de yoruldugumuzu fark edip evlerimize dagildik ve bende eve geli gelmez odama ciktim ve ustumu degistirip yatagima yattim.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin