Mediada arda var.
"Arda'nın ağızından"
Sabah uyandığımda damla (bu ismi daha çok sevdiğimden bunu kullanıyorum) daha uyanmamıştı. Kalkmaya çalıştığımda daha sıkı sarıldı ve kalkmamı engelledi. Bir süre daha yatıp nekadar masum ne kadar güzel olduğunu izlemeye başladım. Biraz daha yattıktan sonra yavaşça kalktım ve sarılması için yastığı verdim. Lavaboya gidip dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadım ve mutfağa inip kahvaltıyı hazırladım. Damlayı uyandırmak için odaya girdiğimde yatakta yoktu. Lavaboya gitmiştir diye düşünerek oraya gittim ve kapıyı çaldım. Ses gelmeyince birdaha çaldım bir daha ses gelmeyince kapıyı açıp baktım. Yerde yatan bir damla görmeyi beklemediğim için şaşırdım. Hemen yanına gidip onu yerden kaldırıp kucağıma aldım ve odaya götürüp yatağa yatırdım. Elimi alnına götürüp saçlarını çekerken çok sıcak okduğunu fark edip hemen derece ile ateşini ölçtüm. 37.5 çıktı. Hemen mutfağa koşup bir kaba su koydum ve temiz bir bez alıp odaya döndüm. Bezi ıslatıp alnına koydum. Biraz bekleyip yine ateşini ölçtüm yine aynı çıkınca hemen onu kucağıma aldım ve banyoya gittim. Soğuk suyu açıp içeri girdim ve bir süre soğuk suyun altında durduk. Bir süre sonra çıkıp havluyla saçlarının nemini aldırdım ve içeriden bir sandalye alıp damlayı oturttum. Saç kurutma makinesi ile saçlarını kututtuktan sonra kıyafetlerini de kurutmaya çalıştım. Biraz kuruyunca yine kucağıma alıp yatağa yatırdım ve kendi saçımı kuruttum. Dolaptan bir eşortman altı alıp banyoya gittim ve kurulanıp eşortmanı giydim. Zaten hava sıcak olduğundan tişört giyme gereyi duymadan içeri geçtim ve damlanın ateşini birdaha ölçtüm. Ateşi olması gerektiği seviyeye düştüğü için onu dürterek uyandırmaya çalıştım. Bir süre yatakta döndükten sonra bağıra bağıra kalktı.
Melis:NE VAR NE!!
Arda:Kahvaltı hazır üstünü değiştir gel.
Melis:Tamam çık.
Arda:Çıkmasamda....
Melis:ÇIK DEDİMMM.
Arda:Tamam çıktım.
Odadan çıkıp mutfağa gittim ve masaya oturup kahvaltımı yapmaya başladım. Bir süre sonra damlada geldi ve masadan bir zeytin alıp ağızına attı sonra da bana baktı ve öksürmeye başladı. Kalkıp sırtına vurdum.
A:Helal helal
M:NE VURUYON BE ÖKÜZ
A:Boğuluyodun.
M:Sanane benim doğulmamdan ayrıca sen gidip üstünü giysene.
A:Neden??
M:GİT ÜSTÜNÜ GİY DEDİM SANA.
A:Tamam tamam bağırma.
Odaya gidip dolabımdan siyah bol tişörtümü alıp giydim. Altımdaki eşortmanıda çıkartıp kot pantolonumu giydim ve aşağı indim.
M: Napıcaz ben çok sıkıldım.
A:Sen burda kalıcan ve uyucan bende bazı işlerim çıktı onları halledicem.
M:Yaa ama ben yatmak istemiyorum.
A:Ya sabah senin için o kadar soğuk suya boşuna girmedim.
M:Ha?
A:Sabah ateşin vardı bende seni soğuk suya soktum.
M:Tşk ederim.
A:İyi git yat ve uyu.
M:Tmm.
Damla gidip yatınca o uyuyana kadar bekledim. O uyuyunca kalkıp şu berbat işlerime döndüm. Bizim depoya gidince serkan kapıda beni bekliyordu. Hemen yanına gidip
A:Yakaladınız mı iti.
S:Yakaladık abi içerde seni bekliyo.
A:iyi.
İçeri girip sandalyede bağlı olan adamları gördüm.
A:Ulan salaklar bunların hepsini niye getirdiniz?
S:Tek gelmemiş şerefsiz bide adamlarını üstümüze salınca bizde hepsini getirdik.
A:İyi halt yediniz.
Sandalyede bağlı ve baydın bir şekilde oturan Ali nin yanına gidip yerde duran soğuk suyu aldım ve kafasından aşağı döktüm. Siçrayarak uyandı ve bağırınmaya başladı. Onu hiç dinlemeden susmasını bekledim. Bu zaman zarfındada onu nasıl öldürsem diye düşünmeye başladım. En sonunda hepsini döverek öldürmeye karar verdim. Ali susunca konuşmaya başladım.
Arda:Bana bak özgürlüğüne kavuşman için sana bir teklifim var.
Ali:Neymiş o?
Arda:Hepinizi sırayla salıcam ve benimle dövüşüceksiniz eğer beni döverek öldürmeyi başarabilirseniz hepiniz serbestsiniz. Ha eğer benimle dövüşen kişi beni öldüremezse o kişi ölür ve sıradaki gelir. Bütün adamların ölüncede seni salıcam ve birlikte dövüşücez.
Ali:Çok basit 9 kişiye tek kişi biraz fazla yorulmıyacakmısın?
Arda:Bütün adamlarını ve seni büyük bir zevkle öldürücem.
Ali:Tamam kabul hadi başla.
Alinin sağındaki bir adamı çözdürdüm ve önüme geldi. İlk yumruğu o attı. Eğilip bir tekme attım ve adamın üstüne çıkıp yüzü kanlar içinde kalana kadar dövdüm. En sonunda ilk adam ölünce ellerimi yıkadım. Yine yerime alinin karşısına oturup konuşmaya başladım.
Arda: Noldu hepsi böyle kolay bir şekilde yenilirlerse ölümün çok kolay olucak ve ben hiç eğlenemiyeceğim. Planı değiştiriyorum beni öldüremeyen her adamını bayıltıp bağlıyacağım hepsi bayılıp bağlanınca hepsini uyandırıp gözünüzün önünde işgence yapıp derisini yüzeceğim.
Ali:Sen bu kadar cani değilsin kardeşim.
Aliyi önceden tanıyordum hatta bütün işlerimizi birlikte yürütüyorduk. Bir süre sonra o ayrıldı ve kendi çetesini kurdu. Ülkeye kaçak getirttiğim uyuşturucunun yarısını istedi. Bende vermeyince silah çekti ve ateş etti. Beni vurmaya çalışırken babamı vurdu. Annem zaten ben küçükken ölmüştü o yüzden o benim elimdeki en önemli kişiyi aldı. O yüzden onu öldürüceğime sözvermiştim ona.
Arda:BANA KARDEŞİM DEME SALAK SEN BİR TON UYUŞTURUCU İÇİN BENİM HAYATIMDAKİ EN ÖNEMLİ KİŞİYİ ÖLDÜRDÜN VE EVET BABAM ÖLÜNCE BU KADAR CANİLEŞTİM BU KADAR SALAKLAŞTIM BU KADAR DELİRDİM.
Ali:SANA KAÇ KEZ KAÇ KEZ SÖYLEDİM YALNIŞLIKLA OLDU HEM BENİM SİLAHIN DOLU OLDUĞUNDAN BİLE HABERİM YOKTU.
Arda:BENİMKE DALGA GEÇME ŞEYTAN MI DOLDURDU SEN DOLDURMADIYSAN.
Ali:Tamam ama beni öldür o adamların hiç biri sana birşey yapmadı.
Arda:Ali sus.
Vicdanımla oynuyordu. Ben bir mafyaya göre çok fazla vicdanlıydım ama işte sinir kırizi sonucu aklımı kaybediyordum. Kendime geldiğimde olan olmuş oluyordu.
Ali:Arda biz seninle kan kardeşi değilmiyiz? NEDEN BÖYLE YAPIYOSUN?
Arda:Öyleydik amaSEN BABAMI ÖLDÜRMEDEN ÖNCE.
Ali:ÖZÜR DİLEDİK YA.
Arda:Salın şunları gitsinler diğerinide gömün.
Serkan bana öküzün tirene baktığı gibi bakmaya devam edince bağırmaya başladım.
Arda:SALSANA OLUM BEN KARDEŞİMİ ÖLDÜRMEM.
Serkan:Peki.
Serkan önce adamları sonra aliyi saldı. Adamlar koşarak kaçtılar alide yanıma gelip sarılmaya kalkıştı hemen geri çekildim.
Ali:Biliyordum benim kardeşim kardeşini öldürmez biliyordum.
Arda:DEFOLL
Ali çıknaca arabama binip otele gittim. Arabadan inip melisin kaldığı odaya çıkıp kapıyı açtım ve içeri girip odaya gittim ve tişörtümü çıkartıp damlanın yanına yattım ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...