Sabah uyandığım gibi üstündekileri kirli sepetine atıp duşa girdim. Güzel bir duş aldıktan sonra bornozumu giydim ve odama döndüm. Dolabımı açtım ve siyah bir tayt ve siyah büstiyer. Giyip saçımı da tarayıp salık bıraktım. Siyah deri montumu giydim . Paramı da telefon kılıfımmin içine koydum ve telefonumu da cebime koydum. Anahtarlarını da alıp cebime attıktan sonra aşağı indim bizimkilerin hepsi buradaydı.
Akın:Uyandiysan gidelim.
Damla:Yok daha uyuyorum.
Akın:Tamam hadi gidelim.
Ege:Ilk önce sana bir hediyem var damla.
Damla:Ne?
Ege:Garajda ama önce ehliyet Alman lazım.
Damla:Ciddi misi?
Ege:Evet ciddiyim.
Damla:O zaman en kısa zamanda ehliyetimi alacam.
Akın:Ilk önce silah kullanmayı öğrenmelisin.
Damla:Iyi ne yapicaz?
Akın:Bir sürelim bir kursa gideceksin.
Damla:Peki şimdi ne yapıcaz.
Akın:Silah alicaz.
Damla:Tamam.
Siyah spor ayakkabılarımı giydim ve evden çıktık.Arabalara dağıldık ve bir dükkana gittik. Adam egeleri görünce tezgahın arkasından çıkıp sarıldı.
Adam:Emaneti mi almaya geldiniz?
Damla:Ne emaneti ?
Ege:Babam senin için özel tasarımlı bir silah yaptırmış.
Damla:Görebilirmiyim?
Adam tezgahın arkasından bir silah çıkardı. Siyah ti ve üstünde gümüş renk desenler vardı. Gerçekten güzel duruyordu.
Adam:Her şey hazır sadece alıp gideceksiniz.
Adam time tezgahın altından mermileri ve bir kaç kağıt çıkardı ve bana verdi. Ben de silahla birlikte mermileri ve kağıtları da aldım. Kağıtları montumun cebine koydum ve silahı da belime taktım.
Ege:Şimdi biraz deneme yapman gerek.
Damla:Tmm.
Gel birlikte arabalara bindik ve bir ormana gittik. Akın bir ağaca hedef tahtasını yapıştırdı bana da silahı nasıl kullanacağımı gösterdi ben de bir kaç el ateş ettim. Sonra da akın gitti ve neleri vurduğumuz baktı. Bir tane sini sadece tahtaya denk getirebilmistim.
Akın:Kendini çok sıkıyorsun bu kadar zorlama.
Damla:Tamam bir daha deneyeceğim.
Akın geri çıktı ve ben de derin bir nefes alıp dört el ateş ettim. Akın kontrol ettiğinde birinin tahtanın dışına gittiğini değerinin on puanlık bölüme geldiğini üçüncüsünü elli puanlık yere geldiğini dorduncunun de yirmi puanlık yere geldiğini söyledi. Aklıma evdeki yayım ve oklarım gelince silahı belime taktım ve egeye beni eve getirmesini bir şey alıp geleceğimizi söyledim. Ege de beni eve götürdü. Odama çıkıp dolabımın üstündeki kutusunda duran yayımı ve oklarımı aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...