Sabah kalktığımda elimi yüzümü yıkadım ve uzerimdekileri çıkarıp duşa girdim. Yıkandıktan sonra birbirini giydim ve odama girdim. Iç çamaşırlarımı giydim ve bordo uzun kollu elbisemi giydim ve bordo uzun topuklu ayakkabılarımı giydim ve saçımı taradım ve duzlestirdim. Kırmızı rujumu da sürdüm ve telefonumu aldım ve siyah çantama koydum. Siyah ince kemerimi de taktım ve çantamı alıp siyah deri montumu da elime aldım ve egenin arabasının anahtarını aldım ve evden çıktım. Ardayı aradım.
Damla:Günaydın.
Arda:Günaydın.
Damla:Neredesin?
Arda:Oteldeyim.
Damla:Hangi otel?
Arda:********Otelindeyim.
Damla:Tamam geliyorum.
Telefonu kapattım ve Arda'nin söylediği yere sürmeye başladım.
Otelin önüne gelince arabayı parkettim ve ardayı arayıp inmesini söyledim. Arda inince arabadan indim ve ardayı sarıldım.Arda:Ege de mi burda?
Damla:Yoo ben kendim geldim.
Arda:Senin ehliyetim yoktu.
Damla:Hala yok.
Arda:Yakalanmadan nasıl geldin?
Damla:Ara yollardan geldim.
Arda:Iyi eve gidiyoruz.
Damla:Ya sana sürprizim var.
Arda:Olmaz.
Damla:Sen sür.
Arda:Ehliyetim yanımda değil.
Ben bit süreliğine geldim yine gidicem.Damla:Yaa banane sallıyorum.
Arda:Korkma uzun bir süre gitmeyi düşünmüyorum.
Damla:Bence de düşünmemelisin.
Arda:Neyse bekle gelicem. Ehliyetim belki yanımda dır.
Damla:Hadi çabuk.
Arda gittikten bir kaç dakika sonra geri geldi. Elinde de ehliyeti vardı.
Arda:Allahtan almışım.
Damla:Tamam o zaman bu gün birlikte alışverişe gidiyoruz.
Arda:Benim daha iyi bir fikrim var.
Damla:Ne?
Arda:Denize gidelim.
Damla:Olmaz mayom yanımda değil.
Arda:Ya denize gitmeyiz.sadece biraz gezeriz.
Damla:Tamam.
Arda:Atla hadi.
Arabadan bindim. Arda da binip kemerini taktı ve arabayı kullanmaya başladı. Bir süre arabada yolculuk yaptıktan sonra Arda arabayı park etti ve indik. Arabayı kilitledi ve birlikte yürümeye başladık. Birlikte öylece yürüdük. Daha sonra da bir banka oturduk ve denizi izlemeye başladık. Bir pamuk şekerci görünce Arda gitti ve iki tane alıp geldi. Arda kendikini açtı ve yemeye başladı. Kendininkini bitirince benimkinden almaya çalıştı. Ben de almasına izin vermemek içi kaçırmaya çalışıyordum. Arda da emsin pes etti ve ellerini çekti. Ben de yemeye devam ettim. Sonra üzülüp bir parça kopardım ve verdim. O da bana bakıp elimdeki pamuk şekeri ağzına attı. Daha sonra da.
Arda:Bir dakika bekle dudağının kenarında şeker kalmış.
Dedi ve dudağımın kenarından öptü. O çekildiğinde yanaklarimin kızardiğına eminim. Ardanın suratına bakmadan şekerimi bitirdim ve ardayı dönüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...