Sabah uyandığımda üstümü çıkartmadığım için hiç uğraşma gereği duymadan kalktım yüzümü yıkayıp okuluma doğru yürümeye başladım. Bir süre sonra okuluma vardım. Müdürden kitaplarımı ve sınıfımı öğrenip sınıfıma girdim. En arkada bir kişilik boş yer vardı oda en arkada. Gidip boş yere oturdum. Yanımda bir çocuk oturuyordu.
-Merhaba ben melih.
-Damla.
-Memnun oldum.
-Bende.
-Sen nerde oturuyosun?
-Aslında ben şehir merkezinde özel bir okuldan geliyorum.
-Burslu mu okuyordun?
-Yok okul benim babamındı.
-Anladım.
-Ders ne?
-Tarih.
-Teşekkürler.
-Önemli değil.
Bir süre sonra hoca sınıfa girdi ve ders anlatmaya başladı.
-İyide daha zil çalmadı.
-Burda elektirik yok hatta bu okulu bile biz yaptık.
-Cidden mi?
-Evet.
-Peki hocalar.
-Onlarda buralı okuyup geri geliyorlar burada bize ders anlatıyorlar.
-Peki bu okulun üstündeki o tuğlalar şeyler ne?
-Okulun üstüne bir kat daha yapıyoruz.
-İyi de okul açıkken nasıl yapıyorsunuz?
-Cumartesi pazar.
-Tamam.
40 dakika sonra ders bitti. Bahçeye çıkıp bir banka oturdum. Telefonumu ve kulaklığımı çıkartıp müzik dinlemeye başladım. Bir süre sonra birisi kulaklığımı çıkarttı.
-Merhaba ben murat.
-Damla.
-Memnun oldum şey o telefon senin mi?
-Evet bakmak istermisin?
-Olabilir aslında benimde var ama buralarda böyle büyük telefon yok.
-Al.
-Teşekkür ederim.
Telefonumu murata verip genel şeyleri gösterdim. Biraz baktıktan sonra bana geri verdi.
-Bak bir fikrim var istersen bu telefonu bir sürelik kullana bilirsin telefon değiş tokuşu gibi birşey.
-Ama bişey olursa ben bunu alamam.
-Bir şey olmaz.
-Tamam.
Sim kartımı çıkartım. Oda çıkartıp telefonu bana verdi. Bende sim kartımı onun uzattığı telefona taktım. Telefon açılınca biraz bakındım.
-Aldım ama sadece 1 gün bu akşam değiştiricez.
-Tamam."MURAT'IN AĞZINDAN"
Bu gün okula yeni bir kız geliyordu. Gelsin bakalım. İlk ders başlayınca hoca girdi. Hiç ders dinleyesim olmadığından kafamı masaya koyup uyumaya başladım. Biri kolumu dürtünce kafamı kaldırdım.
-Noldu enes?
-Tenefüs.
-Tamam.
Bahçeye çıkıp dolaşmaya başkadım. Bankta oturan yeni kızı görünce yanına oturup kulklığını çıkarttım. Kız bana bakınca
-Merhaba ben murat.
-Damla.
Yalancı adının melis olduğunu bütün okul olarak biliyoruz.
-Memnun oldum.
-O elindeki telefon senin mi?
-Bakmak istermisin?
-Olabilir.
Telefonu okadar güzeldiki hayır diyemezdim ama daha yeni tanıştığım birinden onun telefonunu istemek yüssüzlük olurdu.
-Bak bir fikrim var istersen bir sürelik kullana bilirsin. Telefon değiş tokuşu gibi.
-Ama bir şey olursa ben bunu alamam.
-Bir şey olmaz.
-Tamam.
Benim çöpten sim kartımı çıkartıp damlanın verdiği telefonu alıp sim kartımı taktım ve telefonu açtım. Şuraya bak okulumuzda Erkan poyrazın kızı Damla melis poyraz var. Kızın telefonuna bak bir servet. Telefonu cebime koydum.
-Ben artık sınıfa gidiyim.
-Tamam.
-Şey yarın okul için tadilat mı var.
-Evet.
-Tamam.
Damla gidince cebimden telefonu çıkarttım. Biraz kurcalarken enes gelip telefonu elimden çekti.
-Napıyon lan ya düşerse?
-Senin telefona noldu?
-Damlayla değiştik.
-Oha bu artık senin mi?
-Hayır sadece bir günlük.
-Haa.
-Of enes defol."MELİS'İN AĞZINDAN"
Sınıfa geçip kafamı sıraya koydum. Hoca gelince ayağa kalkma gereği duymadığım için hareket etmedim.
Hoca
-Pişt sen ordaki gel bakıyım buraya.
-Ben mi?
-Evet gel.
Kalkıp hocanın yanına gittim.
-Buyrun hocam.
-Sen neden kakmadın?
-Anlamadım.
-Ben girdiğimde neden kalkmadın?
-Zorunda mıyım?
-Çabuk müdürün odasına.
-Offf
Müdür odasına doğru gitmeye başladık. Müdür odasınaa gelince hoca kapıyı çaldı ve kolumu tutup kapıyı açtı. Beni ileri doğru ittirip
-Müdür bey bu şımarığa okul kurallarını anlatın.
Hoca çıktı.
-Melis
-Damla.
-Damla kızım sen ona aldırma ama okul kurallarınıda unutma.
-Tamam.
- Hadi sen git.
Kapıyı açıp çıktım. Ah baba yanımda olmasan bile soy adınla her şeyi bozuyon.
Babam ünlü bir mafya olduğundan nerdeyse herkes ondan korkuyo ve bize de bu sayede iyi davranıyorlar. Ben kimsenin bana iyi davranmasını istemiyorum ben babamın artık o işi bırakmasını istiyorum çünkü bazen eve bile gelmiyo. Sürekli çalışıyo. Tabi işide iş olsa bari. Neyse sınıfıma soğru ilerlemeye başladım. Kapıyı çalıp açtım. Gıcık hoca pişmiş kelle gibi sırıtarak
-Gel bakalım gel.
İçeri girdim. Hoca tahtaya birşeyler yazmıştı. Galba matematik sorusuydu.
-Efendim hocam.
-Çöz.
Kalemi elinden aldım ve çözmeye başladım. Çok kolay bir soru olduğundan hemen bitirip kalemi hocaya verdim. Hoca biraz kızarıp
-Tamam geç.
Dedi.
Yerime keçip defter çıkarttım. Soruyu yazıp çözümüde geçirdim.
Melih'i dürtüp
-Ders ne zaman biter?
-Birazdan biter heralde.
Hoca biraz daha birşeyler anlattı daha sonrada
-Ders burda bitti çıkabilirsiniz.
Çantamı toplayıp çıktım. Evime doğru gitmeye başladım. Eve gelince anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım. İçeri girip ayakkabılarımı çıkarttım. Odama çıkıp üstümü değiştirdim. Pijamalatımı giyip yattım. Bir süre uyumaya çalıçtım ama beceremedim. Kalkıp üstüme beyaz tişört altımada kot şort giydim. Ayakkabılarımı giydim. Anahtarımı, telefonumu alıp çıktım. Kapıyı kapatıp şehir merkezine doğru yürümeye başladım. Babamların evine varınca kapıyı anahtar ile açıp içeri girdim. Busaatlerde öğle uykusunda oluyorlardı. Odama çıktım. Hiç birşey değişmemişti. Herşey aynı yerinde duruyorlardı. Eski odamdan çıkıp abimin odasına girdim. Odasında yoktu. Ama genel olarak bu saatlerde uyuyordu. Abimin odasından çıkıp babamın odasına doğru ilerlemeye başladım. Kapıya geldiğimde tam kapıyı açıyordum ki içerden sesler gelmeye başladı. Abim bağırıyordu.
-YA BABA NERDE BU KIZ.
-Ege bağırma bir dur da düşünelim.
-NEYİNİ DÜŞÜNÜCEZ YOK BİRYERDE HER YERİ ARADILAR. SENDE MAFYALARA ARATIYON HADİ BİZ ÖĞRENCİ İNSANLARIZ YA SİZ ULAN 12 MAFYA BİR KIZI BULAMADINIZ.
-Ege bağırma herkez her yeri arıyor.
-YA BABA BE ARTIK KORKUYORUM.
-Tamam ege tamam.
Abim ağlıyordu. Daha fazla dayanamayıp kapıyı açtım. Kapıyı açmamla ikiside susup bana baktı.
Çok çok az ağlayan abim ağlıyordu.
-Alama abi.
-Mmelis.
-Efendim abi.
-Ssen nereye ggittiinn.
-Nereye gittiğimi boş ver ben sizi çok özledim.
Abime sarıldım. Çok fazla sıkı sarıldım. Ne kadar özlemişim fakat abim sarılışıma karşılık vermedi beni ittirip
-SEN NERDEYDİN BİZİM BURDA AKLIMIZ ÇIKTI.
-Abi bağırma sadece bir gün bile olsa çok özledim sizi.
Artık bağıramıyordu. Ağlıyodu. Ay kıyamam ama.
-Ozaman neden gittin?Neden beni bizi bıraktın?
-Abi artık cuma cumartesi gelicem.
-Melis canımmm.
Abime sarıldım. Bu sefer o da bana sarıldı. Abimden ayrılıp babama sarıldım.
-Benim şimdi gitmem lazım sakın beni takip etmeyin.
-Melis gitme.
-Gitmek zorundayım abim. Yarında gelicem.
-Melis.
-Abi böyle yapıp beni üzme neolur.
-Ama yarın erkenden gel tamam mı.
-Gelicem abi.
Evden çıkıp evime doğru yürümeye başladım. Burdan ulu dağa yürüyemeyeceğimi anlayınca bir taksi ye bindim ve evimin adresini verip arkama yaslandım. Bir süre sonra taksi durunca parayı verip indim. Anahtar ile kapıyı açıp içeri girdim. Odama çıkıp pijamalarımı giyip yattım. Yattığım gibide uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...