Bölüm-31

2.3K 100 6
                                    

Medyada Damla'nın kedisi var.

Sabah kalktığımda Arda yanımda yoktu. Ben de yattığım yerden kalktım ve banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra odama dönüp yüksek bel dar pantolonumu giydim ve üstüne de kalın askılı beyaz vücuduma yapışan tişörtümü giydim ve deri montumu giyip odamdan çıktım. Çantamı ve telefonumu alıp diğerlerine baktım. Hepsi uyuyordu. Arda da evde yoktu. Ben de kendime bir tost yapıp çantam koydum ve egeye şirkete gittiğime dair bir not bıraktım ve silahımı çantama koyup siyah bileklik spor ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım. Şirkete vardığımda hızlıca odama çıktım. Çantamı masama koydum ve montumu da asıp yerime oturdum. Bir süre masamda duran çizimleri yaptıktan sonra cantamdaki tostumu çıkarttım ve yemeye başladım. Ben tostumu yerken kapım çalındı.

Damla:Gel.

Bir kız içeri geldi ve elindeki dosyaları bana uzatıp imzalanan gereken yerleri gösterdi. Ben de yazıları okuyup gereken yerlere imza attım ve dosyaları geri verdim. Kız gittikten sonra biraz odamı toparladım dosyaları açıp düzgünce yeniden dizdim ve yerime oturdum. Kalk tostumu bitirip çöpünü attıktan sonra biraz daha çizim yapmaya başladım. Işim bitince telefonumu alıp ardayı aradım.

Damla:alo.

Arda:Nabiyorsun?

Damla:Iyiyim canım sen nasılsın?

Arda:Iyiyim çalışıyorum.

Damla:Ben hal senin nerede olduğunu bilmiyorum.

Arda:Gelmek istemisin?

Damla:Evet.

Arda:Tamam bekle beni gelip alıcam seni.

Damla:Tamam.

Telefonu kapattıktan sonra çantamı ve montumu alıp odamdan çıktım ve egenin odasına gittim. Ege daha gelmemişti. Ben de dışarı çıktım ve ardayı beklemeye başladım. Arda arabası ile önümde durduğunda kapıyı açıp bindim ve kemerini takip kapıyı kapattım.

Arda:Neden bu kadar erken geldin işi hem sen biraz dinlenseydin ya niye hemen çalışmaya geldin?

Damla:Evde sıkılıyorum ben de erkenden ise geldim.

Arda:Tamam.

Arda ile birlikte sessiz bir yolculuk geçirdikten sonra araba durdu biz indik. Şirkete girdiğimiz andan itibaren gördüğüm kızlardan sonra hemen ardanın elini tuttum ve onun yanına yaklaştım. Yavaşça kulağına

Damla:Neden bu kadar kız var burda?

Arda:Çalışan onlar damla bu kadar kıskanç olma.

Damla:Banane ben bu kızları istemiyorum.

Arda:Çalışıyorlar Burda damla.

Damla:Tamam

Bu konu üzerinde çok durmadım ve birlikte ardanın odasına girdik. Biz odaya girdikten sonra odaya bir kız girdi. Kızın çakma sarı saçları beline kadardı bacakları düzgün ve uzundu beli de incecik ve berbat. Birden kıskançlık duygum gün yüzüne çıktı. Kız ardayı bir kaç dosya verdikten sonra odadan çıktı.

Damla:Kim bu Arda?

Arda:Asistanım aşkım.

Damla:Bu kız daha fazla seninle çalışamaz.

Arda:Alev iyi kızdır ya onu kıskanmaya gerek yok.

Damla:Hiçte kıskanmadım.

Arda:Yalan söylemeye çalışma damla anlıyorum.

Damla:Sen de şirket yerine harem kurmasaydin.

Arda:Alemsin damla.

Damla:Bu kızı ya başka birinin yanına ver ya da kov.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin