Bölüm-3

8.3K 336 9
                                    

Taksiciye evimin adresini verdim ve yine arasa yaslandım. Taksi durunca parasını verip indim ve arasta inince anahtarım ile kapıyı açtım.
-Sen hemen hazırlan ben bekliyorum.
-Öyle olmaz benim hazırlanmam biraz uzun sürer gel.
-Olmaz.
-Korkma seni yemem.
-Off.
İçeri geçip kapıyı açık bıraktım. Ayakkabılarımı çıkartıp odama çıktım. Plaj çantamı indirip havlumu, denizden çıktıktan sonra giymek için iç çamaşırı kotşart ve göbeği açık beyaz bir tişört koydum. Güneş kremimi bir poşete koyup şampuan ve sabunumu koydum poşetide çantama koydum.İki kitap koydum ve Okul çantamdan kulaklığımı çıkartıp onuda koydum.
Çantamı aşağı kapının önüne indirdim ve yukarı çıkıp mavi bikinimi giydim üstüne de bu sabah okula giderken giydiklerimi giydim. Aşağı indim.
-Hadi ben hazırım.
-Tamam şimdi de bana gidicez.
Ayakkabılıktan spor ayakkabılarımı giydim. Parmak arası terliklerimide çantama koydum. Çantamı aldım. Aras ta çıkınca kapıyı kilitleyip anahtarı çantama attım. Taksi çağırdık ve gelince binip arasın evine gittik.......
Taksi durunca parasını verip yolladık. Aras anahtarı ile kapıyı açtı ve içeri girdik. Aras odasına çıkıp çantasını hazıladı ve geldi.
-Hadi biran önce gidelim.
-Burası sahile çok yakın yürüyerek gidelim.
-Tamam.
Evden çıkıp yürümeye başladık. Sahile gelince egeyi aradım.
-Alo melis nerdesin?
-Geldik siz nerdesiniz?
- Ben seni almaya gelicem.
-Tamam.
-Yanındaki kim?
-Sen nerdesin?
-Karşıya bak.
Telefonu kapatıp egeye doğru koşup sarıldım. Arasta arkamdan geldi.
-Bu kim melis.
-Bu benim arkadaşım okulu birlikte ektik.
-Adı ne?
-Aras.
-Memnun oldum bende ege.
-Memnun oldum ege.
-E hadi gidelim biran önce yüzmeye başlarız.
-Tamam.
Ege bizide şezlonglara götürdü. Boş olan şejlonglara yerkeştik. Oturma sıramız aynen şöyle en solda rüya onun yanında sude onun yanında akın onun yanında ege onun yanında aras onun yanındada ben. Çantamı yere koydum. Tişörtümü ve taytımı çıkartıp çantama koydum. Ayakkabılarımı da şejlongumun altına koydum. Terliklerimi giydim. Güneş kıremimi çıkartıp sürmeye başladım. Sırtıma ulaşamayınca bizimkilere dönüp
-Biriniz şunu sırtıma sürebilirmi?
-Ben sürerim.
Aras kıremi alıp sırtıma sürdü ve geri verdi.
-Şimdi sıra sende sende bana sür. Kıremi sırtına sürdüm ve geri verdim. Gözlüklerimi taktım. Uzanıp güneşlenmeye başladım. Birden üstüme su gelince gözlerimi açtım. Aras üstüme su döküyordu. Hemen kalktım. Gözlüklerimi çantama koyup arası kovalamaya başladım. Biraz daha koşup denize atladı.
Bende arkasından atladım. Biraz açıldık sonra biraz daha biraz dah derken artık ayaklarım yere değmiyordu. Aras birden kayıpolunca korktum. Ayağıma birden birşey dolandı. Beni aşağı doğru çekmeye başlayınca korktum. Korkunca birşey yapamadığımdan kitlendim kaldım. Ayağımdaki şey hala beni çekmeye devam etmeye devam ediyordu. Çok su yuttum. En sonunda ayağımı çeken şey bıraktı sonrada aras suyun üstüne çıktı.
-Melis melis iyimisin.
-Melis ben ben özür dilerim çok özür dilerim. Beni duyuyormusun. Korktuğum için cevap veremedim. Aras beni suyun üstünde tutmaya çalışarak kıyıya doğru yüzdü. Ayakları yere basmaya başlayınca beni kucağına alıp çıkarttı. Beni şezlonga yatırdı. Egeler ortada yoktu.
-Melis melis iyimisin? Beni duyuyormusun? Bak çok özür dilerim ben ben şaka yapmak istemiştim.
-Ssenin bbir suçun yok.
-Nasıl yok benim yüzümden boğuluyordun.
-Yok bir şey ben iiyiyim.
-Sen bekle ben sana su getiriyim.
-Tamam.
Aras gitti. Bir beş dakika sonra elinde bir şişe su ile geldi. Suyu verdi. Sudan bir yudum aldım ve geri verdim.
-Biraz daha iç.
-Gerek yok.
-Eve gitmek istermisin?
-Hayır hadi yüzelim.
-Hayır biraz dinlen güneşlen.
-Offf karışma bana.
Kalkıp denize gideriyordum ki aras beni kucağına alıp şezlonga geri yatır.
-Ya napıyon sen be.
-Gidemezsin.
-Giderim.
Kalkıp yine denize doğru gitmeye başladım. Aras yine bani kaldırıp şezlonga yatırdı.
-Vaz geçmiyeceksin demi.
-Hayır ve her gitmeye çalıştırdığında aynı şekilde alıp geri yatırıcam.
-iyi o zaman çık önümden de güneşimi kesme.
-tamam bir şey olursa beni dürt ben biraz uyucam.
-Tamam.
Gözlüklerimi takıp gözlerimi kapattım. 10 15 dakika güneşkendikten sonra biri üstüme birşey örttü. Gözlerimi açıp baktığımda arasın haavlusu olduğunu gördüm.
-Napıyon be.
-Gelen geçen sana bakıyo.
-Napiyim ya.
-Üstünü giyine bilirsin.
-Offf.
Havluyu üzerimden atıp güneşlenmeye devam ettim. Gözlerimi kapatıp güneşlenirken biri lafattı.
-Piş güzellik akşam boş musun biraz eylenelim.
Aldırmayıp güneşlenmeye devam ettim.
-Nazda yaparmış.
-Siktir git.
-Cıkcıkcık olmadı.
Aras şezlongunu bana yaklaştırıp
-Birşey mi oldu aşkım?
Dedi.
-Yok birşey canım.
-Aaa kızın sevgilisi varmış.
-Yüzmeye gidelim mi aras?
-Olabilir hadi.
Kalkıp denize doğru yürümeye başladık. Denize girmeye başladığımda çok fazla soğultu.
-Dondum.
-Çok soğukmuş.
Biraz daha ilerledim. Su diz kapaklarımı aşınca eğilip arasa su attım. Oda bana attı ben ona o bana derken egelerde bize katıldı büyük bir savaş oldu. Su savaşını bırakıp güreş yapmaya karar verdik. Rüya akının omzuna bindi. Sudede egenin omzuna bindi.
-Ee ben kaldım.
-Sende arasa bin.
-Yaa bu beni düşürür.
-Hadi melis mızmızcılık yapma.
-Ama ya.
-Hadi.
Zorlada olsa arasın omuzlarına bindim ve oda kalktı. Hiç dikkat etmemişim ama bu baya uzun çıktı ben düşerim.
Aslında ege ve akından sadece 5 10 santim uzundur ama ben diğer kızlardan15 santim uzunum.
Arasın kulağına eğildim ve
-Önce sudeyi düşürelim çünkü ruya bu oyunda baya iyi.
-Tamam.
Aras akını üstüne doğru gitti. İttirebikeceğim kadar yaklaştı. Bende sudeyi ittirdim. Daha ilk ittirmemde düştü.
-Sıra rüyada beni sıkı tut.
Aras yine yaklaşınca bende rüyayı ittirdim ama o düşmedi. O beni ittirince düşçek gibi oldum ama aras maşşallah sıkı tut dedim diye yapıştığından düşmedim. Bütün gücümle rüyayı ittirdim. Ege sıkı tutmadığından kolayca düştü.
-Biz yendik biz yendi .
Aras beni omuzlarından attı ve bu sayede buz gibi suyun içine düştüm. Yüzeye çıkıp bağırıp arası kovalamaya başladım.
-Kıçım dondu lan.
Gülüp yüzmeye devam etti.
-Ulan seni bir yakalıyım geberticem.
Biraz daha koşup arasın üzerine atladım. Boğazına yapışıp sıkmaya başladım.
-Boğuluyom lan bırak.
-Banane boğcam seni.
-Tamam ya bak ölüyom.
Biraz daha sıktım. Birden hareket etmeyi bırakıp su üstüne çıktı biraz daha bastırdım. Hareket etmemeye devam edince bıraktım.
-Aras aras iyimisin?
-Off banane be geber.
-Bişt lan öldün mü? Lütfen ölme hapse girmek için çok gencim.
-Kime diyom ya kalksana.
Artık korkudan ağlamaya başlamıştım.
-Ya kalksana.
-Tamam tamam ağlama şaka yaptım.
-Azına sıçıyım salak ödüm koptu hapse atarlar diye.
-Oy oy oy çokmu korktunsen.
-Dalga geçme.
Derine dalıp egelerin yanına yüzmeye başladım. Gelince yüzeye çıktım.
-Nerden çıktın lan sen.
-Denizden.
-Off melis of.
-Ben çıkıp biraz güneşlenicem.
-Tamam.
Kıyıya yüzüp çıktım.
Havlumu çantamdan çıkartıp kurulandım. Havluyu şemsiyenin üstüne astım. Yatıp gözlüğümü taktım ve kulaklığımı çıkartıp şarkı dinlemeye başladım. Bir süre sonra uykum gelmişti ama salağın biri beni dürtmeye başladı.
Gözlerimi açtığımda herkes giğinmişti.
-Ne var?
-Hazırlan gidiyoruz.
-Tamam.
Duş yerine gidip güzelce duş alıp kurulandım. İç çamaşırlarımı giydi üstünede şortumu ve tişörtümü giydim. Çıktım.
-Hadi gidelim.
-Tamam.
-Siz araba ile mi geldiniz?
-Evet.
Egeden anahtarı alıp arabayı açtım. Ön koltuğa yayıldım.
-Sizde arkaya sıkışın.
Akın kendi arabasıyla geldiği için akın ve rüya oraya gitti. Aras yürümeye başlayınca.
-Nereye gidiyon lan.
-Eve.
-Bin şuraya sinir etme beni.
-Tamam.
Egede binince bizim eve doğru sürmeye başladı.
Akınlarıda arayıp bize gelmelerini söyledim.
Eve gelince kapıyı açtım. Herkes girdi yine aras malı dışarda durdu.
-Girsene salak.
-Olmaz.
-Gir şuraya sinir etme beni.
-iyi.
Kapıyı kapattım. İçeri girdim.
-Beni iyi dinleyin kimse bir yere gitmiyo.
-Ben gidiyim.
-Aras beni sinir etme.
-İyi ama siz zaten çok kalabalıksınız.
-Aras bu ev 4 katlı herkese yer var.
-iyi tamam.
Şimdi. Akın sen bu katta şurda soldaki odada kal. Rüya sen 3. katta geçen kaldığın odada kal. Sude sende aynı odada kal. Aras sen 2. katta kal hadi herkes odasına.
-Ben hangi odada kalıcam?
-Sen benimle gel.
-Tamam.
Arasa odasını gösterip kendi odama çıktım. Üstüme bike çıkartma zahmetine girmeden yattım. Yattığım gibi uyudum.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin