Bölüm-21

2.8K 150 5
                                    

Sabah uyandığımda yerimden kalkmadan ardaya bakmaya başladım. Bir süre ardayı izledim daha sonrada dikkatlice onu uyandırmadan yerimden kalktım ve odama gittim. Bu gün geri dönüceğimiz için eşyalarımı toplamıştım. Dün bıraktığım beyaz göbeğimi açıkta bırakan tişörtümü giydim ve üstüne de kırmızı gömleğimi giyip şortumuda giydim ve makyaj malzemelerimi doldurduğum çantamı açıp kırmızı rujumu sürdüm ve ruju çantama geri koyup çantayı kapattım. Saçlarımı da tarayıp açık bıraktım ve aşağı indim. Kimse uyanmamıştı. Haklılardıda saat daha 6. Beyaz çantamı aldım ve içine telefonumla cüzdanımı birde ardadan aldığım anahtarı alıp koydum ve siyah spor ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım. Biraz dolaştıktan sonra bir market buldum. İçeri girdim ve ekmek peynir alıp ödedim ve eve gitmeye başladım. Eve gelince kapıyı açtım ve içeri girdim. Güzelce kahvaltıyı hazırladım ve diğerlerinide uyandırdım. Hep birlikte kahvaltımızı yaptık. Kahvaltıdan sonra kalktık ve salona geçtik. Bir süre boş boş oturduk.

Damla:Hadi gelin son kez gezmeye gidelim.

Ege:Olur.

Arda:Hadi gidelim.

Hep birlikte yerimizden kalktık ve kapıya çıktık. Bende siyah yopuklu ayakkabılarımı giydim ve çıktım. Kapıyı çektim ve çıktım. Hep birlikte sahil kenarında biraz yürüdük daha sonra bir yere girip oturduk. Heipimiz bir bardak sıcak çikolata istedik. Çikolatalarımız gelince kendi bardağımı aldım ve bir yudum aldım. Bir süre öyle oturup konuştuk daha sonrada sıcak çiakolatalarımızı bitirdik ve kalktık. Arda kasaya gitti ve parayı verdi. Hep birlikte kafeden çıktık ve eve döndük. Eve gelince ben odama çıktım ve kendimi yatağıma attım. Viraz öyle yattım.

Yattığım yerden kalktım ve aşağı indim. Herkes oturmuş öylece duruyordu. Bende ardanın yanına gittim ve oturup ona sarıldım. Oda kolunu bana doladı ve öylece oturduk.

Ege:Bu akşam dönüyoruz biliyorsun dimi damla.

Damla:Biliyorum da neden dönmemiz gerekiyor ki yani ben kalsam siz halletseniz.

Ege:Bak melis bildiğin üzere babam şirketleri sana bıraktı. Okullarıda bana. Biz bir süre senin yerine idare ettik ama artık onları idare edemiyoruz şirektin sahibyle konuşmak istiyorlar ve biliyorsun ki bu kişi sensin.

Damla:Banane ya off ben şirketide istemiyprum diğer işide istemiyorum ben eskisi gibi babamın herşeye bakmasını ve sessiz sakin okuluma devam etmek istiyorum.

Akın:Malesef o artık mümkün değil ama biz hep senin arkanda olucaz ve sanada erkan abiye yardım ettiğimiz gibi yardım edicez.

Damla:Of offfff.

Arda:Hem bende gelicem işlerimi toparlıyayım burdaki işlerimi benim için devam ettirebilecek birini bile buldum sizden kısa bir süre sanra bende gelicem.

Damla:Yinede offfff.

Ege:Hadi sen git azıcık uyu akşam rahat edersin.

Damla:Bir şartla sende gel.

Ege:Bebek misin damla tek uyuyamıyormusun.

Damla:İyi. Eylül sen benimle gel biraz kız kıza konuşuruz.

Eylül:Tamam.

Damla:Kızlar sizde gelin.

Sude:Tamam

Rüya:Tamam

Hep birlikte benim odama çıktık ve yatağımın üstüne oturduk.

Sude:Sonunda dönüyoruz be

Damla:Hiç istemiyorum ama evet.

Eylül:Olsun hem ardada sizin yanınıza gelicek ee bendede telefon numaran var sıksık konuşuruz ve bense ziyarete gelirim. Hatta belki oraya bile taşınırım çünkü buralardan çok sıkıldım.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin