Uyandığımda arda yanımda uzanıyordu. Gözlerimi açıp gözlerine diktim. Öyle güzel bakıyordu ki bir anlık herşey unuttum ve iyiki yanımda dedim. Ama bu çok kısa sürdü çünkü ege yine tüm aklımı kapladı. Yattığım yerden doğruldum ve dolabımdan beyaz askılı atletimi ve siyah kısa taytımı aldım. Banyoya girip üstümü değiştirdim. Odaya döndüğümde arda hala yatıyordu.
Damla:Kalk hadi arda.
Arda:Neden hiçbir işimiz yok ki.
Damla:Egeye zarar vereni bulup öldürmek gibi bir işimiz var.
Arda:Saçmalama damla sen kimseyi öldüremezsin.
Damla:Abime zarar veren herkesi gebertirim.
Dolabımdan ok ve yayımı aldım. Ayrıca silahımı da aldım. Arda durumun ciddiyetini anlayınca yattığı yerden kalktı ve yanıma geldi.
Arda:Damla saçmalama.
Damla:Kimse sevdiklerime zarar veremez. Diğerlerini de ara hazır olsunlar.
Arda:Tamam.
Arda üstünü giyip yanıma geldi. Birlikte aşağı indik. Oklarımı ve yayımı kanepeye bırakıp egenin yanına indim. Hala öylece yatıyordu. Sanki biraz daha beyazlamıştı.
Damla:Gidip sana bunu yapandan intikamını alıcam abi ama sen lütfen uyan.
Daha fazla durursam hiç gidemeyeceğimi anladığım için hızlıca ondan çıktım ve kapıyı kapattım. Arda da beni bekliyordu. Okumu ve yayımı alıp kapıya ilerledim. Evden çıktık ve arabaya bindik. Arda hızlıca diğerlerinin yanına sürdü. Diğerleriyle buluştuğumuzda oturup düşünmeye başladık. Kim yapmış olabilir diye. Ben daha kimseyi tanımadığım için aklıma kimse gelmiyordu. Herkes birinden bahsedip açıklıyordu.
Arda:Bu böyle ha deyince olmaz biraz zaman gerek bi araştırayım.
Damla:Benim abime zarar vermeye çalışanın en kısa sürede cezalandırılması gerekir.
Akın:Anlıyorum üzgünsün ama bu böyle olmaz damla. Sabaha kadar düşünsek te bu şekilde bulamayız.
Damla:O zaman biz de yapma ihtimali olan herkesi öldürürüz.
Akın:Öyle olmaz işte.
Damla:OLUR BAL GIBI DE OLUR.
Akın:Damla sakinleş ve bağırmayı kes.
Akının sözleriyle oturduğum yerden kalkıp sandalyeyi tekmeledim ve önüme geçen şeyi dağıtmaya başladım.
Damla:GÖTÜN TEKI GELIP ABIMI VURUYOR HALA SAKIN OL DIYORSUN. ONU BULUP ÖLDÜRENE KADAR SAKIN FALAN OLAMAM.
Akın:AA AMA YETER BE KÜÇÜCÜK KIZLA MI UĞRAŞACAĞIM BEN. BABAN IYIYDI AMA SEN BIR BOK BILMIYORSUN VE GELIP ÖLDÜRÜN DIYORSUN. BU ISI SANA BIRAKMAKLA BUYUK HATA YAPTI ZATEN.
Damla:BEYENEMEDIYSEN DEFOL GIT.
akın sinirle dışarı çıktı ve kapıyı çarptı. Ben de arkasından çığlık atıp her yeri dağıtmaya başladım. Arda gelip kollarımdan tuttu ve sakinleştirmeye çalıştı.
Arda:Bak damla bu konuda akın biraz haklı sakin olman gerek.
Beni kendine çekip sarılınca kafamı boynuna gömüp ağlamaya başladım. Daha fazla ayakta duramayacağımı anlayınca yere çöktüm. Arda da çöktü ve beni kendisine çekti. Rahatlayana kadar ağladım. Rahatlayinca oturduğum yerden kalktım ve hala orda olanlara döndüm.
Damla:Herkes birilerini takip etsin ve bu konuyla ilgili olan herkesi bulsun. Istediğiniz kadar araştırın istediğiniz kadar zaman harcayın ama onları bana getirin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...