Bölüm-23

2.7K 158 6
                                    

Sabah uyandığımda yerimden kalktım ve dolabımı açıp  siyah bir şort ve beyaz askılı bir badi üstünede gömlek giydim ve gömleğin önünü açık bırakıp saçlarımı taradım ve yandan ayırıp sola ayırdım. Eyeliner ve rimel sürüp açık kırmızı rujumu da sürdüm. Odamdan çıktım ve  babamın odasına girip kağotları aldım ve dosyaya koyup mutfağa gittim. Kahvaltıyı hazırlarken kağıtları iyice okudum ve dosyayı kirlenmesin diye salona götürdüm ve bıraktım. Daha sonrada herkesi uyandırdım. Hep birlikte kahvaltımızı ettik.

Ege:Hadi git hazırlan damla.

Damla:Ben zaten hazırım.

Ege:Toplantıya böyle mi giricen?

Damla:Beyenemedin mi?

Ege:Biraz daha ciddi giyinmeni beklerdim.

Damla:Böyle gidicem abicik.

Ege:Tamam.

Akın:Hadi gidelim geç kalıcaz.

Damla:Tamam.

Odama çıktım ve sırt çantamı alıp içine dosyaları koydum ve tek omuzuma asıp siyah topuklu ayakkabılarımı giydim ve  evden çıktık. Her kes arabalarına dağılınca bende egenin arabasına bindim. Kızlar zaten gelmiyodu.

Şirketin önüne geldiğimizde içimi bir heyecen kapladı.
İçeri girince herkes egeyi selamlamaya başlayınca biraz sinirlenmiştim çünkü her ne kadar gelmemiş olsamda bu şirketin patronu bendim. Hızlıca ilerledik ve babamın odasının önüne gelince biraz kötü hissettim. Kapının yanında ki Erkan poyraz yazısını görünce kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Egede bana sarıldı ve saçlarımı okşadı.

Ege:Özür dilerim melis değiştirmeyi unutmuşuz.

Damla:Hiçbir şey değişmiyecek.

Ege:Ama

Damla:Aması maması yok değişmiyecek.

Ege:Peki. Sen odana gir benim odam femen yan tarafta akının ki benim karşımda arasınki de onun yanında.

Damla:Tamam.

Egeden ayrıldım ve odaya girdim. Çantamı masanın üstüne koydum ve  içinden ıslak mendili ve makyaz maljrmelerimi çıkarttım ve mendil ile akan makyajımı temizleyip yenisini yaptım. Makyaj malzemelerimi çekmeceye koydum ve masama oturup dosyayı çıkarttım ve inceledim. Çok sıkılınca telefonumu aldım ve ardayı aradım. Telefon çaldı çaldı ve kapandı. Bir daha aradım ve telefon açılınca konuşmaya başladım.

Damla:Alo arda nerdesin?

Arda:Evdeyim sen nerdesin?

Damla:Şirketteyim toplantı var.

Arda:Bol şans.

Kapım çalınınca ardaya

Damla:Ben şimdi kapatayım daha sonra yine ararım.

Dedim ve telefonu kapattım. Odamın kapısı tekrar çalınınca gel dedim ve içeri genç uzun boylu mini etek üstünede gömlek giymiş bir kız girdi ve elindekileri bana uzatıp

Kız:Bunları imzalamanız lazım melis hanım.

Damla:Benim adım damla melis değil.

Dosyaları alıp gereken yerleri imzalafım ve kıza geri verdim.

Kız odamdan çıktı ve bende odadan çıkıp egenin odasına girdim.

Damla:Selam

Ege:Ne oldu neden geldin?

Damla:Aşk olsun ege kovuyomusun?

Ege:Çalışman gerekmiyormuydu?

Damla:Çok sıkıldım.

Mafyanın   Kızı   Bayan   MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin