Sabah uyandığımda yatağımdan kalktım ve odamdaki banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve odama döndüm. Saçlarımı tepeden bir topuz yapıp topladım ve dolabımı açıp beyaz büstiyerimi ve siyah gömleğimi çıkartıp giydim. Altımada siyah şortumu giydim ve saçımı açıp taradım ve daha tepeden ve düzgün bir topuz yapıp topladım. Odamdan çıkıp mutfağa girdim ve kahvaltıyı hazırladım. Herkes uyanınca hep birlikte kahvaltımızı yaptık ve salona geçtik.
Ege:Melis yarın ki toplantı için hazırlanman lazım.
Damla:İyide ben bu işle ilgili bir şey bilmiyorum nasıl kendi başıma çalışıcam?
Ege:Ya kızım babam bizi bu meslek için okutuyo ama neyse sen akınla çalışırsın o sana herşeyi anlatır.
Damla:Tamam o zaman biz babamın çalışma odasına gidelim.
Akın:Tamam ben böyle diyeceğini bildiğimden önceden koymuştyum dosyaları yani tüm dosyalar odada hadi gel.
Akınla birlikte babamın çalışma odasına gittik ve ben babamın koltuğuna oturdum. Akında yanıma sandalye çekti ve dosyalardan birini açıp anlatmaya başladı.
Akın:Öncelikle şirketin ne şirketi olduğunu biliyorsun dimi.
Melis:Tabi biliyorum inşaat şirketi.
Akın:İyi bari bunu biliyorsun.
Melis:İnşaat şirketi olduğunu biliyorum. 4 mimar olduğunu birinin sen,ege ve aras olduğunu ve diğer kişininde bir başkası olduğunu bu toplantının çok önemli olduğunu kesinlikle kazanmamız gerektiğini ve bu dosyaların hepsinin içinde ne aaaolduğunu biliyorum.
Akın:Nasıl?
Melis:Uyandığımda kahvaltıyı hazırlamadan önce babamın çalışma odasına geldim ve masanın üstündeki dosyalar dikkatimi çekti. Biraz inceledikten sonra toplantı ile ilgili olduğunu anlayıp hepsini öğrenene kadar okudum ve dosyalardakini neredeyse ezberledim.
Akın:O zaman ben genel bir tekrar yapayım.
Akın herşeyi yeniden anlattı. Bir bir buçuk saat onu dinledikten sonra akın anlatmayı kesti ve
Akın:Bu günlük bu kadar yeter yarında biraz tekrar yaparız ve toplantıya girersin.
Melis:Bu iş hiç benlik değil çok sıkıldım.
Akın:Neyse hadi gel salona gidelim.
Melis:Tamam.
Akınla birlikte salona geçtik. Herkes bir yere yayılmış birinin ayağı sehbada birinin duvarda biri yerde.
Damla:Nabıyonuz siz?
Aras:Filim izliyoz beybisi.
Damla:O ne öyle be.
Ege ile arasın yanına gittim ve yayılmış olan arası az kenara itip egenin yanına oturdum ve kafamı egenin omzuna yaslayıp ayaklarımıda arasın kucağına uzattım ve filmi izlemeye başladım. Akında kendine yer buldu ve yayıldı.
Ege:Ee akın nasıl bir umut varmı?
Akın:Damla zaten herşeyi öğrenmiş sabah kahvaltıyı haxırlamadan dosyaları iyice okuyup öğrenmiş bizde bir tekrar yaptık yarında biraz tekrar yaparız daha sonrada toplantıya girer ve umarım kazanır.
Damla:O proje için ne kadar emek harcadığınızı gördüm. Siz bu kadar uğraştıysanız bende o anlaşmayı imzalatırım işte o kadar.
Ege:Hadi inşallah.
Amin dediktten sonra herkes sustu ve filmi izledik. Film bitince de herkes odalarına dağıldı ve erkenden yattık çünkü yarın erkenden kalkıp şirkete gitmemiz ve hazırlanmamız gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...