Hatırlatma
En iyi arkadaşım abim ve herşeyim bir sevgilim olduğu için huzur içerisinde iyice uykuya daldım.
-Şimdi-
Sabah eylül beni uyandırmaya çalışıyordu. Uyanmamak için arkamı döndüm ve uyumaya devam ettim. Eylül beni döndürüp hıdıklamaya başlayınca gözlerimi açtım ve kalkıp bende eylülü gıdıklamaya başladım. En sonunda yataktan kalktık. Ben dolabımı açıp siyah tişörtümü ve kot tulumumu giydim.
Eylül:Damla benim eve gitmem gerek üstümü değiştirmeliyim.
Damla:Tamam ben seni bırakırım dönerkende eşyalarını alırız.
Eylül:Peki olur.
Damla:Hadi gel kahvaltıya inelim.
Eylül:Tamam.
Eylül ile birlikte aşağı indik. Kimse uyanmadığı için kahvaltıyı hazırlamak yine bize kalmıştı. Kahvaltılıkları çıkartıp masaya yerleştirdik ve çayı demledik. Çay da demlenince bardakları doldurduk ve diğerlerinin uyanmasını bekledik ama onlar uyanmayınca mecburen gidip hepsini uyandırdım. Hep birlikte kahvaltımızı yaptık ve oturmaya başladık.
Eylül:Hadi damla biz gidelim.
Damla:Tamam sen ayakkabılarını giy ben geliyorun.
Eylül:Tamam.
Eylül gidince ardanın yanına gittim.
Damla:Arda arabanın anahtarını verirmisin?
Arda:Senin ehliyetin yok damla.
Damal:Korkma arabana zarar vermem.
Arda:Araba umurumda mı sanıyorsun size bir şey olmasından korkuyorum.
Damla:Söz veriyorum ikimizede birşey olmadan geri gelicez ayrıca ben 17 yaşındayım ehliyet almama bir yaş kaldı.
Arda:Söz verdin unutma gidip geliceksiniz bir yere uğramak yok.
Damla:Tamam yok.
Arabanın anahtarını alıp eylülün yanına gittim. Ayakkabılarımı giyip arabayı açtım. Birlikte bindik ve eylül evinin yolunu tarif etti.
Eve varınca arabadan indik ve eylül kapıyı açtı. Virlikte içeri girdik ve eylül üstünü değiştirdi. Bavulunuda hazırlayınca baculu arabaya koyup eve doğru gitmeye başladık. Eve gelince eylülün bavulunu benim odama çıkarttık ve birlikte konuşmaya başladık. Kapı tıklatılınca gir dedim ve arda içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Bayan Mafya
Teen FictionDaha dokuz yaşında annemi kaybettim. Abim ve babam tek dayanaklarımdı. Abim benden bir yaş büyük olduğu için arkadaş gibiydik. Abim romaya gitmişti onun dönüşü ile bayram etmiştim ama nereden bilebilirdim ki abimin dönüşünden 1 ay sonra babamın ölüc...