Multimedia'da Sarah var.
Erken kalkıp işe erken gitmenin sevinciyle zıplayarak yürüyordum. Kot şortum ve siyah bol bluz le çok şirindim bence. Bu iki hafta harika geçmişti. Alçım erken çıkmıştı ve kurs hocam tekrar değişmişti.Baran, Sema ablayla konuşup bir avukat tutup doktoru şikayet etmiş hatta oğlunu hastaneye yatırmıştı. O şerefsize olan borcunu da ödemişti.
Bir bakkalın yanından geçerken gazeteler gözüme çarptı. Resimde ki kız aynı bana benziyordu. Kızın yanında ki adama bakınca Baranı gördüm. İnanamayarak gazeteyi elime aldım ve inceledim. Bu parka gittiğimiz gündü. Bu güzel haberlerin üstüne bunun olması beni çok şaşırtmıştı.
Aynı zaman da korkutmuştu da. Ellerim titreye titreye gazeteyi yerinden çıkardım ve yazan şeyle daha da şok oldum. Haberde" Baran Kılıç eşi ve oğluyla parkta otururken yakalandı. İlişkisi olmadığını iddia eden ünlü iş adamı Baran Kılıç: karısının kendinden 5 yaş küçük olduğunu ve tekrar bir bebekleri olacağını açıkladı." yazıyordu. Hışımla gazeteyi satın alıp Baranı aradım. Uzun çalışlar sonunda açtı."Ne oldu?"
"Çok kötü bir şey oldu çok kötü." dediğimde :
"Ne oldu ?" sesi endişeli geliyordu.
"Haberi gördün mü ?"
"Ne haberi ?"
"'Baran Kılıç eşi ve oğluyla parkta otururken yakalandı. İlişkisi olmadığını iddia eden ünlü iş adamı Baran Kılıç, karısının kendinden 5 yaş küçük olduğunu ve tekrar bir bebekleri olacağını açıkladı.' Bu haberi. "
"Hasss. Hemen eve gel çabuk." dedi ve kapattı. Taksiye atlayıp eve deldim. En fazla 1 saat süren yol neredeyse 5 dakika gibi geçmişti. Baranın kızmasından çekiniyordum. Sonuçta bu benim suçumdu. Taksiciye parayı verip çıktım. Kapıyı açıp içeri girdim. Buğra yanıma gelip :
"Abla, ağabeyim çok sinirlendi biliyor musun ?" dediğinde:
"Biliyorum tatlım. Ağabeyin nerede ?"
"Odasında."
"Tamam. Buğracım odana çıkıp kapıyı kapat ve saklan ben de seni bulmaya çalışayım." dediğinde kafasıyla onaylayıp koşarak çıktı.Onu odasına göndermenin başka yolu yoktu. Ben de korka korka Baran'ın odasına geldim. Kapıyı çaldım. Baran öfkeyle :
"Gir." dediğinde titreyen elimle kapıyı açtım ve içeri girip tekrar kapattım. Baran bey çalışma masasına dayanmış ateş saçan gözlerle beni izliyordu.
"Gazeteyi ver." dediğinde yanına gidip gazeteyi eline verdim. Haberi okuyup elini masaya vurdu.
"Kahretsin. Her şey daha da zorlaşacak." dediğinde korkuyla geri çekildim. Yüzüme bakıp üzerime yürümeye başladı. Kendimi korku filminde gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...