Ailelerimize evlenmek istediğimizi söylediğimizden bu yana 12 gün geçti. Şunu kesinlikle söylemeliyim ki her anı zorluydu. Bu esnada ustifamı vermiştim ve ganaman dolmasını bekliyordum. Bir yandan da Baran'ın yanında çalışmak için hazırlanıyordum. Neredeyse 8 günüdür de Baranı görmüyordum.
Mesleğimi ve işimi seviyordum aslında ama aklım sürekli bıraktığım balede idi. Son iki yılda yaşanan olaylar yüzünden ara vermek zorunda kalmıştım. Tekrar başlamak istiyordum. Kendimi annemden uzaklaşmış gibi hissediyordum.
Baranı özlemeden duramıyordum. Her an aklımdaydı. Başka bir şehire gitmişti ve ben çok sıkılıyordum. Allah'tan bu saatlerde yola çıkacaktı. Telefonumu elime alıp Sarahı aradım. Bir süre sonra açtı. "Selaaaaam."
"Napıyorsun Sarah ?"
"İyi. Güzel kızımla sana gelmeye hazırlanıyoruz."
"Ben aramasam haber vermeyecektin galiba."
"Vermeme gerek yok evde olduğunu biliyorum." Güldüm. Yüzsüz arkadaşım benim.
"Bende bir şeyler yapalım diyecektim. Valla iyi oldu."
"Kızım biz kardeş olmuşuz artık. İçini okudum resmen. Neyse oyalama çıkıyoruz biz. Teyzeye bay bay de annecim." Küçük sevimli bir ses baaaa dediğinde güldüm. "Çabuk gelin özledim Ece aşkımı."
"Görüşürüz."
"Görüşürüz." Yayıldığım koltuktan kalkıp evi biraz topladım. Kısa süre sonra da Sarah gelmişti. Koşup kapıyı açtım. Benim Ece aşkım beni görünce tepinmeye başlamıştı. Daha denmeyen diliyle Hala demeye çalışıyordu.
"Hala değil çocuğum teyze." Güldüm. "Hoşgeldin. Geç içeri."
Sarah ayakkabılarını çıkarıp içeri geçti. "Senin balkon esiyordur şimdi oraya oturalım." Başımla onayladım. "Tamam olur. Sen geç ben geliyorum."
Hemen iki kahve yapıp çikolata koydum ve balkona çıktım. İki piknik sandalyem vardı. Tepsiyi mermerin üstüne koydum. "Ece yanmasın dikkat." Sarah koca bebek çantasını açıp içinden balon tarzı bir şey çıkardı. İpini çektiği an kocaman bir su havuzu olmuştu.
"Bu ne şimdi ?"
"Şişme havuz."
"Tamam ne için ?"
"He. Eceyi koycam içine bu ara göz önünden kayboluveriyor çıkamıyor burdan." Mantıklı. Eceyi içine koyup bir iki de oyuncak verdi.
"Oynasın o orda. Eee anlat bakalım. Ne zaman isteyecekler ?"
"Bilmiyorum ya. Baran istiyor ama babam bi gün vermedi. 3 gün önce gelelim dedi. Toplantısı çıktı."
"Turan amca bilerek yapıyor bence."
"Banada öyle geldi. Er ya da geç olacak yani. Baran da bozuldu ama laf edemiyor."
"Baran gibi çocuğu bile ne hale getirdiniz ya ayıp."
"Ben tercih ettiği salak şeyler yüzünden laf edemiyor. Yaptıklarının karşılığı olarak düşünüyor."
"Ah.. EVET. Unutmuşum. Umarım Turan amca da fazla uzatmaz." Omuz silktim.
"Baran'ın yanında ne zaman çalışmaya başlayacaksın ?"
"Bilmiyorum. Aslında baleye devam etmek istiyorum. Biliyorsun bale benim tutkum. Uzun zamandır bırak bale yapmayı aklıma bile getiremiyorum. Pointlerim nerde onu bile bilmiyorum. "
"Baranla konuştun mu peki ?"
"Hayır. Bir şey diyeceğini sanmıyorum." Bir süre daha konuşup İçeri geçtik. Ece'nin uykusu da gelmişti artık. Sarah uyutmak istediğinde ortalığı yırtıp benim kucağıma geldi. Huysuzluk olsun diye yaptığını biliyordum ama yine de mutlu olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...