Serkan hoca hala yanımda oturuyordu. İçeri öğrenciler yavaş yavaş giriyor ve hepsi başlarıyla selam veriyordu. İçeri Talha girince ilk bana sonra yanımda ki Serkan hocaya baktı ve sırıttı. Yanımıza gelip:
"Hocam tanıştınız mı güzeller güzeli kankam Açelya ile ?"
"Eveeet ilk cezasını aldı bile." dediğinde Talha'nın gülen yüzü soldu. En iyi o bilir benim hiç ceza almadığımı. Evet bu ilk. Şaşkınca bize baktı:
"Siz ciddi misiniz ?" dediğinde kafamı salladım.
"Hani bayan olacaktı Talha ?"
"Valla bu hafta Rojda adında bir antrenör girecek demişlerdi." Serkan hoca Talhayı takmayıp ayağa kalktı :
"Hadi yavaş yavaş başlayalım." dediğinde herkes ayağa kalktı. Sahaya yavaşça geçtik. Tam grup olarak başlayacakken :
"Çocuklar bu gün Açelya arkadaşımızı izleyelim olur mu ?" dediğinde herkes dünden razı gibi onayladı. Ben hariç herkes sahayı boşaltmıştı bile. Serkan hoca solo müziğini açıp beni bekledi. Derin bir nefes alıp solo ya başladım.
-----------
Dansımın sonunda herkes alkışlamıştı. İyi olduğunu düşünüyordum zaten. Ama bir terslik vardı Serkan hoca alkışlamıyor küçümseyici bakışlar atıyordu. Selamımı verip hocanın yanına gittim.
"Eee hocam nasıldı ?"
"Bacaklarını iyi açamıyorsun. Dimdik değilsin. Odun gibi hareket ediyorsun."
"Ben her şeyi düzgün yapıyorum." sinirlendim açıkçası. Kaldıramadığım bale konusunda eleştiriyi. En kötü huyum. Kaç yıldır çalışıyorum ben bu hareketlere. O kimmiş ki ?Benim birinciliklerim var he-heyt.
"Sen kendine biraz fazla mı güveniyorsun ?" dedi tek kaşını kaldırarak. Resmen bana meydan okuyordu. Ben de tek kaşımı kaldırıp:
"Evet. Güveniyorum." dedim. Kafasıyla onaylayıp:
"Kaç yıl bale yaptın?" diye sordu.
"15."
"15 yıl boşa gitmiş desene." Büyük bir şokla hocaya baktım.
"Ne demek istiyorsunuz ?" dediğimde yüzüme sırıtarak baktı ve :
"15 yıl boşuna uğraşmışsın diyorum. Yetenek yoksa yoktur." dediğinde gözlerimi büyüterek hocanın yanına hızlı adımlarla geldim ve tam önünde durdum.
"Sen kimsin ki benim yeteneğimi sorguluyorsun ?"dediğimde biraz sinirlenmiş olacak ki gözlerini kapattı. Tekrar açtığında bir adım geri çekildim. Korkunç görünüyordu.
"Bana bak kendini çok iyi bir balerin sanabilirsin. Ama öyle değilsin. Yeteneksizsin kabul et." dediğinde gözlerim dolmuştu. Neden bilmiyorum ama birden gözlerim doldu. Pointlerimi yere atıp soyunma odasına gittim. Kapıyı hırsla çarpıp oturakların birine oturdum ve ağlamaya başladım.
Annem geldi aklıma. Onu isteklerini bile yerine getiremiyor muydum yani? O benim iyi bir balerin olmamı istiyordu ve ben 15 yıl uğraşmama rağmen olamamışım.
Ayaklarım çok acıyordu. O pislik herife ne kadar iyi olduğumu göstermek için en zor hareketleri yapmıştım. Pointler ayağımı o kadar acıttı ki bir ara dansın ortasında oturup dinlenmek istedim. Duvarda asılı ilk yardım dolabından ten rengi bir bant çıkardım ve tüm yaralarımı sardım.
Bir beş dakika sonra içeri Talha girdi. Yanıma gelip oturdu. Kolunu omzuma attı.
"Neden onu takıyorsun ne dediğini bilmiyor. Bence sen Olga Smirnova kadar iyisin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...