Sarah'ın Talhayı sevdiğini öğrenince hemen plan yapmaya başlamıştık. Saat geç olduğundan biraz konuşup yattık. Tabii yarın iş var.•°•°•°•°•°•°•°•°•
Sabah uzun zamandır ilk defa alarm sesiyle kalktım. Oflaya puflaya banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Valizimden bir kot tulum ve beyaz kısa kol t-shirt seçip giydim. Saçlarımı dağınık topuz yapıp evden çıktım. Sarah zaten gitmişti.Bu gün anneannemin izin süresi bitmişti. Bu gece de kalıp ertesi gün gidecektim.
Otobüse binip evin oralarda indim. Biraz yürüyüp iş yerime vardım. Kapıyı çalıp birinin açmasını bekledim. Sema abla kapıyı açıp bana hızla sarıldı.
"Hoş geldin bir tanem." dedi ve beni içeri çekti. Ben de Sema ablayı öpüp içeri geçtim. Buğra daha uyanmamıştı. Odasına çıkıp yanına uzandım. Gözlerini hafif açıp yüzüme baktı. Biraz düşündü. Ardından gözlerini kocaman açıp kollarını boynuma doladı:"Ablacımm." dedi ve ayrıldı. Yanağıma koca bir öpücük bırakıp ellerini yanağıma koydu. Kafasını kafama yaslayıp:
"Bir daha gitme." dedi. Burnunu ve anlını öpüp bıraktım. kollarımı beline ve sırtına koyup kendime çektim.
"Asla bir daha asla seni bırakmam."dedim ve kafamı kafasına yasladım. Kısa süre sonra Buğranın muhteşem kokusuyla uyuya kaldım. Baran gibi kokuyordu.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Birinin omzumdan dürtmesiyle uyandım. Etrafa baktığımda Sema ablayı görünce rahatladım. Saçlarımı karıştırıp gülümsedi.
" Kahvaltıyı hazırladım. Buğrayı uyandırıp gel aşağı." dedi ve gitti. Yerimden kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp Buğrayı uyandırmaya çalıştım. Aynı abisine benziyor. Kaşlarının şekli bile. Baran'ın pek güler yüzlü olduğunu söyleyemem ama Buğra onun tam tersi. Herkese gülücükler saçıyor.Gözlerini açıp etrafa bakındı ve gülümsedi. Yataktan kalkıp banyoya gitti. Ben de yatağını topladım. Kısa süre sonra banyodan çıkıp dolabın önüne geçti.
"Çıkar mısın? Beni giyinirler görmemen lazım. " dediğinde tek kaşımı kaldırıp yüzüne baktım.
"Allah Allah. Niyeymiş o?" dediğimde omzunu silkip
"Ayıpmış abim söyledi. Kadınlara Çıplak görünme dedi." dediğinde yanağından öpüp gülümsedim. Dolabından giysilerini çıkartıp yatağın üstüne koydum. Yavaşça odadan çıktım. Aşağı indim. Sema abla Baranla konuşuyordu. İstemeden kulak misafiri oldum."Açelya geldiğine göre yeni bakıcı aramanın anlamı yok değil mi?"
"Durdurdum Sema abla sen endişelenme. Ne seviyormuş sun şu kızı ya." dedi. Boğazımı temizleyip içeri girdim. İkisi de bana baktı. Sessizce "günaydın." dedim ve Buğranın sütünü ısıttım. Kısa süre sonra Buğra tişörtü ters giyinmiş şekilde yanımıza geldi. Abisinin kucağına oturdu. Baran kardeşini alnından öptü. Tablette bir şeylere bakıyordu. Buğra da elinde ki tablette neye baktığına bakmaya çalışıyordu.
"Buğra sen de bi tuhaflık yok mu sence ?" dediğimde Baranla aynı anda kafalarını kaldırdılar. Elimle gelmesini işaret edip sandalyeye oturdum. Yavaşça yere inip yanıma geldi.
"Kollarını kaldır." dediğimde hiç terettüt süz kaldırdı. Aniden tişörtü eteklerinden tutup çıkarttım. Şaşkınlıkla kollarını yere indirdi.
"Dudak büzdü. Yanağından öpüp.
"Senin tişörtü nü ters giydiğini görüp dalga mı geçselerdi ?" dediğimde elimden tişörtü alıp düz giydi.
"Tamam teşekkürler." dedi ve abisinin kucağında yerini aldı. Baran işi bitince tableti Buğraya verdi ve yemeğine döndü.Abisiyle daha yakın olmuşlardı şu iki hafta içinde .Bu iyi bir şey değil mi? Gerçi biraz kıskandım. Buğra her uyandığında kucağıma gelir başını omuzuma koyardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...