Gençler biliyorum diğer bölümde Yavuzun sürpriz olayı ve Turan bey geri planda kaldı. Sizleri çok sıkmak istemiyorum. Hikayeyi çok uzatmak da istemiyorum. Uzadıkça insan hikayeden soğuyor çünkü. Kendimden biliyorum. Bir ameliyat geçirdim. Bu sebepli yazamadım bayağı bir süre. Artık final veriyoruz. Sizleri seviyorum. Bir kusurum olursa affola.
Korkut bey olayı anlatmak istiyordu ama çekiniyordu.
"10 yıl önce kızım intihar etti. Tecavüze uğramıştı. Suçlu ceza evine girmeyince depresyona girip kendini astı. Tecavüz eden kişi Tunçtu.
Çok araştırdım o it herifi. En sonunda onu Avusturya da bir adamla konuşurken bulduk. Konuştuğu kişiyi araştırdım. Babasıymış. Yavuz diye bir adam. Herkes onu yetim sanardı. Uzun zaman araştırıp Yavuzun işini buldum.Ecem adına başvuru yaptım. Düşük maaş görünce işe aldı direk Ecemi."
"Ecemi nerden tanıyordun ?" Baran Ecemin dediklerini test etmek için sormuştu.
"Şöyle. Olayı çaktırmadan Tunçu takip etmeye devam ettim. Bir gün Tunç banda içerken arkasından onu bıçaklamaya çalışan bir kadın gördüm. Hızla onu durdurdum. Onu ben öldürecektim.
O kadın Ecemdi. Onunla anlaştık ve Yavuzun güvenini kazandı. Benim amacım sana zarar vermek değildi. Yavuz gönderdi Ecemi buraya ben değil."
"Biliyorum. Size şunu söyleyeceğim. Tunç ve Yavuz benim de canımı yaktı. Biz de ikisinden intikam almaya çalışıyoruz. Bize yardım edebilirsiniz." Korkut beyin çekingen hali gitmiş, gözleri büyümüştü.
"Sizin gibi büyük bir güçle tabii ki çalışmak isterim."
"Ama onları öldürmeyeceğim." Korkut beyin mod düştü.
"Ne yapacaksınız ?"
"Adalete teslim edeceğiz."
"O ADAMLARA ADALET İŞLEMİYOR. DNA TESTİNDE BİLE O ADAMIN İĞRENÇ GENLERİ ÇIKMASINA RAĞMEN İÇERİ TIKILMADI !" Korkut bey yükselmişti. Hak veriyordum ona.
"Sakin olun Korkut bey. İlk onları yakalıyalım. Sonra ne yapacağımızı konuşuruz. Bana Yavuzn çok kızacağı bir şey söyle." Ecem boğazını temizledi.
"O Tunçun kadınlarla olmasına çok kızar. Tunçun adam öldürmesini asla istemez."
"Ne yani. Yavuzun Tunç'un sevgilisinden haberi yok mu ?" Baran öyle şaşırmıştı ki neredeyse gülecektim. Gerçi ben de çok şaşırmıştım.
"Tunçun sevgilisi mi var ?!" Obaaaa oğlum b çocuk süzme mal.
"Tunç Baranın..." Baran lafımı kesti.
"Benim eski ortağımla sevgili." Korkut beye olayı kısaca anlattık. Tabii tam derine inmedik. Korkut beyle anlaşma yaptık ve gönderdik. Tunç ve Aleyna işini halledecekti. Daha doğrusu babama yardım edecekti.
"Açelya, gelecek klan yemeğine seni de götüreceğim. Aleyna hakkında konuştuğumda beni kayıt et. Diğer insanlar varken daha inandırıcı olur gerektiği zaman dinletiriz." Klan ?! Korkmalı mıydım ?
"Açelya mı ? Kıymet değil mi adın ?"
"Yavuzun bildiği adım Kıymet. Sen de Kıymet bil. Ağzından kaçırma." Başıyla onayladı.
"Sırf işinde iyi olduğun için seni göndermeyeceğim. Şimdi...sendin şunu istiyorum. O iki salağı çağıracağım. Yavuzu arayıp Hakan ve Miraçın para kaçırdığını anladığımı ve sorguladığımı söyle.
Miraç ve Hakanın bir dahakine kendilerini kurtarmak için onu eli vereceklerini de ekle. Böylece biz ellemeden Yavuz kendi adamının çaresine bakacak. Şimdi yan odaya geç. Açelya sen de Muhasebeyi arayıp iki salağı odama gönder." Başımla onayladım. Ecemle odadan çıktık. O odasına girdi. Ben de yerime geçip Muhasebeyi aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...