Bu lanet yerde uyumak beni korkutuyordu. Uyumamak için her şeyi yapardım. Odayı gezmeye başladım.
İki koca kapı gördüm. Birini açtığımda karşımda bomboş askılar çıktı. Sanırım bu oda sandığım şey dolaptı. Kapı gibi görünen dolap kapağını kapattım.
Diğer kapıyı açtım. Karşıma duşakabin, klozet ve lavabo çıktı. Oflayarak lavaboya ilerledim. Suyu açıp ensemi ıslattım. Ardından da yüzümü yıkadım.
Acayip sıkışmıştım. Ama korktuğum için tuvalete bile giremiyorum. Sinirle yatağa ilerleyip oturdum.
Baran beni kurtarır mıydı ? Beni burada bırakacağını sanmıyorum ama canını da tehlikeye atmazdı benim için. Atmasın da zaten. Buğra varken onu kaybetmek asla olmaz.
Odanın kilidi açıldığında korkuyla dizlerimi kendime çektim. Tunç gelmişti.
"Aaaa. Güzel Açelyamız uyumamış." İşte bundan korkuyordum. Ya uyursam ve o ben uyurken yanıma gelirse ?
Yanıma kadar gelip elini yanağıma koydu. Hızla geri çektim başımı. Kaşlarını çattı. "Baran dokununca da böyle kaçıyor musun ?"
"Baran bana senin gibi iğrenç bir şekilde dokunmuyor. Ki sen kendini ne hakla Baranla bir tutuyorsun." Tunç gülümseyip saçlarını geri attı.
"Sertsin. Hoşuma gitti. Aleyna da sen gibiydi. Sert ve güzel." Olamaz onu da mı benim gibi kaçırmıştı ?
"Ne bakıyorsun öyle ?"
"Yoksa sen... Aleynayı da....." Kahkaha attı. Bembeyaz dişleri ortaya serilmişti.
"Güzelim. O benim daha iyi olduğumu anladı. İsteyerek geldi. Sen de anlayacaksın." Başımı olumsuz anlamda salladım.
"Beni bırak. Baran bana bir şey olmasın diye zahmete girmez hata yapıyorsunuz." Ayağa kalktı yavaş yavaş bir ileri bir geri yürüdü. Ellerini ilk göğsünde bağladı. Bir şeyler düşünüyordu.
"Seni bırakırım. Ama şartlarım var." Heyecanla yüzüne baktım her şeyi yapmaya hazırdım.
"Seni bırakacagım kabul. Sen gidince yerini dolduracak biri lazım. O kişi Buğra olacak. Bana onu getireceksin." Gözlerimi kocaman açtım.
"Bu as...." Kaşlarını çatarak lafımı kesti. "Daha bitmedi."
"Baranın yanında olduğun sürece bana bilgi sızdıracaksın." Başımı sağa sola salladım. "Asla ! Asla bu hayinliği yapmıycam asla !" Eliyle yanağımı okşadı kafamı hızla geri çektim.
"Sen de itaat etmeyi öğreneceksin." Yüzüne iğrenir gibi baktım. " Siktir git. Siktir git lan !" Kahkaha attı. O kadar iğrenç gülüyordu ki. Kusmamak için zor tutuyordum kendimi.
"Küfür ? Sevdim bunu." Saçımı ense tarafından tutup başımı geri çekti. Dudaklarını yanağıma sürtüp kulağıma geldi. "Bak güzelim. Uslu durursan işim bitene kadar sana bir şey yapmam. Ama uslu durursan."
Omuzlarından itmeye çalıştım. "Bırak beni ! Baran beni kurtarmaya gelmeyecek anlasana. Boşuna tutuyorsun beni burda." Acıdan gözlerim sulanıyordu.
"O zaman yeni bir oyuncak bulmuş olurum." Başımı iterek bıraktı. Hızla odada çıkıp kilitledi.
Ağlayarak yatağa uzandım. Bir süre sonda dayanamayarak uyuya kalmıştım.
Baran
Sultan teyze geldiğimizden beri ağlıyordu. En kısa zamanda burdan çıkmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...