- Beyefendi iyi misiniz?
Cevap vermiyordu. Can, aslında kendisine söyleneni duyabiliyordu. Ama korkudan bütün sinirleri gerilmişti. Elini başına götürmüş halde ayağa kalktı. Temizlik görevlisi, yerde; kanın kırmızısı ile boyamış halının üstünde, ölü kadını görünce, çığlık atıp kaçmıştı. Can karısını arıyordu. Karısı tam arkasında; göğsüne beş kurşun yemiş bir şekilde yerdeydi. Can için hayata dair her şey, birden altüst olmuştu. Çünkü olaya dair hiç bir şey hatırlayamıyordu. Yerde; 45'lik ZIG-M1911 gördüğünde, zaman genç adam için durmuştu. Karısının cesedine bakıyordu boş gözlerle. Ardından içeriye polisler girdi. O ise; ne olduğundan habersiz bir şekilde hala karısına bakıyor, polislerin sesi ona; kafasının içinde sokaktan gelen herhangi bir gürültü gibi geliyordu. Kendine gelir gelmez, emir veren sert bir ses:
- Yere yat!
Ensesinde hissettiği keskin, umulmadık anda beliren acı ile birlikte bayıldı. Gözlerini açtığında hastanedeydi. Kolunu kaldırmayı denedi, yapamadı. İki eli de kelepçeliydi. Hemşire, Can'ın kendisine geldiğini görünce dışarıya çıkıp dedektif Yaser'i çağırdı. Dedektif Yaser; cinayet masasında çalışıyordu. İzmir'de çalışmaya başlayalı, bir yılı üç ay geçmişti. Olaylara, tümdengelim ile yaklaşmayı benimsemiş birisiydi. Bu yüzden ilk önce adama suçluymuş gibi davranmadı: "Kaybınız için çok üzgünüm" dedi. Can kendini tutamadı ve ağlamaya başladı. Dedektife dönerek: "Ben hiçbir şey hatırlamıyorum. En son oda servisi gelip, yemeği getirmişti"
"Evet Can Bey, sonrasında ne oldu?" Yaser; silahın üzerinde parmak, elinde de barut izleri olduğunu biliyordu ama bunu söylemedi. Her şey onun suçlu olduğunu gösteriyordu. "İmkânsızı çıkardığında elinde kalan şey gerçeklerdir"
Dedektif Yaser bu sözü benimsemişti kendine. Bu yüzden her olasılığı göz önünde bulunduruyordu. Can donuk bakıyordu, ifadesizdi, sesinin çıkmayacağını düşünerek yüksek bir tondan: "Hiç bir şey hatırlayamıyorum!" dedi. Ardından kriz geçirmeye başladı. Doktorların içeri girmesi ile Yaser dışarı çıktı. Her zamanki açık kahverengi not defterini çıkarıp bir başlık attı: "Çift kişilik belirtileri; Bir Dr. Jekyll vakası"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
Mystery / Thrillerİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...