KAN GÖLÜ

204 79 2
                                    

 Cesedin kimliği teşhis edilmeden bir şey yapamazlardı, eğer Atıf çıkmazsa kurban boşuna kürek çekmiş olurlardı. Bu yüzden daha farklı bir noktadan giriş yapmak zorundaydı, zamanını boşa harcayamazdı. Cesedi gözünün önüne getirdiğin de yara dudaklarında ki ezikler ufak ve düzgün değillerdi. Bu durumda kurbanımızın kesici-ezici bir alet ile öldürüldüğünü gösterir. Kurbanımız Balta, keser, satır, kılıç ve benzeri şeylerle öldürülmüş. Düşünce derinliği yüzünden trafikte bütün kırmızı ışık ihlallerini yapmıştı Yaser. Merkeze vardığın da inceleme için laboratuvara inmişti ki koridorda Nesrin ile karşılaşmıştı. Nesrin Yaser'e dosyaları uzatarak, onunla birlikte laboratuvara yürüdü. Yaser adamı gördüğünde '' Ne ise ki bu hali daha iyi'' diyerek cesedin yanına yaklaştı. Nesrin '' Yaranın derinliğine ve kemik dokusuna baktığımızda ve olay yerinde bulduğumuz bir satır parçasından dolayı kurbanımızın satır ile öldürüldüğünü söyleyebiliriz. Dudakta ki morluklar ve yaranın tazeliğine bakar isek ölümü gece 1 gibi olmalı. Yaraların birinin içinde adamın cinsel organını bulduk'' dedi yarayı göstererek.

'' Peki diş kayıtlarından bir şey çıktı mı?'' dedi Yaser, siyah kravatını yavaşça gevşeterek. Nesrin mavi önlüğünü askıya astıktan sonra '' Evet haklıymışsın, en son 1 ay önce porselen bir diş taktırmış kendine. Kayıtlarda ismi Atıf Başır olarak yazıyor'' dedi. Nesrin'e teşekkür edip, dosyalarla beraber yukarıya çıktı. Masaya geçtiğinde Doğan'ı arayıp '' Ortak, kimlik tespiti yapıldı. Kimlik hamam sahibi Atıf Başır'a ait '' dedi. Doğan her zaman ki sert ses tonu ile ''Tamamdır, bende eli boş gelmiyorum, elimde bir süreliğine tellak olarak çalışmış bir çocuk var. Sorgu için getiriyorum '' dedi. Yaser telefonu kapatıp bunun büyük bir ipucu olacağını düşünüyordu. Fakat aklında bir soru vardı hala, bu tür hamamlar en geç saat 12' de kapanır, bu adamın o saatte ne işi vardı orada. Derken aşağıdan hararetli bağırışmalar geliyordu. Aşağı indiğinde adam '' Oğlum nerede! Onu burada zorla tutamazsınız'' diye bağırıyordu. Büyük ihtimalle bu adam Doğan'ın getireceği gencin babası olmalı. Adama bakınca giyiminden ve pantolonun diz bölgesinin arkasında ki kırışıklardan masa başı bir iş olduğunu düşündü. Ardından cekette ki omuzlarda bir parmak fazlalığı fark etti. Bu ceket birini etkilemek içindi, işe yeni giriş gibi görünebilir fakat pazarlama işi daha muhtemeldi. Adam kapının önünden çekilince bir tür markanın yazılı olduğu aracı fark etti ki bu araç Yaser'in teorisini doğruluyordu. Yaser adama yaklaşıp ''Bey efendi sakin olun, Atıf Başır hakkında sorular soracağız oğlunuza'' dedi. Adam bir yudum su içip sandalyeye oturdu. Ardından Doğan oğlanla beraber içeriye girdi, gencin saçları 3 numaraydı, kafasını öne eğerek direk sorgu odasına geçmişlerdi. Yaser memura adama kahve getirmesini söyleyerek sorgu odasına geçti. Genç hiç mi hiç konuşmuyordu. Doğan elini gencin omzuna atarak '' Atıf Başır'ın yanında ne zamandır çalışıyorsun? '' diye sordu. Doğan elini gencin omuzuna attığında genç irkilme hareketi ile bir an dondu kaldı. Ardından genç 1 ay önce işten ayrılıp taşındıklarını, sadece yaz için orada çalıştığını söyledi. Doğan sorular sormaya devam ederken, Yaser'in aklı hala irkilme de idi. Yaşına göre içine kapanık bir çocuk bir şeylerde terslik olduğunu düşündü. Yaser araya girerek '' Hiç psikolojik bir tedavi aldın mı? '' diye bir soru yöneltti gence. Genç kafasını kaldırıp gözlerini kısıp kolunu kaşıyarak '' Buradan çıkmak istiyorum'' dedi. Doğan çocuğun üstüne oynayarak ''Sana bir şey soruldu cevap ver'' diyerek sesini yükseltince genci kriz tutmaya başladı bir ileri geri gidip duruyordu.

Yaserdışarı çıkıp babasına çocuğunun rahatsızlığı olup olmadığını sordu, adam olayıanlatmak istemiyormuşçasına elini çenesine götürerek bir zamanlar psikolojiktedavi aldığını söyledi. Adam endişeli bir halde ''Bir şey mi oldu oğluma! ''diye yükselmeye başladı. Yaser olanları anlatınca babası arabadan bir kaç ilaçgetirip oğluna verdi. Genç sakinleşmişti, fakat babası hepinizi dava edeceğimdiyerek oğluyla beraber araca geçti.
Yaser ortağına dönerek '' Sana söylüyorum bu çocuk kilit noktası, bu kilidiaçar isek bütün kapılar açılacak!'' dedi.
Doğan kollarını kavuşturarak '' Aynen, bu çocukta bir gizem var bize anlatmakistemediği. Ben bu çocuğun psikoloğu ile görüşmeye gidiyorum, geliyor musun?''dedi Yaser'e.
Yaser, Doğan'a şaşırmış bir ifadeyle '' Psikoloğunun ismini nereden biliyorsunki? '' dedi.
'' Bizimde bir kaç yeteneğimiz var, çocuk cüzdandan kimliğini çıkarırkenkartlarını düşürdü. Toplamaya yardım ederken gözüme çarptı sadece'' diyerekaraca doğru yöneldi.    

Kara Bulut(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin