O kadar yorulmuştu ki masasına geçip, üstü siyah kumaş ile kaplı koltuğuna güçlükle oturdu. Dirseklerini masaya dayayıp, uykusuzluk ve yorgunluktan bir hitap düşmüş yüzünü iki elinin arasına alıp düşünmeye başladı. '' Emilio Alberto, Emilio Alberto...'' Hızlı bir şekilde heceleyerek tekrar etmeye devam etti. Kapının tıklanma sesiyle kendine geldi.
'' Girebilirsin Can '' diyerek eli ile gözlerini okşayarak kendi gelmeye çalıştı. Can daha toy bir polis memuru işe daha yeni başlamıştı. Can'ın şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. Boş gözlerle Yaser'e bakarak ''Be-Benim olduğumu nereden bildiniz?'' dedi. Yaser kendini dik bir konuma getirerek ''Kapıya dört kere nazik bir şekilde vurdun, dört kere hızlı bir şekilde vururken son tıklama için 1 saniye beklemenden genç bir erkek olduğunu anladım. Çünkü tereddüt ediyordun, sert bir şekilde vurmamadan ise yeni olduğunu anlamak benim için zor olmadı. Aramızda en yeni olanımız sensin. Getirdiğin görüntüleri alayım'' dedi ufak bir tebessümle.
Bu sözden sonra Can'ın şaşkınlığı iki katına çıkmıştı. Yaser ayağa kalktıktan sonra elini cebine doğru sokarak '' Merak ettin galiba? Kapıya seri bir şekilde vuruşundan acil istediğim dosyayı getirdiğini anlamak zor değildi'' diyerek elini uzattı. Can şaşkın bir durumda dosyayı uzatıp dışarıya çıktı. Elindeki şeffaf mavi dosyayı biraz incelikten sonra içerisinden fotoğrafı çıkarıp, sesli bir şekilde ''İşte! Bu yap bozun en önemli orta parçası. Artık bu parça etrafında bir harita çizebilirim '' dedi.
Keyfi yerine gelmiş gibiydi, ceketini ve gözlüğünü alarak kapıya yöneldi. Uzun süre masasında oturmaktan bacaklarını hissetmiyordu. Kapıyı açtığı anda Doğan, '' Ortak sen bu saatte kalktığına göre kesin bir şeyler bulmuşundur. Bende tam sana görüntüdeki adamımızın bilgilerini getirecektim. Can'a biraz fazla yüklendik'' diyerek elinde ki A4 çıktısını Yaser'e uzattı.
Yaser çıktıyı eline alarak '' Abble Freud '' dedikten sonra çıktıyı geri uzattı. Doğan şaşırmış bir halde '' Ne oldu! Bildiğin bir şey mi var?'' dedi.
Yaser, '' Bu akşam yapmam gereken bazı işler var, yarın detaylı bir şekilde konuyu size anlatacağım '' diyerek karakoldan seri adımlarla çıktı.Aklına takılan bazı eksik parçalar vardı önce bunları tamamlaması lazımdı. Sahil tarafından geçerken her zaman kahve aldığı kafeyi fark etti ama kafein alacak vakti yoktu. Daha 15,16,17... yaşında ki çocukların beyinlerini yıkayıp, kendileri için kurban edenleri içeri tıkana kadar durmak yoktu! Hızlı adımlarla İzmir'in o her türlü kıyafetini bulabileceğiniz Kemer Altı çarşısına girdiği anda gözüne ilk kestirdiği giysi dükkanına daldı. Dakikalar içerisinde 2 poşet eşyayla dışarıya çıktı. Ama çıkanın o olduğunu anlamak imkansızdı adeta ''Siyah ve uzun az bakımlı sakalları, üstüne giydiği hırkası, koyu kahverengi geniş kumaş pantolonu ve ayağına giydiği eski bezden ayakkabılar ile sanki dini bir tarikat üyesine bürünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
Mystery / Thrillerİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...