Doktor bir hışımla Yaser'in yanına gelerek dosyayı uzattı. Yaser dosyanın kapağını çevirirken ''kalp krizi değil mi?'' dedi.
Doktor şaşkın bir halde '' Ne- Nereden biliyorsun? ''.
Yaser hafif bir tebessüm ile '' Hastanın kafasında küçük mavi bir nokta var, saçının hemen bitiminde. Bu radyasyon tedavisinde hedef göstermeye yarayan bir dövmedir. Yani hastanın beyin kanseri varmış'' dedi.
Doktor hayran gözlerle bakarak '' e-evet, gözlem yeteneğiniz mükemmel. Kan pıhtıları sık görülen bir problemdir. Bir pıhtı oluşmuş ve akciğer damarlarını tıkamış. Bunun sonucunda kalp krizi gerçekleşmiş''
Yaser dosyaya göz attıktan sonra, dosyayı uzatarak '' kalp krizi konusunda hemfikiriz. Nasıl olduğu konusuna gelince çok hatalısınız'' dedi.
Doktor, '' Peki nasıl yani?''
Yaser, '' Kalp krizi gibi gösterilmeye çalışılmış ama epinefrin ile tetiklenmiş''
Doktor kollarını bağlayarak ''Epinefrin adrenalinin diğer adıdır. Hastanın kalbi durduğunda verilir'' dedi.
Yaser ellerini açarak '' İşte bu yüzden mükemmel! Ölünün parmağında ki ize bak. Tanıya bildin mi?'' diye sordu.
''Evet bölgesel anemi, bilekteki kan damarlarının daralması sonucunda ki tahribi gerçekleşmiş. Muhtemelen kolundan giren epinefrinden kaynaklanmıştır.''
'' Peki epinefrini kalbi durduktan sonra vermiş olsalardı. Bölgesel anemi oluşumuna zaman kalmazdı. İşte bu yüzden bir cinayet inceliyoruz'' diyerek açık dosyada ki epinefrinin seviyesini gösterdi. Doktor dosyaya dalgın gözlerle bakmaya devam ederken, Yaser '' işinizi bölmek istemem ama çözmem gereken bir cinayet var. Dosyayı rica edeyim. Dosyayı alarak nöroloji bölümünün başhekimin bulunduğu odaya yöneldi. Kapıyı iki kere tıkladıktan sonra içeriye girdi. İçeride doktor ve güzel bayanın birden hareketlenmesi gözünden kaçmamıştı.
Doktor kaşlarını çatarak '' Bu ne terbiyesizlik gel dediğimi nereden duydunuz?''
Yaser dosyayı masaya atarak '' Benim yaptığım terbiyesizlik bu hastanede yapılanlarının yanında tırnak kalır''
Doktor '' Bu dosyada neyin nesi böyle?''
Yaser '' Ben cinayet masasından Yaser, lütfen dosyayı inceleyiniz.''
Doktor gözlüğünü taktıktan sonra dosyayı eline aldı ve incelemeye başladı. Bu sırada Yaser kadına bakarak gömleğinin ikinci düğmesini işaret etti. Kadın gömleğine baktıktan sonra arkasına dönerek kapattı.
Yaser doktorun gözlüğünü çıkardığını görünce '' evet sıra dışı bir şey?'' dedi.
Doktor '' yok, kan pıhtılaşmasından öldüğü yazıyor. Zaten beyin kanseri olan bir hastamız olağan bir durum.''
Yaser, '' Hayır, kalp krizinden öldüğü doğru ama pıhtılaşma yüzünden değil, epinefrin yüzünden.''
Doktor ayağa kalkarak '' ne, nasıl yani?'' dedi.
Yaser, '' biri hastanızı epinefrin vererek kalp krizine yol açmış. Eğer hastayı kontrol ederseniz parmağında ki bölgesel anemiyi görebilirisiniz.'' Yaser artık doktorun tüm dikkatini almıştı.
Yaser, ''Tüm kamera ve hastane kayıtlarınıza ihtiyacım var.''
Doktor, '' Ama hasta gizliliği ilkesi var, bunu yapamam.''
Yaser doktora biraz daha yaklaşarak '' Ben sizden yaşayanların istemedim ki, sizden ölü olan hastaların bilgilerini istiyorum. Şahsen ölmüş kişilerin gizliliklerini dert edeceğini sanıyorum.''
Doktor biraz düşündükten sonra '' Tamam sana bu zamana kadar ölen hastaların kayıtlarını vereceğim. Kamera kayıtları içinde güvenliğe gittiğinizde ismimi söylemeniz yeterli'' dedi.
Yaser geri doğru yavaş adımlar atarken '' Yardımınız için teşekkürler '' diyerek odadan çıktı. Seri bir şekilde ilerlerken yolda Doğan'ın ona doğru geldiğini fark etti ama seri bir şekilde asansöre binerek zemin kata bastı. Doğan'ın sesini duyuyordu ama her şeyi bir daha anlatarak zaman kaybedemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
Mystery / Thrillerİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...