Biri neden bu kadar zahmete katlasın, bir kurşun veya doğru bir bıçak darbesi yeterdi, kızın ölümüne. Doğan Yaser'e dönüp '' Kızın ailesi ile ben konuşurum, sen biraz dalgın gibisin, merkeze geç otopsi raporunu bekle.'' dedi. Yaser bunlardan sadece merkeze geç kısmını anlamıştı. Ekip araçlarından birine atlayıp merkeze döndü. Arabada iken kızın bakışlarını aklından çıkaramıyordu. O fal taşı gibi açık gözler...
Merkeze vardığında, otopsi raporu için bodrum katına yöneldi. Nesrin, kurbanımızın raporunu doldururken içeriye Yaser giriş yaptı. Yaser masada yatan kurbanımıza bakarak '' Herhangi bir sonuç var mı? '' diye sordu. Nesrin raporu Yaser'e uzatarak ''Evet, kurbanımızın kanında alkol bul- '' derken Yaser araya atlayarak '' ATROPA BELLADONA MI? '' dedi. Nesrin '' Evet, kanında bu da vardı. Ne olduğunu biliyor gibisin'' dedi. Yaser gözlerini sıkı sıkı ya kapayarak düşünmeye başladı. Aklına gençken yaptığı deneyler -o absürt deneyler- gelmeye başladı. Her zaman öğrenme merakıyla dolup taşan bir kişiliğe sahip olan Yaser bir çok deney yapmıştı gençliğinde. Onlardan biride bir fare üzerinde bu sıra dışı bitkiyi demek olmuştu. Sonuçlarında bulantı, kas seğirmeleri ve felce neden oluyordu. Yaser Nesrin'e dönerek '' Kurbanımız felç geçirmiş değil mi?'' dedi. Nesrin Yaser'e şaşkın bir halde bakarak ''E-evet. Dişlerinde mide asitine dair kalıntılar buldum. Kurbanımız bütün yediklerini kusmuş, tabi bu alkolün etkisi de olabilir veya bitkinin '' dedi. Yaser duraksayarak, alkolü aldığı yer neresi olabilir ki diye düşünmeye başladı. Bir barda mı, yoksa evde mi? Nesrin'e teşekkür ettikten sonra Yağmur'un mali kayıtlarını kontrol etmek için yukarıya çıktı. Mali kayıtlarına baktığında, saat 11 de Bornova da bir marketten sigara aldığını, ardından en son atm' den para çektiğini görüyordu. Kızın cüzdanını kontrol ettiğinde çektiği paranın aynı şekilde durduğunu fark etti. Kırmızı dikdörtgen cüzdana bakarken, içinde ki küçük cepte bir mendil parçası fark etti. Mendil parçasını çıkarıp baktığında ''Size bir içki ısmarlayabilir miyim?'' yazıyordu. Peki, bara tek mi gitmişti? Yoksa yanında bir mi varmıydı? Bu sorular kafasını kurcalamaya başlamıştı. Bu olay tam bir bataklıktı sanki, düşündükçe, hareket ettikçe daha derine batıyordu. Bu yüzden dışarı çıkıp barları soruşturmaya karar verdi. Ama aracıyla gitmedi, çünkü böyle olaylar çok hızlı yayılır, dışarıda bir şeyler duyacağından emindi. O yüzden üniversiteye giden otobüse bindi. Bindiği gibi bingo! Tam önünde ki kızlar bu konu hakkında konuşuyorlardı.
''Ayrıldıklarından birkaç gün sonra olmuş biliyor musun?''''Belliydi böyle olacağı, öyle çocuklarla takılırsa sonuç-'' derken Yaser kızların önünde ki koltuğa geçerek gülümsedi. Kızlar etkilenmiş olmalılar ki merhaba dediler. Yaser öne doğru hafif eğilerek '' Az önce konuşmalarınıza kulak misafiri oldum da, Yağmur benim çocukluk arkadaşımdı. Ne olduğuna dair bir bilginiz var mı?'' dedi.
Kızlar birbirlerine bakarak '' Bizde pek bir şey bilmiyoruz'' dediler.
Yaser ceketini sıyırarak rozetini gösterdi. '' Bana yardımcı olursanız çok sevinirim'' dedi.
Kızlar biraz korkmuş bir halde '' Yani birkaç şey biliyoruz. Bir sevgilisi vardı. İsmi Çağlar Gökçeken, böyle her olayda parmağı olan tipler vardır ya onlardandı.'' Diğer kız atılarak '' O yapmıştır kesin'' dedi. Yaser kıza bakarak '' Neden o yapmıştır? '' diye sordu. Kız Yaser'den etkilenmiş olmalı ki yanına oturdu, Yaser bu durumdan pekte hoş değildi. Kız Yaser'e bakarak '' Bak şimdi, Yağmur bu çocuğu başta sevmişti fakat sonraları kullanmaya başladı. Çünkü ailesi varlıklı, duyduğuma göre mafyalık varmış. Neyse, sonra sen git başka bir çocuğa aşık ol! Sevgilisi bunu öğrenince çıldırdı kavga ettiler, havada tehditler uçuştu falan benim bildiğim bu kadar'' dedi. Yaser kızın yanaşmasından rahatsızlık duyuyordu ama söyledikleri çok yararlı bilgilerdi. Yaser izin isteyip ayağa kalktığında, kız bir kağıda numarasını yazıp Yaser'e uzatıp '' Beni ararsan daha fazla yardımcı olmaya çalışırım'' dedi tebessümle. Yaser nezaketten verdiği kağıdı aldı, indiğinde buruşturup çöpe attı. İlk önce sigara aldığı markete doğru gidip, kamera kayıtlarını kontrol etti ki bir sonuç çıkmadı. Ardından bankamatiği gören kameraların kayıtlarına baktı ki, onlardan da bir şey çıkmadı, bütün kamera kayıtlarında yalnızdı. Kamera kayıtlarından nereye gittiğini bulmaya çalışıyordu. Yol boyunca bütün kamera kayıtlarını kontrol ettikten sonra nereye girdiğini buldu. Revasca! Girdiği barın ismi buydu. Kamera kayıtlarının kopyasını aldıktan sonra bara doğru ilerledi. Zaman sanki koşturuyordu, karanlık çoktan çökmüştü üstümüze. Damlı giriş olduğundan dolayı kapıda ki görevli geçmesine izin vermedi. Yaser rozetini gösterdiğinde geriye bir adım çekilerek, Yaser'i içeriye aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
غموض / إثارةİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...