Gözlerinin içi parlıyordu, Aysila'nın. Yaser pürüzlü kaldırımın üstünde sürünerek Aysila'ya doğru ilerlemeye çalışıyordu fakat gücü buna yetmediği için sadece Aysila'nın elini tutmak için uzanmaya çalıştı. Aysila'ya bakarken sanki cennete çekildiğini görebiliyordu ya da bu arkadan gelen ambulansın far ışığıydı.
-Bey efendi, bey efendi?Yaser birden irkilerek kahveci kıza döndü, şaşkın bir halde.
-Kahvenizitazelememi ister misiniz?
Yaser buz kesilmişti birden kendini silkeleyip ' Evet, isterim'' dedi. Garsongiderken Yaser'in telefonu çalmaya başladı. Merkezden arıyorlardı. Direkkahveyi iptal edip, masaya para bırakıp kalktı.
Yoldayken telefonu açıp '' Evet, elimizde ne var?'' dedi.
''Efendim, adama dair bir şey yok. Yani adam ölü biri 2 sene önce bir yangındaöl-'' derken Yaser telefonu kapattı. Ardından telefon tekrar çaldı, arayanDoğan idi.
Doğan, "Ortak, bir kamera kaydında çocuğu kaçırırlarken ki bir kayıt mevcut.Merkeze getiriyorum" dedi.
Yaser, "Tamamdır, merkezde görüşelim" diyerek telefonu kapattı.
Hala dalgın bir haldeydi, Yaser. Kara bulutlarla kaplı gökyüzününaltında hızlı adımlarla merkeze doğru ilerliyordu. Cinayet planı mükemmelişlemişti, Yaser katile dair bir türlü ipucu bulamıyordu. Ama hiç bir zamanmükemmel bir cinayet yoktur. Merkeze vardığında, Doğan onu kapıda bekliyordu.Beraber üst kata doğru ilerlediler. Ardından Doğan'ın aldığı kameragörüntülerini izlemeye başladılar. Polis memuru Yaser'in yanına yaklaşarak ''Efendim,adamın görüntülerini dağıtmamızı ister misiniz?'' dedi.
Yaser omzunun üstünden bakarak ''Hayır'' diyerek yavaşça kaydı izlemeye döndü.Böylesine bir plan yapan kişiler sahte kimlik ve pasaportu her türlüdüşünmüşlerdir. Kaydı izlerken Yaser birden atılıp "Durdur!" diyerekbilgisayara yakınlaştı. Gözlerini irice açarak "Şu noktaya yakınlaştır, diyerekdükkanın camını işaret etti. Herkes kamerada ki insanlara bakarken Yaser isekör noktaya bakıyordu, çünkü bütün kameraları göremediği bir yer var orası dacamın yansımasından görülüyordu. Devam et der gibisinden kafasını yukarıyadoğru hareket ettirdi. 10 saniye sonrasında bir araç gelip çocuğu aldı, araç öyle bir durmuştuki kimse bir şey göremiyordu, yansımada ki adam dışında kimse. Kaydı yürütenpolise ''Dönüp yansımanın temiz bir çıktısını istiyorum. Bu suratın takıldığıbütün kamera kayıtlarını da istiyorum '' diyerek odasına doğru yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
Gizem / Gerilimİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...