''Selamın aleyküm Atıf abi içeride misin? Atıf abi? Hamama giriyorum, abi bak uygunsuz yakalamak istemiyorum? Bu nasıl bir kokuydu böyle, ''abi havalandır-'' öğkkk''
Ardından,
Korkudan yüzü bembeyaza dönmüş olan memur koşarak Yaser'e '' Yaser komiserim, bir ihbar var ve olay için sizi çağırıyorlar. Özellikle sizin ilgilenmeniz gerekiyormuş ''dedi. Yaser bir gariplik olduğunu çocuğun yüzünden anlamış olmalı ki ceketini alıp Doğan'a gel işareti yaptı. Doğan Yaser'le arabaya doğru yürürken, aynı anda sorular soruyordu.
'' Nereye doğru gidiyoruz ve bu gariplik meselesi nedir?'' dedi Doğan Yaser'e. Yaser dümdüz ileriye bakarak ''Hamama doğru gidiyoruz ve bilmiyorum ama memur çok korkmuş olmalı ki rengi atmış'' dedi. Hamama vardıklarında karşılaştıkları şey iğrençten öte bir durumdu. Yaser hamama adımını attığında ise gördükleri karşısında adeta kanı dondu. Üstünde siyah desenli bermuda şeytan üçgenini anıran göbek taşının üzerinde yüzükoyun yatmış bir erkek cesedi ve hemen her yer kan gölü içerisindeydi. Ceset resmen doğranmış, çevresi de vücudundan çıkan et parçaları ile çevriliydi. Yaser o kadar şaşkındı ki Doğan'ın içeri girip, bir anda dışarı çıkıp kusmasını bile fark edememişti. Ardından koku ile midesi bulanan Yaser'de direk dışarıya attı kendini. Olay yeri inceleme maskelerle girip fotoğrafları çekmeye başlamıştı. Nesrin maskesini çıkarıp fotoğrafları uzatıp '' Bence bu davayı, ben cesedi laboratuvara götürene kadar uzaktan inceleseniz iyi olacak'' dedi. Fotoğraflarda adamın yüzü gözü parçalanmış bir halde idi. Yaser fotoğraflara bakarak Nesrin'e '' Kimlik tespiti yapıldı mı? '' diye sordu.
''Hayır, yapamadık kurbanımızın yüzü öyle parçalanmış ki tanınmaz hale gelmiş.'' dedi Nesrin.
'' Yaser adamın dişlerine dikkat etmişti, darbeler yüzünden zarar görmüştü ama dişleri sarıydı. Yani kurbanımız sigara kullanıp fırçalama ihtiyacı duymuyor diyerek, Nesrin'e '' Diş kayıtlarını incele bak bakalım kaydı hastanelerde var mı? '' diyerek cesedi bulan adama doğru yöneldi Yaser. Adamın yüzü o kadar solgundu ki şu ana kadar yediği her şeyi çıkarmıştı.
''Be-ben sabah Atıf abiye bakmaya gelmiştim, sonra onu göremeyince içeriyi bir kontrol edey-öğk'' cesedi araca yüklerlerken, cesedi tekrar gören tanık kusmaya başladı. Yaser Doğan'a baktığında Doğan'da onun fikirlerine katılıyormuş gibi kafasını salladı. Bu adam tamamen suçsuzdu, cesedi her gördüğünde kusuyordu ki böyle bir vahşeti yapabileceğine inanamıyordu. Fotoğrafları tekrar incelemeye başladı Yaser. Tekrar baktığında adamın cinsel organın olmadığını fark etti. Doğan'a bunu gösterince ''Ama yok artık, bu da neyin nesi, tamam öldürdün de'' diyerek fotoğrafları tekrar Yaser'e verdi. Yaser'in yüzünde hafifte olsa bir gülümseme vardı.
Doğan bunu fark etmiş olmalı ki Yaser'e '' Ne var bu kadar komik? '' diye sordu.
'' Yok, sadece olmayan şeyler bize büyük bir ipucu veriyor'' dedi Yaser Doğan'a bakarak.
Doğan anlamamış olmalı ki ellerinin bir birine kavuşturup '' Ne demeye çalışıyorsun sen? '' dedi.
'' Demek istediğim bu bir taciz davası olabilir, baksana adama o kadar darbe ile ölmüş olmalı. Peki neden cinsel organını kesip saklasın ki? '' dedi, elini kafasının arkasına atarak.
''Tamam anladık, ben Atıf'a ait dna örneği ararken sende merkeze gidip otopsi raporlarına bak'' dedi Doğan, ellerinin eklemlerinin kütleterek. Yaser onaylarmışçasına kafasını öne eğerek dışarıya çıkıp merkeze gitmek için arabaya yöneldi. Arabadaki soğumuş kahvesinden bir yudum alıp not defterini çıkarıp not alırken arabanın penceresine biri yaklaştı.''Şeysiz polis misiniz?'' dedi kadın sessizce.
Yaser araçtan inip ''Evet hanım efendi bir şey mi oldu? '' diye sordu.
'' Ben o ayyaş heriften şikayetçiyim, bize sözlü tacizlerde bulunuyor polis bey''dedi kadın, klasik krem rengi yeleğini ilikleyerek. Yaser kadına bakıp onlarınkavga sebebiyle falan geldiğini düşündü galiba, kadına bakınca parmağında yüzükolmadığı fark etti büyük ihtimalle evli değildi. Fakat ardından kolunda kialtın bileziklerden bir kaçını fark edince yeni evlenip boşandığını anladı.Kadın onun için cevherdi konuşmaya başlatırsa bütün mahalle olaylarınıöğrenirdi.
'' Tamam, bu adam nasıl biri, neler yapıyor anlatır mısınız ?'' dedi Yaserkadına bakarak. Kadın sanki bunu bekliyormuş gibi çorap söküğü gibi sökülmeyebaşlamıştı. ''Amma da derdi varmış be!'' diye düşünüyordu Yaser. Kadın eskikocasını anlatırken bir den dün ki bağırışmalardan bahsetti. Yaser araya girip''Bağırışmalar mı?'' dedi.
Kadın '' evet, beni dinlemiyor musun? Buayyaş arada birileri ile kavga eder ama dün ki kavga bir farklıydı sanki, bualt komşu açıyor müziği hiç bir şey duyamıyoruz... '' diye konuşmaya devamederken Yaser kadına teşekkür edip araca geçti. Defterine kavgayı not alıparacı merkeze doğru sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
Mystery / Thrillerİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...