Trafiğin yoğun olmaması ile beraber 15 dakikada Doğan'ın bahsettiği mağazaya vardılar. İçeri girer girmez doğru yerde olduklarını anladılar, çünkü çalışanların hepsi beyaz önlük ve şatafatlı giyimleri ile dikkat çekiyorlardı. Yaser Doğan'ın koluna dokunarak '' Şurada ki sarışın tarife uyuyor, bakalım ziyaret eden kişi o mu?'' diyerek Doğan ile beraber dekolte hanıma doğru yöneldiler. Yanına vardıklarında Doğan, '' Hanım efendi izninizle birkaç soru sormak istiyoruz?'' diye sordu polis kimliğini göstererek. Kadın şaşırmış bir halde '' Evet buyurun, bir sorun mu var acaba?'' diye yanıtladı.
Yaser, '' İsminiz Hande değil mi?''
Hande, '' Evet, nereden bildiniz?''
Yaser, '' Pek zor olmadı bugün aldığınız kahvenin bardağında yazıyordu.''
Hande, '' Evet, bugün kahve almıştım. Bir sorun mu var?''
Yaser, '' Bugün ziyaret ettiğiniz hastayı nereden tanıyorsunuz?'' diye sordu.
Hande, '' Kahraman Bey, kendisi benim komşum olur. Birkaç ay önce gözlerinin iyi görmediğinden bahsetti. Gözlerinin bozulduğunu düşünüyordu, fakat kontrollerden sonra tümörü buldular. Görüş yetisini tamamen kaybedince daha sık ziyaret etmeye başladım.''
Doğan araya girerek '' Ona yakındınız yani?'' soru yöneltti.
Hande, '' Hayır, kimsesi yoktu bende acıdığımdan ziyaret ediyordum, ama benden başka onunla görüşen biri daha vardı. Geceleri ziyarete gelen doktordu.
Yaser şaşkın bir ifade ile '' Doktoru gece mi ziyaret etti?
Hande, '' Yok, onkologu değil. Başka bir doktor bu. Kanser ve acıyla baş etme hakkında konuşuyorlardı.''
Yaser, '' Kanserin son evresi miydi?''
Hande, '' Birkaç ayı kalmıştı.''
Yaser, '' Bu sabah yemeğini siz dilimlemediniz değil mi?''
Hande, '' Omlet? Hayır, gittiğimde dilimlenmişti.''
Yaser, '' Peki bunu sormam gerek, hastaneden kaç gibi çıktığınız ve hastaneden çıktığınızı gören var mı?''
Hande, '' Saat 10.30 gibi ayrıldım ama beni gören oldu mu pek emin değilim. Ama size metro kartımı verebilirim kontrol edersiniz'' diyerek çantasının yanına gitti.
Yaser Doğan'a yaklaşarak '' Saat 10.30'da ise katilimizin bu kadın olmasına imkanı yok çünkü katil en son 10 dakika önce kurbanımızın yanındaymış'' derken Hande elinde kart ile geliyordu.
Hande, '' Buyurun buradan kontrol edebilirsiniz. ''
Yaser, '' Teşekkürler'' diyerek kapıya doğru yöneldi. Arabaya doğru giderlerken, Yaser '' Dostum, sabah ki cinayetten daha büyük bir şeyle karşı karşıyayız'' dedi.
Doğan, '' Nasıl yani?''
Yaser, '' Omleti kim dilimlediyse, Hande gittikten sonra geri geldi ve cinayeti işledi.''
Doğan, '' Omlet yüzünden mi?''
Yaser, '' Bir teoriyi sonuca varmadan açıklamayı sevmediğimi bilirsin '' dedi. Doğan burundan nefes vererek '' Anlat ''
Yaser, '' Kurbanımızı öldüren kişinin belli bir seviyede tıp eğitimi olduğunu biliyoruz. Yetişkin birinin yiyeceği yemeğini dilimleyen ve doktor olduğunu iddia eden birinin kurbanımız Kahraman'ı ziyaret ettiğini de biliyoruz.''
Doğan, '' Bir katil neden bunu yapsın?'' diye sordu olduğu yerde durarak.''
Yaser, '' Kurbanını zayıf ve öleceğine inandığı kişilerden seçiyor. Yani birkaç aydan az ömrü kalmış kişileri tercih ediyor. Avlanmaya yeri olarak hastaneyi seçmiş neden mi, çünkü sınırsız bir kurban kaynağıdır.''
Doğan Yaser'i durdurarak '' Hey, yani azrailden bahsediyorsun. Ölecek insanların yanına gelip sanki ruhlarını alıp gidiyor'' dedi.
Yaser, '' Bu katiller durmak bilmez. Bu azrailimizin ilk cinayetiyse bile sonuncusu olmayacaktır'' diyerek arabaya geçti.
Doğan, '' Nereye gidiyoruz?''
Yaser, '' Hastaneye doğru sür, tüm sağlık raporları, ölüm kayıtları, epinefrin kullanımı ve tedariği ile ilgili tüm kayıtlar '' diyerek not defteri tekrar çıkartıp üzerinden bir isim karaladı. Hastaneye vardıklarında Yaser '' Kayıtları alıp kontrol için götür. Ben raporları burada kontrol edeceğim'' diyerek seri adımlarla Doğan'dan uzaklaştı. Müdürün odasına doğru ilerledi. Odaya girdiğinde kibar bir şekilde '' Sizden, tüm sağlık raporları, ölüm kayıtları, epinefrin kullanımı ve tedariği ile ilgili tüm kayıtları alabilir miyim? Soruşturmamız için '' dedi. Bu cinayet olayı müdürü sinirlendirmiş olmalı ki hasta gizliliğini katarak '' Hayır '' dedi. Yaser, '' Hayır denmesini pek sevmeyen biri olarak, hastane koridorlarında bir katilin dolaşıyor olabileceği hakkındaki derin endişelerimi basın toplantısında açıklamak için sabırsızca bekliyorum '' dedi, askılı pantolonun askısını düzelterek. Müdürün yüzündeki sinir ifadesini korku ifadesi alarak '' Ee- Tamam, istediklerinizin hepsi rapor odasında sizi bekliyor olacak'' dedi. Yaser, '' Teşekkürler ilginiz için'' diyerek odadan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
Mystery / Thrillerİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...