Doğan aracı kullanırken '' Psikolog bize belgeleri vermeyecektir. Bilirsin hasta doktor ilişki gizliliği, bu yüzden farklı yol bulmalıyız'' dedi Yaser'e.
Yaser Doğan'a dönüp '' Haklısın, bu durumu arabaya bindiğimizden beri düşünüyorum. Aklımda bir plan var, çocuk otururken bileğinde ki çizikleri gördün mü? Biri çok derindi, yani intihar etmeye kalkmış olmalı. Oraya bir polis değil de, baba olarak girmelisin. Psikoloğa vardığımızda sen çocuğunun intihar etme eyleminden bahsedeceksin aynı şekilde fazla dramatik olmalı" derken psikoloğa varmıştılar bile. İçeriye girdiklerinde karşılarında 'Son akşam yemeği' adlı tablo onları karşılıyordu. Psikoloğun sekreterine gidip Doğan gözleri yaşlı bir şekilde durumu anlatmaya başladı sekreter duygulanmış olmalı ki direk psikoloğu aradı. Yaser Doğan'ın bu denli bir oyunculuğa sahip olmasına şaşırmıştı. Sekreter telefonu kapattığında içeriye girebileceklerini söyledi. Doğan kendini öyle kaptırmıştı ki durmadan teşekkür ediyor, içeriye emin adımlarla ilerlerken Yaser hala şaşkınlığını gizleyemiyordu. İçeriye girdiklerin de psikolog Doğan'ı görünce bir bardak su uzatıp oturmalarını söyledi. Doğan o kadar iyi doğaçlama yapıyordu ki bir anda konuya girdi.
'' Doktor hanım, oğlum son zamanlar içine kapanık biri olmaya başlamıştı. Bizimle fazla konuşmuyor, arkadaş çevresinde uzaklaşıp bütün gün odasında duruyor. Ben ergenlik döneminden dolayı düşünmüştüm, ta ki bileğini kesene kadar aklım çıkacak gibiydi onu öyle görünce Lütfen yardımcı olun! '' dedi Doğan, sudan bir yudum aldıktan sonra. Yaser dayanamayıp ayağa kalkıp alkışlayacaktı Doğan'ın oyunculuğunu. Kadın öne doğru eğilerek '' Üzülmeyin halledeceğiz, çocuğunuz nerede acaba şimdi?'' diye sordu. Doğan psikoloğun çözüldüğünü anlamış olmalı ki iyice baskı yapıyordu.
''Lütfen çok korkuyorum var mı böyle deneyimleriniz bilmiyorum, yaşınıza bakar isek gençsiniz daha yardım edeceğinizden emin değilim'' diyerek ellerini yüzüne koyup ağlamaya başladı. Eğer bir erkeği ağlarken gördüğünüzde en dayanılmaz durumdur bu. Kadın söylenilenleri alınmadan geri doğru yaslanıp bir çocuğun fotoğrafını gösterdi. Evet, bu o merkeze de ki gençti bu. Doğan eline fotoğrafı alıp, çocuğa bakıyordu. Psikolog acemi olmalı ki bize bir kaç bilgi vermeye başladı. Bu çocuğunda aynı şekilde olduğunu en son intihar etmeye kalktığını söyledi. Doğan araya Yaser'e işaret atıp dışarıya çıkmasını istedi. Yaser gerçekten Doğan'ı takdir ediyordu, böylesine bir durumda yapılması gereken hamle buydu. Kendileri yalnız kaldıklarında Doğan psikoloğa ''Neden'' sorusunu yöneltti. Ardından konuşmalardan sonra kapı açılınca, peçete ile Doğan dışarıya çıkarken gözünü siliyordu. Dışarı çıktıktan sonra Doğan birden değişmişti sanki eski haline dönmüştü. Yaser hayranlıkla Doğan'a bakıp '' Ortak, nutkum tutuldu. Sen nasıl yani, böyle bir şey- '' derken Doğan araya girip '' Üniversitede ki oyunculuk derslerinin ne zaman işe yarayacağını merak ediyordum. Boş ver onu da çocuğun neden psikoloğa geldiğini öğrendim. Çocuk tecavüze uğramış.'' dedi. Yaser içeriye tekrar girip rozetini gösterip '' Çocuğun kimin tarafından tecavüze uğradı?'' diye sordu sert bir ses tonu ile. Kadın şaşırmış bir halde sessizce oturuyordu yerinde. Yaser kadının yanına yaklaşıp ''Bakın bir adam öldü, büyük ihtimalle tecavüzcü bu idi. Zaten her şeyi öğrendik sadece bana ismi verin, katil hala dışarıda bir yerde'' dedi, kadının mavi boğuk gözlerine bakarak. Kadın etkilenmiş olmalı ki dosyaların arasından çocuğun dosyasını verdi.Yaser içtenlikle teşekkür edip arabaya doğru koştu. Doğan'a aracı gencin evine sürmesini söyledi. Doğan vitesi seri bir şekilde atarak süremeye başladı. Bir yandan da soru soruyordu.
''Ne öğrenebildin peki?'' dedi Doğan, yolun ilerisine bakarak.
Yaser kaşlarını çatarak '' Oğlan büyük ihtimalle Atıf'tan tecavüze uğramış'' dedi. Dosyayı açıp incelerken bir takım çizimlere rastladı, bu çizimler kara kalemdi hepsi de ölümle alakalıydı, bir tanesinde hamamda ölü bir adam resmedilmişti. Ama raporda hastanın durumunun iyiye gittiği gösteriliyordu. Fakat son iki gündür randevulara gelmediğini fark etti. Neden acaba durumu iyiye giden bir hasta son iki gün neden tedaviye gitmesin ki? Yaser'in kafasında bir plan oluşmaya başlamıştı aslında. Evlerine vardıklarında zili çaldılar, kapıyı gencin annesi açmıştı. İçeriye girdiklerinde kocası yoktu ve genç odasında idi.
Yaser kadının kollarında ki kana bakınca, kadın tebessüm ederek ''Derin dondurucuda kurban etti vardı da onarı kesiyorum'' dedi.
Yaser mutfağa bakmak için '' İlaç almam gerekiyor da mutfak ne tarafta acaba'' dedi.
Kadın ayağa kalkarak '' Ben size su getiririm oturun siz lütfe- '' derken Doğan araya girip, '' Siz oturun lütfen bir kaç soru sormam lazım '' dedi. Yaser mutfağa gittiğinde etlerin arasında ki satırı gördü. Satırın ucun da ki parçanın olmadığı fark ettiği gibi, satırı alıp poşete koyarak ceketinin iç cebine sakladı. İçeriye girdiğinde ''Oğlunuzu sorgu için almamız gerekli Hanım Efendi'' dedi Yaser, mutfak önlüklü kadına. Kadın üzgün bir halde '' Zaten bir kere almadınız mı? Bakın oğlum hasta yapmayın'' dedi, arkalarından. Doğan çocuğun odasına girdiğinde Yaser'e bağırdı. Çocuk kendini tavana yeni asmıştı debeleniyordu. Doğan çocuğu omuzlarına alarak boğulmasını engellerken Yaser ipi açtı. Kadın içeriye girdiğinde bu manzarayla karşılaşınca ağlamaya başladı. Yaser kadınında onunla birlikte merkeze gelmesini söyledi. Araca bindiklerinde kadına, kocasını arayıp merkeze gelmesini söyledi. Merkeze vardıklarında Doğan kadın ve çocuğunu sorgu odasına götürürken, Yaser laboratuvara inip satırı inceleme için Nesrin'e teslim etti. Nesrin satırın kopan parçası ile satırı karşılaştırınca kopan parçanın ona ait olduğunu söyledi. Yaser ''Acilen parmak izine ihtiyacım var bak bakalım üstünden iz var mı?'' diye sorarak, sorgu odasına doğru çıktı. Doğan karşıdan gelen Yaser'i bir odaya çekerek '' Çocuk baskı noktaları eğer onun üstüne oynar isek biri sonunda itiraf edecektir'' dedi.Bu pek doğru bir strateji değildi. Oğullarının hapse girmemeleri için biri üstlenecekti. Üstüne üstelik zaten kadının parmak izi satırda vardı. Doğan sorgu odasına girerken, Yaser izleme odasında hala düşünüyordu. Çocuk yapmış olamaz, dışarı çıkmadığı söylendi. Olay üzerinden yaklaşık bir ay geçmişti, peki neden şimdi? Bir tehdit mesajı mı gelmişti ki kendisine, yoksa yolda mı görmüştü. Doğan kadını sorgularken bir memur Yaser'in yanına gelerek '' Komiserim, beklediğiniz adam geldi'' dedi. Yaser camı tıklatarak '' Sorgu odasına alın '' dedi. Doğan tıklatma ile dışarı çıktığında '' Adam geldi, sorgu odasına yolladım. Bir de mutfağa gittiğimde satır bulmuştum inceleme için laboratuvar gönderdim, sonuçlar gelene kadar kadına fazla baskı yapma kendisi yapmamış bile olsa üstlenebilir'' dedi. Doğan tekrardan sorgu odasına geçerken, Yaser bilgi işleme gidip çocuğun e-mail adresinin kontrol edilmesini istedi. Adrese girildiğinde karşılaştığı görüntüler iğrençti. 1 ay öncesinde adam çocuğu görüntüleri yayınlamak ile tehdit ediyormuş. Bir süre sessizlikten sonra tekrar aynı mailleri yollamış. Bu olay tetiklemiş olmalı. Fakat aldığı ilaçlar yüzünden çocuk çok güçsüz kalmış. Bu denli vahşeti gerçekleştirmiş olamaz. Aklında hala çocuğun babası vardı. Eğer babası adamı bu denli öldürecek kadar delirdiyse oğlu onun için baskı noktası idi.
Yaser adamın sorgu odasına geçip '' 7 Ocak saat 12 ile 2 arası neredeydin?'' diye sordu.
Adam öne doğru eğilip ''İş seyahatim vardı, bildiğiniz üzere satış yaptığımdan dolayı hep dışarıda oluyorum'' dedi, kendinden emin bir şekilde. Sanki önceden hazırlanmış gibiydi konuşması. Yaser bunu fark ettiği için '' Teşekkürler başka sorum yok gidebilirsiniz'' dedi. Adam bu söze çok şaşırmıştı ki bir süre sandalyede oturup kaldı. Adam ayağa kalkarken '' Peki oğlum ve karım neredeler?'' diye bir soru yöneltti Yaser'e. Yaser ellerini kavuşturarak ''Üzgünüm, sanırsam oğlunuz katil. Onun gece saatlerde dışarı çıktığını kayıtlarda gördük. Adam hiddetlenerek '' Hayır olamaz, oğlum evden çıkmadı ki! '' dedi. Yaser adamı orada yakalamıştı. Adam neden bu kadar emindi acaba.
''Üzgünüm, oğlunuzun durumdan dolayı en iyi hapishaneye almaya çalışacağım. Oralar gerçekten pisliktir, birde oğlunuzun durumunu öğrenirlerse neyse '' diyerek kapıyı gösterdi Yaser. Adam korkmuş bir halde sandalyeye tekrar oturup '' Bir dakika bekleyin '' derken kapıdan içeriye memur gelip Yaser'e raporları verdi. Bu inceleme raporuydu. Satırın sapında kurbanımıza ait kan örnekleri vardı. Yaser adama bakarak ''Evet sizi bekliyorum'' dedi. Adam birden kendine güven gelmiş gibi kafasını yukarı kaldırıp ''BEN YAPTIM! O bok çuvalı herif bizim aile düzenimizi bozdu. Oğluma zorla tecavüz ettiğini öğrendiğimde başımdan aşağıya kaynar sular boşalmıştı sanki. Oğlumu fotoğraflarla tehdit ediyordu. Bende ona susması için belli bir miktar para verip o mahalleden başka yere taşınıp yeni bir başlangıç istiyorduk. Ta ki o güne kadar, oğluma tekrar aynı mesajları atıp, ya onun buraya gelmesini ya da para istiyordu. Resimleri hala saklıyordu başta beni kandırmıştı parayı verince resimleri yok ettiğini söyleyerek. Çıldırmıştım, gözüm dönmüştü. Sakinleşmek için mutfağa su içmeye gittiğimde satırı tezgahta gördüm. Aklıma engel olamıyordum, satırı aldığım gibi arabaya atlayıp hamamın oraya doğru sürmeye başladım. O kadar hızlı sürüyordum ki nasıl vardığımı anlamamıştım. Kapıya yaklaştığımda kapı kilitliydi. İçeriden bağırışma sesleri geliyordu kulağıma. Bir kadın ile kavga ediyorlardı. Kilidi kırıp içeriye girdim, sesler hamamın içinden geliyordu kadın yapma diye bağırıyordu yardım istiyordu. İçeriye bir hışımla girince Atıf '' Ne yaptığını zannediyorsun sen! '' diye bana bağırdı. Onun sakallı pis suratını gördüğümde kadına kenara çekilmesini söyledim. Atıf elimde ki satırı görünce eğer bana bir şey olursa o güzel oğlunun resimleri her tarafa yayılır dedi. O sırada gözüm dönmüştü, kadın dışarı kaçtığında kendimi kaybetmiştim. Her darbede üstüme sıçrayan sıcak kanı hissediyordum. Ardından oradan kaçıp araca gidip üstümü değiştirip temizlendim. Yaser odada ki duvar tipi telefonu açıp '' Tamam alabilirsiniz adamı'' dedi. Yaser adamın ellerinin kelepçelenmesini izlerken bunun tam bir trajedi olduğuna inanıyordu. Doğan Yaser'in yanına gelip '' Sence babasının yaptığı şeyde haklı bir durum var mıydı? '' dedi.
'' Her ikisi de cinayet işledi, biri çocuğun hayatını mahvederek biri de öldürerek''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bulut(Tamamlandı)
Mystery / Thrillerİzmir'in o eşsiz karanlık güzelliği ile beraber suçların arasına dalmak, dedektif Yaser ile cinayetleri beraber çözeceksiniz "Bana yukarıdan bakarsanız aptalın tekini görürsünüz. Bana aşağıdan bakarsanız tanrıyı görürsünüz. Bana tam karşıdan b...