🐍rozdział 1 (rok 1)🐍

4K 170 24
                                    

-Nareszcie-krzyknełam pełna entuzjazmu. Rodzice patrzyli uśmiechnęci ,ale ze łzami w oczach jak się pakuje do Hogwartu mojej nowej szkoły. Zapytałam czy wszystko w porządku odpowiedzieli że tak i żebym się nie martwiła o nich ,dobrze się uczyła ,zdobywała przyjaciół i dobrze się zachowywała. Odpowiedziałam że dobrze ,wtedy mama wybiegła ze łzami w oczach wiedziałam o co chodzi ,ale miałam świadomość ,że to zrozumie dlaczego zdecydowałam się tam pojechać.

Byliśmy już na dworcu nr.9 , trochę mnie zdziwiło że do peronu dziewięć i trzy czwarte trzeba przejść przez kolumne no ,ale cóż nie mogłam narzekać.

Kiedy skończyłam rozmawiać z rodzicami podbiegła Sheyla moja przyjaciółka. Przytuliłam ją ,a ona powiedziała że musimy lecieć uściskałam rodziców i pobiegłam z Sheylą na pociąg. Zajęłyśmy przedział i zaczęłyśmy rozmawiać o szkole ,nauczycielach itd.. Nagle wszedł chłopak blond włosy zaczesane do tyłu ,a za nim dwóch  większych i grubszych chłopaków. Blondyn usiadł obok mnie.
-Cześć. Mam na imie draco. A ty?-zapytał z uśmiechem.
-Jestem Julia ale mówią na mnie Serika.-odpowiedziałam.
-Dlaczego akurat Serika??-zapytał z zaskoczeniem.
-Mam tak na drugie i mówią że oryginalnie brzmi ,dlatego.-odpowiedziałam i rozmawialiśmy dalej żeby się lepiej poznać.

Kiedy nagle pociąg zatrzymał się i zaczęto wołać pierwszaków

Postaram się żeby rozdziały wychodziły w niedziele ,ale zawsze może się to przesunąć z różnych powodów. A narazie macie w środe.

Czemu akurat ty Dumbledore ?(Draco Malfoy i Serika Dumbeldor)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz