Pov Draco
Kiedy usłyszałem o tym ze Serika leży w skrzydle i o tym co się z nią stało byłem przerażony pierwsze co zrobiłem to pobiegłem do skrzydła.
-Co ty tu robisz Malfoy- syknął jeden z rudych
-Siedź cicho Wesley- rzuciłem w stronę chłopaka i otworzyłem drzwi zobaczyłem tylko nieprzytomną dziewczynę powoli oczyszczaną przez panią pomfrey z krwi podeszłem do łóżka na którym leżała ,a po moich oczach spłynęły łzy. Jedyne co zrobiłem to nachyliłem się i ucałowałem ją w czoło a pielęgniarka tylko spojrzała na mnie współczująco.
-wyjdzie z tego- delikatnie się uśmiechnęła
-oby- szepnąłem do siebie i ruszyłem do dormitorium.Pov. Serika
Pare dni później
Wycierałam włosy przygotowując się do wyjścia i ogłoszenia nowiny którą miałam przekazać uczniom naszej szkoły
Ogarnęłam włosy które mi się zakręciły lekko je ułożyłam i podeszłam do komody wyciągnęłam czarną rozkloszowaną spódniczkę z wysokim stanem elegancką koszule, buty na wysokim obcasie i krawat mojego domu przejrzałam się w lustrze dokonałam drobnych poprawek i ruszyłam do wielkiej sali. Kiedy weszłam do sali czułam na sobie wzrok wszystkich obecnych.
Stanęłam na środku i wzięłam głęboki wdech
-A wiec zebraliśmy się tu by ogłosić pewną dobrą bądź mniej dobrą wiadomość w naszej szkole zagoszczą uczniowie Akademi dziewczęcej bo...- i w tym monecie dziewczyny wbiegły na sale
-fleur- mruknęłam pod nosem
Tiaaa niezbyt za sobą przepadałyśmy. Podeszła do mnie madam maxin podała elegancko dłoń i skinęła.
-Naszym kolejnym gościem jest..- i znowu otwieranie się drzwi
-NO CHYBA ROBICIE SOBIE ZE MNIE JAJA!!!- wyrzuciłam ręce w powietrze i stanęłam obok chichrającego się dziadka.
Kiedy Durmstrang skończył pokaz jego dyrektor jak i Victor Krum podeszli i ucałowali moją dłoń. Nie byłam tym super podjarana zawsze kibicowałam Irlandii. Po tym został ogłoszony turniejtrójmagiczny tak zeszłam bo stwierdziłam ze nie będę tracić nerwów na to wszystko po tym jak profesor Moody spowodował ze z sufitu poleciał deszcz. Obrażona i mokra podeszłam do stolika siadając obok Draco nawet nie zwracając na niego uwagi
- Serika ?- położył mi rękę na ramieniu odwróciłam się gwałtownie i napotkałam oczy chłopaka poczułam ból straszny ból a przed oczami pojawił mi się obraz ja i.. i kto ?ale przecież to draco mnie dotkną nie wierzyłam w to co widzę całowałem go zachłannie i dziko nie ja go pożerałam a on nie pozostawał mi dłużny nagle zobaczyłam Draco i ja czy ja się mu śmiałam w twarz ? To nie możliwe ja bym takiego czegoś nigdy nie zrobiła.. to jest po prostu nie w moim stylu.
-Nieeeee- wróciłam do rzeczywistości. Spojrzałam na Draco a łzy zaczęły lecieć mi strumieniem. Podniosłam się i uciekłam. Ja nie mogę go tak zranić to nie jest możliwe. Bo mimo wszystko ja cały czas go kocham...
#polsat xd kolejny rozdział troszku krótszy ale wprowadzający do czegoś ciekawego 😎😏
CZYTASZ
Czemu akurat ty Dumbledore ?(Draco Malfoy i Serika Dumbeldor)
FanficDlaczego go kocham ? Nie wiem. Dlaczego go wybrałam z pośród tysiąca innych ? Nie wiem Dlaczego ten szarooki chodzi mi po głowie dniami i nocami ? Nie wiem. Ile bym dała by wszystko było tak łatwe? Wiele. Ile bym chciała zmienić? Wiele Ile odda...