🐍rozdział 30 (wakacje)🐍

1K 53 5
                                    

Siedziałam chwilkę pod prysznicem bo w końcu miałam odpowiednią wodę. Kiedy wyszłam spod prysznica zorientowałam się że zostawiłam ubrania na fotelu obok ceglanego kominka w moim pokoju.
-Zaraza przecież tam siedzi draco-powiedziałam pod nosem.
-Coś się stało co tam mruczysz.-zapytał chłopak podchodząc do drzwi.
-nie nic ja po prostu  mógł byś na sekundę wyjść z mojego pokoju proszę- zapytałam opierając się o drzwi.
-o co chodzi jak mogę pomóc?-powiedział przestraszony.
-wątpie czy to jest sprawa w której możesz pomóc- zaśmiałam się nie mogąc już dłużej się powstrzymywać.
-czekaj nie wziełaś ciuchów co?- również się roześmiał.
- skąd  wiedziałeś- zaśmiałam się.
- stąd że popatrzałem na fotel i skojarzyłem że są na nim rzeczy które wyciągałaś- chłopak wybuchł śmiechem razem ze mną słyszałam jak odchodzi, wraca i lekko przekręca klamkę odskoczyłam jak poparzona.
-trzymaj jednak wole cię w sukienkach ,ale najlepiej wyglądasz w ręczniku- spojrzał na mnie i puścił mi oczko ,a u mnie pojawił się rumieniec.
Chłopak zatrzymał się w drzwiach i popatrzał na mnie dłuższą chwilkę
-Do twarzy ci z rumieńcem - powiedział i wyszedł a ja stałam dłuższą chwile. Po czym zaczełam się ubierać. Nałożyłam na siebie krótkie lekko poszarpane na dole, brązowe spodenki, białą koszulkę z napisem "królowa może być tylko jedna i jestem nią ja,, do tego czarne buty na obcasie za kostkę. Włosy postanowiłam związać w wysokiego kitka w nieładzie. Wyszłam i zobaczyłam draco w czarnych spodniach i białym luźnym t-shircie. Swoją drogą wyglądał bardzo pociągająco jak nigdy
- mógłbyś chodzić tak na codzień.-popatrzał się na mnie tymi swoimi nieziemsko szarymi oczami i chytrym uśmiechem
-tak sądzisz- wyszczerzył zęby i wstał z mojego łóżka.
-A nie to przed chwilą powiedziałam- zaśmiałam się pod nosem. Chłopak do mnie podszedł i obioł w tali na obcasach byłam od niego niższ tylko o czoło więc nie było tak źle ,ale nagle przed oczami migną mi obraz pocałunku z pansy i wzdrygnęło mnie obrzydzenie. Uwolniłam się z objęć chłopaka i wyszłam z pokoju powoli schodząc na dół zostawiając chłopaka w osłupieniu. Jak zeszłam zobaczyłam skrzaty domowe w kuchni wraz z panią narcyzą.
-Witaj słońce twój brat wysłał list- uśmiechnęła się ciepło i wróciła do kuchni a ja wzięłam  list dawno nie rozmawiałam z bratem ponieważ wyprowadził się kiedy osiągną wiek 17 lat i znalazł dziewczynę więc no. Poszłam do wielkiego ciemnego salonu który zawsze wywoływał we mnie w pewnym sensie niechęć usiadłam na dużej kanapie i otworzyłam list.
" Hej Julia wiem że dawno się nie odzywałem ,ale kiedy dowiedziałem się o śmierci rodziców to odrazu zainterniowałem gdyż wiedziałem że wuj będzie cie szukać u dziadka postanowiłem zdobyć prawa do opieki nad tobą za dwa dni po ciebie przyjade z Lucy mam nadzieje że ją pamiętaż bo ona jest podekscytowana ponownym spotkaniem z tobą.
                                   Twój Brayan.,,
(Nie pytajcie czemu tak a nie inaczej nie miałam pomysłu ok ? XD dop. aut.) nie mogłam uwierzyć że będę znów widziała brata szalałam ze szczęścia i jednocześnie pomyślałam że będę tęsknić za draco.
-o kogo my tu mamy- schowałam list pod poduszkę i usiadłam prosto.
-Mnie Pansy- popatrztłam na nią z pogardą i wyrzutem.
- Oo szkoda- a co tu schowałaś- szybkim ruchem wyciągnęła list i zaczeła go czytać na głos i uciekać po domu
-Pansy oddaj mi to!- wrzasnęłam i w tym momencie draco wychodził z łazienki szybkim ruchem podłożył pansy nogę a dziewczyna poleciałam na podłogę a ja zaczęłam się śmiać jak głupia. Podbiegłam szybko wyrwałam dziewczynie kartkę i podeszłam do chłopaka otoczyłam rękami jego szyję i szepnęłam na ucho dziękuje Szybkim ruchem musnęłam jego usta swoimi i z uśmiechem wróciłam do swojego pokoju ponownie zostawiając go w osłupieniu i wściekłą dziewczynę to co się stało potem było ponad moje najśmielsze oczekiwania.

Inf.:hejka diabełki rozdziały wychodzą rzadko  wiem 😶😶 ale mój czas jest zawalony różnymi pierdołami więc próbuje to ogarnąć i częściej wrzucać rozdziały😘 więc mam najdzieje że rozdział był spoczko 👍 życzę miłego wieczoru/dnia możecie też zostawić 🌟 dla zachęty ( #żebrakgwiazdek XD)

Czemu akurat ty Dumbledore ?(Draco Malfoy i Serika Dumbeldor)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz