EĞER BİRİSİNİ SEVİYORSAN...

524 23 4
                                    

( T E L İ F H A K K I ) :

TELİF HAKKI : TÜM HAKLARI SAKLIDIR.

HİÇBİR GİRİŞİM VEYA İZİNSİZ KOPYALAMAK, ÇIKARLARI DOĞRULTUSUNDA YÖNLENDİRMEK, SATIŞ YAPMAK, ÇOĞALTMAK VEYA ÇALMAK YASAKTIR.! ÇALINDIĞI TAKDİRDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.

Eğer birisini seviyorsan hem de çok seviyorsan hayata bir sıfır yenik başlarsın. Üstelik sevgin karşılıksız kalmışsa her gün ölüp ölüp yeniden dirilirsin.

Platonik aşk demek sadece karşılıksız sevmek demek değildir. İçinizde ki dünyada hep sert fırtınalar estiren, metrelerce dalgalar oluşturan bir aşktır.

Karşılıksız sevmek her insanın yapabileceği bir şey değildir. Çünkü hep bir adım geri de kalırsınız. Uğruna göz yaşı dökmeyi göze alırsınız. Çünkü bilirsiniz ki onun için çiçek bahçesinde milyonlarca çiçeğin içinden birisisinizdir sadece.

Sen karşılık beklemeden sevdiğin için hayat seni her zaman ikinci plana atar. İtilirsin kakılırsın. Üzülürsün, yıpranırsın ama yine de vazgeçemezsin. Katlanırsın. Sadece onun için katlanırsın hüzne, kedere.

Eğer birisini seviyorsan tüm sigaralar onun adına yakılır. Şaraplar, rakılar onsuzluğa içilir.

Eğer birisini deli gibi seviyorsan vezir de rezil de olmayı göze alırsın. Karşısına geçtiğin zaman kelimeleri şaşırırsın. Elini ayağını nereye koyacağını bilemezsin.

Ve bazen bir kere sesini duyabilmek için bir ömür beklemeyi göze alırsın.

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin