GELEN GEÇEN

65 5 0
                                    

Gelen vurmuş, geçen vurmuş bana, hayat vurmuş be sevdiğim bir de sen vurma. Sen de vurursan nasıl ayağa kalkarım ben?

Artık dayanacak gücüm kalmadı hayata karşı. Yavaş yavaş tükeniyorum. Tüketiyorum kendimi. Sen de tüketiyorsun beni. Bakıyorsun ama bir kelime etmiyorsun. O bir kelime benim için bu kadar önemliyken neden konuşmuyorsun, nasıl haberdar olamıyorsun seni böylesine seven bir kızın varlığından?

22.02.2016

İnsana en çok koyan ne biliyor musun? Sabah senin için kalkıp saçlarımı yapıyorum. Sen gör diye makyaj yapıp tırnaklarıma ojeler sürüyorum sen ise bunun farkında değilsin. Sen beni görmüyorsun.

Bahçede sigara içerken yanına gelecektim. Cesaret edemedim. Kalbimin paramparça olmasından korktum sanırım. Şu aralar eskisi gibi değilsin. Sanki her an bağırıp çağırıp ortalığı yıkacakmışsın gibi. Sanki yanına geldiğim zaman kovacakmışsın gibi.

Artık seni mutlu görmek istiyorum. Cumartesi günü ben ağlarken gelmiştin ya yanımıza. O zaman haberdar oldum sigaraya bir kız uğruna başladığından. İç sevdiğim sigarayı iç ama sana değer vermeyen bir insan uğruna  tüketme ciğerlerini. Kıyamam.

KALBİM DERİN BİR MAĞARA SIĞINMAK İSTERSEN, İÇİ AŞK DOLU BİR MAĞARA. İÇİ SEN DOLU BİR MAĞARA...

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin