KALBİME DOKUNAN ADAM.

171 8 0
                                    

Kelimelere dökemediğim bir şey var gözlerinde, içimi kıpır kıpır eden. Ben artık sana sarılmak istiyorum. içimde uçuşan kelebekleri özgür bırakmak istiyorum. Hasta olduğun zaman çorba yapanın, nane limon içirenin ben olmak istiyorum. Hayatın tüm zorluklarına beraber göğüs gerelim, her şeyin üstesinden biz olarak gelelim istiyorum. Moralin bozuk olduğu zaman seni mutlu eden ben olmak istiyorum. En önemlisi de düştüğün zaman kaldıran el ben olmak istiyorum...

13.02.2016

Dün çok bekledim ama bir kez bile göremedim seni. Gözlerim güzel yüzüne hasret kaldı. Demek bugüne kısmetmiş. Moralin bozuktu. Benim de canım sıkıldı. İnan bana tüm gün boyunca aklımdan çıkmadın. Ben seni üzgün görmeye alışık değilim. Toparla kendini. Gene hocaların peşinden gezen sürekli gülen o çocuk ol.

Keşke coğrafya dersine de kalsaydın da doya doya baksaydım hasret kaldığım yüzüne. Aklımdayken yazmadan geçmek istemiyorum. Hani Aylin dedi ya postacı o postacı diye, ben biliyorum senin postacı olmadığını. İstesen de olamazsın zaten. Hiç konuşmasak da, sen beni tanımasan da, ben seni,içini biliyorum ve tanıyorum. Ve senin tüm benliğine hayranım.

NİÇİN MORALİN BOZUK BİLMİYORUM AMA CANIN YANSIN DÜNYALARI YAKARIM. CANINI YAKSINLAR, CANLARINA KIYARIM.

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin