BİR ÖMÜR SEN

103 5 1
                                    

 Bir parça bisküvi, bir kupa kahve ve bir ömür sen...

 Güneş gibi geldin hayatıma. Bu minicik kalbin içinde sana olan çok büyük bir aşk var. Deli gönlümün şebek aşkı seni seviyorum.

 Beni seveceğin günlerin geleceğini düşündüm.  Senin beni sevebilme ihtimalini düşündüm.  İliklerime kadar mutlu oldum yüzün aklıma geldiği için. Bırak seni düşünmeyi adının baş harfini duysam içimi bir heyecan kaplıyor.

 Sevince koruyucu, sahiplenici bir adama dönüşürsün bence sen. Sevince sarılırsın bana. Kemiklerim kırılsın gıkımı çıkartırsam namerdim.  Hem sevince böyle üzgün olmazsın. Söz veriyorum üzmem seni. Aslan burcuymuşsun. Tamam belki burçlarımız çok uyumlu değil ama sen gelecek ol ben her şeye uyumlu olmaya razıyım.

Yağmuru sever misin bilmem ama ben çok severim. Bazen giderim yağmur yağarken deniz kenarına. Oturur bir bira içerim. O bira senin adına açılır. Sonra dalgaları izlerim. Yağmur ıslatır beni. Ben ağlayamıyorum o yüzden yağmurun yağışını izliyorum. Yağmurdan sonra bir toprak kokusu çöküyor havaya. Derin bir nefes alıyorum. Acaba sen sever misin diye tekrar geçiriyorum aklımdan. Sonra hayallere dalıyorum. Seninle beraber yağan yağmurda ıslanıp, sırılsıklam olduğuktan sonra o buz gibi havada denize girdiğimizi hayal ediyorum dalgaların sesleri eşliğinde.  Sonra o keskin soğuk havada bile aşkımızla ısındığımız geliyor aklıma ve istemsiz bir gülümseme kaplıyor yüzümü.

 20.02.2016 

Duyduğum kadarıyla şarkı söylüyormuşsun. Bir fotoğrafında da görmüştüm. Ben de gitar çalıyorum. Kamp yapalım beraber olur mu sevdiğim. Sanki ıslanan biz değilmişiz gibi ateş yakalım. Ateşin başında otururken gözlerine bakarak çalmaya başlayayım, senin de söylediğin tüm şarkılar bana ithaf olsun. Sonra bir şarkı da ben söyleyeyim sana. Hafif hafif, sessizce kulağına fısıldayayım. Şarkının sözlerini hissettireyim. Kalbimde olan bu büyük aşkı hissettireyim sana şarkılarla. 

 
AŞK BİR OYUN SANKİ. SEN BAŞROL OYUNCUSU BEN İSE SENİ KÖŞEDEN İZLEYEN FİGÜRAN...

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin