Bugün 29 Şubat. 4 yılda bir gelen bir gün. Mucize gibi değil mi?
Hani sen şimdi gideceksin ya ben diğer 29 Şubatı bekleyeceğim ve o gün yanında olacağım.
Özlem zor, hasret zor, yokluğun çok daha zor olacak. Gözlerinden muaf edeceksin beni.
Gitme desem ne fayda, git. Arkana bakmadan çok güzel yaşa hayatını. Ama kimseye böyle güzel bakma olur mu sevdiğim. Kıskanırım. Uzakta olacağım elimden hiçbir şey gelmeyecek. Ben gelene kadar 2 sene geçecek ve ben biliyorum ki bu 2 sene içerisinde sen kimlere kimlere bakacaksın. Kaptıracaksın sende gönlünü birisine. Ye iç gez istediğince dolaş ama ikinci 29 Şubat geldiğinde lütfen kalbin boş olsun. Bana bu acıyı yaşatma geldiğimde olur mu?
Aslında çok hassas ve kırılgan birisiyim. Sadece saklamak ve güçlü zorundayım. Bunları okuduğun zaman sakın bana acıma olur mu? Sadece kendinin farkına var. Ne kadar değerli bir insan olduğunu bil. Sev kendini.
14 şubatta tweet atmışsın '' Hayatınızın mahvolmasını mı istiyorsunuz hayatıma girmeniz yeterli diye hayatına al beni. Senin yanında olayım da varsın mahvolsun hayatım. Sensiz olmaktansa seninle mahvolmayı tercih ederim. Hem belki beraberken ikimizin de hayatı daha güzel olabilir.
Kalbini kalbimin en derinine gömdüm. Şimdi neden deli gibi ders çalışıyorum biliyor musun? Sana yetişebileyim diye. Peşinden gelebileyim diye. Ben seni, sana ulaşamadan sevdim. Hep uzaktan izledim. Aynı bir körün görmeyi özlediği gibi özledim seni. Aynı sağır bir adamın duymaya hasret kaldığı gibi hasret kaldım sana. Şimdi sağır bir adama şarkılar dinletmeye çalışıyor gibiyim. Kör bir kadına gökkuşağını göstermeye çalışıyor gibiyim.
Sen hep uzak oldun benden. Hep imkansızım oldun. Aşık Veysel demiş ki kavuşamazsan aşk olur. Gel biz kavuşalım da aşkı öğretelim.
01.03.2016
Evet bu satırları dün yazmıştım bazı gerçekleri öğrenmeden. Paylaşmazsam içimde kalacaktı.Sen gelmiştin ya ruh girmişti benim bedenime. Ama şimdi sen yoksun. Artık hayaller yok. Hayallerimi öldürdün sen adam. Seni bu denli seven kalbi öldürdün.
Kabullenmek çok zor geliyor. Bugün sensiz olmaya başladığım ilk gün. Olabildiğince uzak kalmaya çalışacağım sana söz.
Özetle sensiz olmak zor olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşığın Günlüğünden
عاطفيةBir aşığın kaleminden... Sevdiğim yine seni düşünüyor yine yazıyorum. Ben bu yazıları yazarken içimdeki bütün hisleri beynimin her nöronunda yer edinmiş güzel yüzüne ve yüreğime bir kağıt kesiği yarası gibi saplanan gülüşüne adıyorum. Gönül bahçemi...