Olmuyor. Uğraşlarım hiç bir sonuç vermiyor. Her vazgeçişimde sana yine yeniden daha büyük bir aşkla bağlanıyorum. Aşkın sızım sızım sızlatıyor beni. Kaçamıyorum senden. Kalbimi kurşunlara boğuyorsun ölüyorum ama aşkından ölüyorum. Sen diye uyuyup sen diye uyanıyorum.
Bir an yılmadan senin için mücadele ediyorum kendimle. Bir tarafım unut onu diyor kalbime. Bir tarafım ise aşk mücadele ister diyor. Daraldım bunaldım her şey üstüme geliyor gibi oluyor. Ben yine fotoğrafımıza sığınıyorum.
Bazı şeyler çok eksik hayatımda. Hiçbir şey yerini doldurmuyor. Kokun eksik. Gözlerinde gözlerim eksik. Yaşlar dolduruyor sensiz gözlerimi. Beni hiç düşündün mü sensizken? Gelmediğin her gün güneş doğmuyor bana.
15.03.2016
Arkadan gelen kalbime gömerim o zaman adlı parça çalarken odamın içi duman altı. Sigaramı sigarayla yakar oldum. Can çekişiyorum. Acı çekiyorum. Sonra şarkıya kulak veriyorum. Kalbime gömerim o zaman diyor. Gömemiyorum seni. Uğurlayamıyorum kalbimden. Demir atmışsın kalbime, gönderemiyorum seni. Her şeyi unutuyorum. Bir sokağın, bir müziğin, bir filmin adını sıra sana geliyor o an unutmak nedir tanımlayamıyor beynim. Olmuyor. Unutma eylemini gerçekleştiremiyorum.
Sanki sana sarılınca her şey geçecekmiş gibi hissediyorum bazen. Tüm zorluklar sen gelince son bulacakmış gibi. Hayatım sanki sana bağlı gibi. Benim mutluluklarım da hayallerim de senin adına kurulu. Yüreğimi avuçlarına bırakmak istiyorum artık.
Ama bazen gitmek gerek sırf sevdiğini mutlu görmek için. Bazı vedalar da sevdaya dahildir. İçin yanar. Seve seve vazgeçersin. Öle öle silersin anıları. Acılar masal olur bir anda her gece kanayan yaralarını sarmak için.
BEN SEVMEYİ BİLİRDİM. SEN GİTMEYİ ÖĞRETTİN ADAM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşığın Günlüğünden
RomanceBir aşığın kaleminden... Sevdiğim yine seni düşünüyor yine yazıyorum. Ben bu yazıları yazarken içimdeki bütün hisleri beynimin her nöronunda yer edinmiş güzel yüzüne ve yüreğime bir kağıt kesiği yarası gibi saplanan gülüşüne adıyorum. Gönül bahçemi...