Evet sensizlik kötü ama daha kötü şeyler de var mesela gözünün önünde parçalanıyorum. Ama senin umrunda bile değil. Aşkından deli oldum ruhun duymuyor. Gözlerin de kalbin de dış dünyaya kapalı senin.
İçimde sessiz fırtınalar kopuyor. Kalbimde deli şimşekler çakıyor. Aklımdan silmeye çalışıyorum seni. Yapamıyorum. Nedensizce yine sana gelmek istiyorum. Sende misafir olmak değil temelli olmak istiyorum. Sabahları o dağılmış kıvırcık saçlarını ilk ben görmek istiyorum.
06.03.2016
Hava gene grimsi. Bulutlar dolmuş aynı benim içim gibi. Ağlamak istiyorlar bağıra bağıra. Ben seni bıraktığım yağmurun altındayım hala. Üşürüm çok bekletme beni. Yağmurla damlayan buz taneleri gibi gel. İster hızlı ister yavaş. Yeter ki gel. Yağmurdan sonra gökkuşağı çıkar ya hani insanlar hayran hayran bakar. Biz seninle gökkuşağı olalım. Herkes hayran kalsın bize. En çokta biz hayran olalım bize. Yanında büyük bir aşkla.
Yağmurda esen rüzgarla savruldum tenha bir köşeye. Karanlığın ortasındayım yanımda sen yokken. Ellerimde hep bir şeyler eksik. Ateş gibisin şimdi. Ellerimi uzatsam yakıyorsun. Ama ben sana kalbimi de verdim. İnce ince yaktın beni. Yanıklarımın merhemi ol da gel kalbime.
Mucize gibi geldin hayatıma dedim ya işte mucize gibi geldiğin bun hayatta gökkuşağım oldun. Seni gördüm ve renklenmeye başladı dünyam. Kalbimin ritmini değiştiren adam her zaman gülümseme sebebim ol. Sesine, gözlerine, mesajlarına, kokuna o kadar çok ihtiyacım var ki.
Dileğe sabredersin adı ''dua'' olur,
Duygulara sabredersin adı ''gözyaşı'' olur,
Özleme sabredersin adı ''hasret'' olur,
Sevgiye sabredersin adı ''AŞK'' olur.
-HZ. MEVLANA
Ben sana hep sabrettim. Her gece Allah'a dua ettim. Bir insanın duasında olabilmek zor şeydir. Kıymetini bil.
Ben sana hep hasret kaldım. Rüyalarımda bekledim gelirsen diye.
Ben seni her geçen gün daha çok özlüyorum çünkü sen her geçen gün benden daha çok gidiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşığın Günlüğünden
RomansaBir aşığın kaleminden... Sevdiğim yine seni düşünüyor yine yazıyorum. Ben bu yazıları yazarken içimdeki bütün hisleri beynimin her nöronunda yer edinmiş güzel yüzüne ve yüreğime bir kağıt kesiği yarası gibi saplanan gülüşüne adıyorum. Gönül bahçemi...