17.03.2016

40 4 0
                                    

Şuan kantindeyiz. Arkadaşlarından öğrendim sevgilinle berabermişsin. Kalbime bir yumru otursa da senin mutluluğun her şeyden önemli.

Şuan bahçedeyiz. Takım giymişsin çekimleriniz varmış bugün. Sevimli sevimli hocaları keklemeni izledim.

Şuan yanımdasın ve elin belimde. İkinci kez fotoğraf çektiriyoruz. Bu anın mutluluğunu tarif edecek cümleler bulamadım henüz.

Şimdi sigara içiyoruz. Karşımda oturuyorsun. Izlemelere, yanındayken bile özlemelere doyamıyorum. İşte dedim ya senden kaçmaya çalıştıkça sana daha çok bağlanıyorum.

Dönüp dolaşım yine buldum seni. Şuan girişteyiz sen oturuyorsun ve ben yine seni izliyorum.

Tekrar bahceye çıktık karşımdasın ve sigaramı tutuyorsun. Çok sevimli olmuşsun. Giydiğini yaptığın her şey sana çok yakışıyor. Fotoğraf çekmek için ceket ve kravatı almaya gittin. Gerek yok ki sen öyle de güzelsin.

18:50
Yan yana yürüdük seninle eve kadar. Her ne kadar yolunun üzeri de olsa eve kadar benimle gelmen güzeldi. Gitmeden önce sarılıp öptün. İlk defa bu kadar yakından aldım kokunu. İlk defa sarıldım ve ilk defa öptüm seni. Bundan daha büyük bir mutluluk olabilir mi? Canımın can parçası. Kokusu iliklerime kadar mutlu eden insan seni seviyorum.

Peşinden koşuyorum, uğruna her şeyimi feda etmeye hazırım peki sen neden yoksun? Her bir zerrene deli gibi aşıkken sen neden bana gülmüyorsun halbu ki sana gülmek bende yakışırdı...
BENİ DÜNYANIN EN MUTLU KIZI YAPAN İNSAN SANA AŞIĞIM...

Bir Aşığın GünlüğündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin